• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Kolo komt terug voor einde belegering

  • Topicstarter DeletedUser28160
  • Startdatum

DeletedUser28160

Gast
Hallo,

Ik heb vanavond om 21:00 uur een kolo in een spookstad gelegd en de belegering zou tot 05:05 uur duren. Nu zie ik ineens dat de kolo aan het terug varen. Kunnen jullie zien waarom die dat doet en of ik die stad nog wel aan het veroveren ben?

Groetjes,
Mlevira
 

DeletedUser23442

Gast
Had je bij aankomst van de kolo genoeg vrije cultuurlevels voor nog een stad?
 

DeletedUser28160

Gast
Ja, ik heb drie vrije slotjes.
En de kolo heeft van 21:00 uur tot 23:00 uur gelegen, toen is hij heelhuids (met alle biremen en landtroepen) terug gegaan. Ik heb hem zelf niet terug gestuurd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Zou je hiervoor een supportticket willen aanmaken? De supportdienst kan als het goed is zien met welke reden de belegering is afgelopen en je daar meer informatie over verschaffen.
 

DeletedUser28160

Gast
Helemaal goed, dank jullie wel.
(Ondertussen heb ik het dorpje toch nog kunnen pakken :D)
 

DeletedUser9104

Gast
Weet je zeker dat je niet zelf de belegering hebt teruggehaald of alle landtroepen/ zee-eenheden. Want een kolo waar geen andere zee-eenheid bij zit of geen landtroepen die vaart ook terug.

#latereactie
 
Bovenaan