• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

KonijnenSpelen II - Discussietopic

DeletedUser23053

Gast
En koning en koningin konijn waren...​

???

Of ben ik nu zo blind om dat gemist te hebben? D:
 

DeletedUser23442

Gast
Ik denk dat die zo beschamend weinig punten gehaald hebben dat hij die "per ongeluk" is vergeten ;)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En koning en koningin konijn waren...​

WvW - Rabbid en Rabbid
Kraak de Code - Imrahil
King of the Hill - Rabbid en Rabbid
Wie van de Drie - De Bezem
LabRats - Kleiduif
Pyro-Mania - Kleiduif
Bazenspel - Rabbid
Ridders van Rome - Rabbid
Schattenjacht - Imra
Stratego - Rabbid
 

DeletedUser

Gast
Wacht, rabbid was koning bij bazenspel? Meende dat bezem meerdere keren in een call bij het finalespel heeft gezegd dat hij t heeft gedaan lol. Was dat nou een ultieme mindfuck of klopt t niet at er staat x)
 

DeletedUser

Gast
Verder idd goed gespeeld en nog eens lof aan Alice, na de eerste 3 uitslagen was het eig. al duidelijk wie ging winnen D:

Dankje :)
Er waren een aantal spelletjes die me lagen en waarbij ik enorm veel punten heb kunnen sprokkelen. De spellen waaraan ik niet meedeed, bewust inactief werd of faalde (lees: Pyro-Mania, waarbij ik niet bewust inactief was :x) bleken niet zo'n grote impact te hebben, waardoor ik mijn leiderspositie kon behouden.

En krijg ik een titeltje? Nice :O
Mijn eerste titel ^^
 

DeletedUser

Gast
Goed gespeeld allemaal..
Leuk begin.. helaas heb ik daarna niet verder mee kunnen doen wegens bepaalde redenen.

Gefeliciteerd aan de winnaar(s)! :)
 

DeletedUser

Gast
Wacht, rabbid was koning bij bazenspel? Meende dat bezem meerdere keren in een call bij het finalespel heeft gezegd dat hij t heeft gedaan lol. Was dat nou een ultieme mindfuck of klopt t niet at er staat x)
Ik verving Rabbid na een tijdje ;)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hmm, ik speel niet meer.
De eerste die na mij reageert en zegt dat die wel 200 goud wil, mag het hebben.
 

DeletedUser

Gast
Ja. Zomervakantie. Tot en met augustus stel ik mezelf ook beschikbaar als hulp in de leiding.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mm, augustus komt mij persoonlijk minder uit, ben enkel thuis tussen de 7e en 23e. Maar mocht het de meerderheid van jullie uitkomen, duw ik daartussen wel het een en ander.
 

DeletedUser

Gast
Maakt mij niet zoveel uit, maar ik zou t na de vakantie doen om animo te krijgen of ergens aan het eind zoals in augustus ja, maar jij zei al dat dat je niet uitkwam :p
 
Bovenaan