• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

KonijnenSpelen II - Discussietopic

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, in september ben ik ook weg.
Als het van mij afhing, zou ik terug gaan voor eind september, oktober begin november ofzo.
 

DeletedUser

Gast
Mm, augustus komt mij persoonlijk minder uit, ben enkel thuis tussen de 7e en 23e. Maar mocht het de meerderheid van jullie uitkomen, duw ik daartussen wel het een en ander.
We zouden ook in augustus spellen kunnen ontwerpen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik wil ook best leiden hoor, had al een lijstje spellen staan die nog gedaan moesten worden (niet uitgewerkt) maar nog geen tijd voor gehad, nu het vakantie is is er dus wel meer tijd:).
 

DeletedUser23053

Gast
Ik zou 't na de vakantie doen, in ieder geval niet in augustus D:
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mochten er nog steeds mensen geïnteresseerd zijn mee te werken aan een eventuele KonijnenSpelen, ik heb hieronder een lijstje van spellen die ik graag georganiseerd zou willen zien. Andere, zelfverzonnen spellen mogen ook voorgesteld worden. Andere, al bestaande spellen ook, maar die laatste liever niet. Indien je meer info wilt, ofzo, weet je me te vinden;

Schatzoekers
Weerwolven van Wakkerdam
Ridders van Rome
Een Snelle Dood/HG
Labyrinth
Wie van de Drie


Momenteel zijn de plannen grotendeels geschets, maar kan er nog geschoven worden. Over enkele dagen is het daar te laat voor, wees er dus tijdig bij.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik zou wel WvW kunnen leiden, of Met het mes op tafel (en deze keer wel tot het einde because geen problemen met skype :x).
Dat spel van Ben ook wel leuk overigens, leader 1 ofzoiets.
 

DeletedUser

Gast
Leuwk dat Ridders van Rome gespeeld gaat worden. Nu gaan we het spel weer eens zien met wat meer spelers. Ik zou het niet aan het begin organiseren, maar ergens verderop, zodat de spelers elkaar al een beetje kennen en het niet alleen maar de ervaren spelers zijn die op dag 1 groepsverdedigen.

Zelf kan ik niet meespelen en meeleiden gaat ook niet, maar wél kan ik de concepten van spellen bekijken en daar mijn mening over geven. Ik beloof daar dan iets meer tijd in te steken dan in andere dingen die ik de laatste tijd doe. :p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ben ook altijd we bereid om te helpen, moet ik eerst even zien of ik ook echt dat spel kan leiden (door tijd of door incompetentie ofc:p).
 

DeletedUser20542

Gast
Ik zou ook wel wat willen leiden. Bijvoorbeeld WvdD, maar alleen als ik van tevoren alle vragen al heb zodat ik zeker weet dat alles goed en op tijd komt.
 
Bovenaan