• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen II - LabRats

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
LabRats
met Professor Hil Imra en Professor Robbid Rabin

shutterstock_96727852.jpg

Je kijkt bang om je heen. Je herkent je omgeving niet. Waar ben je? Net was je nog thuis, rustig aan het wegzakken achter de tv, al lang niet meer de film aan het volgen. En nu ben je hier, je kan niets zien, je knippert met je ogen, en merkt dat het pikkedonker is. Je wacht even, maar je ogen wennen maar niet aan het licht. In paniek tast je om je heen, alles is leeg. Je hurkt je en voelt aan de grond. Een ijzig, staal gevoel kruipt van de vloer doorheen je lichaam tot je hoofdje. Je huivert, waar ben je? Je weet het niet. Je gaat zitten en roept om hulp. De echo van je kreet galmt door de ruimte, blijft wederkeren, je wilt huilen. Je bedwingt nog net de tranen en legt je neer op je zij. Je wilt hier weg. Weg uit deze malle droom, maar diep vanbinnen, weet je het. Het is geen droom. Het. Is. Geen. Droom.


1. Inschrijven
Iedereen mag zich inschrijven, we hebben minimaal 12 spelers nodig(3 teams) en er is geen maximum. Wel doen er maximaal 20 spelers mee en zal de rest dus moeten vervangen. Wat bij 40 spelers? Meer teams of wat?

2. Teams
Wij maken vervolgens de teams, zo goed mogelijk gebalanceerd. Wij bepalen de teams, dus jij hebt daar niets in te zeggen. Verder heeft elk team een Kapitein die soms belangrijke dingen voor het team in moet sturen. Over wie de kapitein wordt, volgt nog genoeg uitleg.

3. Opdrachten
Opdrachten duren 48 uur, ongeveer. En er is altijd maar 1 team de winnaar van de opdracht. Dit team mag vervolgens mensen eruit stemmen en behoud al zijn teamgenoten.

4. Stemming
Vervolgens is er de stemming. Deze duurt 24 uur. Het winnende team van de opdracht mag uit elk ander team iemand kiezen die weggestemd moet worden. De andere teams kunnen 1 iemand kiezen die ze beschermen, indien deze weggestemd wordt, behoudt het team alle leden. Er zullen 8 opdrachten/stemmingen zijn waardoor het spel maximaal 24 dagen duurt.

5. Voorbeeldje
Team Alpha, Beta en Gamma spelen de opdracht. Team Gamma wint dik, Team Beta is tweede en Team Alpha derde.
Team Gamma wint en mag dus een speler uit team Alpha en eentje uit Team Beta kiezen die ze eruit willen.
Team gamma kiest Speler :steen: uit team Alpha en Speler :hout: uit Team Beta.
Team Alpha beschermt speler :steen:, zij verliezen dus niemand van hun team.
Team Beta beschermt Speler :zilver:. Zij hebben dus niet speler :hout: beschermt en verliezen speler :hout:

De rest blijft voor nu geheim, jullie zullen het moeten ontdekken, mijn lieve ratjes.​
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Spelerslijst:

Kyra's Slaafjes
2. Kyraco
1. Sanhal
11. Initia

3. Wouter
4. Ijzervreter
12. Helker


The Asgardians:

5. Sanoj
6. Eugor
7.marcoknight
14. mcg00
15. dusdavid2

Rutger's Minions:

22. Rutger
17. Alice

8. Genie
20. Ydeger

23. Koning Konijn

Audaces Centuriones :
13. Pacmega
19. Gekko


10. Archer
9. Bertceyssens
16. Gerben
18. Jaspenia
21. Aran-Galad

Vet = Kapitein
Rood = Afgevallen
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Regels:

- Het is verboden vals te spelen
- Het is verboden de regels te omzeilen
- Het is verboden om je eigen team tegen te werken
- Het is verboden niet je best te doen
- Het is verboden exacte inhoud van een pm van de leiding letterlijk te kopiëren op een manier dat het onvervalsbaar is
- Het is verboden de leiding tegen te spreken
- Het is verboden in opstand te komen
- Het is verboden te willen verliezen
- Het is verboden medelijden te hebben
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Opdracht 1:

Je wordt wakker. Je bent nu opeens in een andere kamer. Maar je bent niet alleen. Zachtjes hoor je verschillende ademhalingen om je heen rustig op en neer bewegen. Je hoort een ademhalingsritme versnellen, er is nog iemand wakker, je voelt hoe jouw hartslag en ademritme versnellen. Je wordt bang, waar ben je. Je weet het niet. Je probeert rechtop te gaan zitten, maar stoot je hoofd tegen het plafond. 'Aauw', deze onverwachte gil maakt de rest wakker. je hoort hier en daar mensen wakker worden, hoofden tegen de plafonden botsen en vragend gemompel, gegil en angst. Je ruikt het angstzweet doorheen de kleine ruimte. Tot iemand opeens roept: 'Hee, hier is een doorgang.' Hij heeft de aandacht van iedereen en als iets later een klein beetje meer licht de donkere kamer binnenvalt, kruipt iedereen op zijn ellebogen en voeten richting het gat, waar de eerste mensen al door zijn gekropen.

