• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Kolo varen

DeletedUser

Gast
Als je een stad wil stichten maar de kolo moet 200 uur varen, is het dan nog mogelijk of kan een kolo maar 48 uur varen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolo varen

Als je een stad wil stichten maar de kolo moet 200 uur varen, is het dan nog mogelijk of kan een kolo maar 48 uur varen?

licht aan de wereld hoelang max is, maar 200 haal je sowieso niet, dan zul je een tussenstop moeten maken
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolo varen

Nu snap ik ook niet waarom je een stad wil gaan stichten 200 uur van je vandaan, maar dat zal wel aan mij liggen. Volgens mij is het op alle werelden 48 uur.
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolo varen

Nu snap ik ook niet waarom je een stad wil gaan stichten 200 uur van je vandaan, maar dat zal wel aan mij liggen. Volgens mij is het op alle werelden 48 uur.

Inderdaad, ik wil een beetje naar mijn alliantie varen maar ik zal veel stops maken en veel delen van de wereld zien.
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolo varen

Dan kan je nog beter opnieuw beginnen in de windrichting van je ally...
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolo varen

Whaha... ik zou zeggen zoek een andere alliantie!
Want als je zover weg ligt heeft het totaal geen zin om in die alliantie te zitten.
 
Bovenaan