• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen II - Het Bazenspel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
T was niet te verwachten dat ik ging winnen. Ik had een score rond de 3500 eergisteren, maar zodra ik op printscreen klikte ging hij automatisch terug naar het beginscherm, en daarna deed ie de printscreen, waardoor ie m niet opsloeg :/
Ik weety niet of het genoeg was geweest, aangezien ik alleen mijn eigen screen kan zien, maar in 10 minuten een goede score neerzetten lukte niet meer x)
 

DeletedUser

Gast
T was niet te verwachten dat ik ging winnen. Ik had een score rond de 3500 eergisteren, maar zodra ik op printscreen klikte ging hij automatisch terug naar het beginscherm, en daarna deed ie de printscreen, waardoor ie m niet opsloeg :/
Ik weety niet of het genoeg was geweest, aangezien ik alleen mijn eigen screen kan zien, maar in 10 minuten een goede score neerzetten lukte niet meer x)
Das echt rottig.
Ik heb echt de hele tijd dat spel zitten noliven. Dacht niet dat mijn score genoeg zou zijn tbh :x
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De Punten:

Alice25
Marcoknight15
Pacmega11
Aeneas11
Jaspenia 5
Genius 5
Genade 5

Topic gaat nu op slot. Indien er nog commentaar of andere is, mag dit in het discussietopic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan