• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

kolonisatie nieuw

DeletedUser9504

Gast
hallo ik zit op wereld zeta en ik wil veroveren ik heb opstand ontketend maar ik heb een kolonisatieschip meegestuurd ik zal een nieuwe maken zal ik optijd komen
 

DeletedUser9504

Gast
AW: kolonisatie nieuw

de vraag is hoelang duurt opstand begint
en hoelang duurt opstand aan de gang
 

DeletedUser9830

Gast
AW: kolonisatie nieuw

hey even een tip een spookstad heeft geen opstand nodig dus het overnemen gaat veel sneller en je hebt een grote stad!! (;
 

DeletedUser6513

Gast
AW: kolonisatie nieuw

weet je het zeker, want ik heb het altijd gewoon met opstand gedaan geloof ik
 

DeletedUser9504

Gast
AW: kolonisatie nieuw

ik heb nog een vraag op wiki staat er als je overgenomen wordt dat je 24 uur moet wachten geld dit ook bij kolonisatiesysteem nieuw want dat staat niet vermeld
 

DeletedUser3865

Gast
AW: kolonisatie nieuw

ik heb nog een vraag op wiki staat er als je overgenomen wordt dat je 24 uur moet wachten geld dit ook bij kolonisatiesysteem nieuw want dat staat niet vermeld

nee, dit geldt niet bij het nieuwe kolonisatie systeem, als je kolo dan aankomt tijdens de opstand dan is de stad meteen van jou.
 
Bovenaan