Daardoor, komen de proefpersoontjes aan in een helder verlichtte zaal, waar hun ogen even moeten wennen aan het duisternis. Ze hebben genoeg ruimte om allemaal even hun verkrampte spieren te strekken en even de omgeving in zich op te nemen. Nog steeds heeft niemand een idee van wat ze hier doen, of hoe ze hier zijn geraakt. Een hele mengelmoes van verschillende mensen, er was niet echt een eigenschap te zeggen die voor alle mensen gold. Waarom? Dat was de vraag die door ieders hoofd spookte.

En niet veel later kwam er antwoord. Iedereen was inmiddels door het gat gekropen en had een plaatsje ingenomen in de ruimte. Vanuit het niets viel er uit het plafond iets naar beneden. Het ramde bijna iemand met zijn volle gewicht op diens hoofd, maar met wat geluk kon de persoon die onder de robot stond nog uit de weg springen. Dat was het, een robot. Meer konden ze er niet over zeggen. Het robot-achtige wezen, het had iets weg van de schattige Wall-E, maar was allesbehalve zo schattig, bewoog zijn hoofdje, we denken toch dat het zijn hoofd was, en opende iets wat zijn mond moest voorstellen. Een vreemde, krakende stem klonk door het robotje, en iedereen, niet wetende wat er komen zou, luisterde aandachtig.

'Beste proefpersonen, jullie zijn hier tesamen voor een aantal testen. De meeste zullen pijnloos zijn, andere zullen pijn doen. Maar over het algemeen mogen jullie aannemen dat het geen leuke vakantie zal worden. Voor jullie toch niet.' een zacht gelach kwam uit het robotje en het was even stil voordat het verder ging.' Ik ben professor Hil Imra, aangenaam om kennis te maken. Voor de eerste opdracht zullen jullie even jullie soortgenoten moeten zoeken. Jullie zijn in verschillende groepen ingedeeld en moeten nu elkaar maar zien te vinden. Ik verwacht van iedereen een inzending binnen de 48 uur. Om 1/11 20.00 uur hoor ik van iedereen een inzending gekregen te hebben. Je stuurt zoveel mogelijk soortgenoten in. Indien er ook maar 1 foute persoon inzit, zal je inzending afgekeurd worden. Indien alle ingezonden soortgenoten kloppen, krijgt jouw ras, jouw groepering zo veel punten als je namen hebt ingestuurd. Iedereen mag dus insturen, om punten voor zijn groep te behalen. En ik zeg je, je zal ze nodig hebben.'

En toen iemand iets later opmerkte dat er iets op zijn hand gebrandmerkt was, drong na de eerste gruwelschok de opdracht door. Ze zaten hier niet voor hun plezier, en zouden dus hun best moeten doen. Enige vorm van straf zou waarschijnlijk niet uitblijven. En na de brandmerking op hun hand, wilde ze niet weten wat de eigenlijke straf wel zou zijn.

- Stuur dus voor 1/11 20.00 uur in 1 PM x aantal namen door van de mensen waarvan jij denkt mee in het team te zitten.
- Zitten er mensen van een ander team in die lijst? => Geen punten
- Zitten er enkel mensen van jouw team in de lijst? => Zoveel punten als je namen hebt ingestuurd voor jouw team.
- Team met meeste punten wint.
- Team met minste punten verliest.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Een typfout !
En dat noemt zich een professor :O

Dit wordt een makkie ;)

Succes iedereen :)
 

DeletedUser13380

Gast
Succes iedereen.

Je kan me bereiken via Skype en PM als je wilt praten. ;)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ok, er is een klein misverstand. Je mag dus maar 1 pm insturen met teamgenoten. Voor iedereen die hiervoor heeft ingezonden, geldt dit natuurlijk niet. Maar vanaf NU mogen we van iedereen nog maar 1 pm ingestuurd krijgen met namen van teamgenoten. Een tweede pm zal NIET gelden.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik het artemis op me gebrandmerkt staan... of ik het nu iedereen via pm of skype vertel.. kan net zo goed hier doen.

E: ik merk dat ik blijkbaar bij niemand in het team zit fzow... of is heel mijn team soms inactief?
Dat zou ook kunnen. Wacht iig nog steeds in stilte af...

E2: worden teams uiteindelijk wel bekend gemaakt?
Dan weet ik of ik moet stoppen of nog door kan gaan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Teams worden na de opdracht inderdaad gewoon bekend gemaakt.
Verder heeft iedereen die nog niet heeft ingestuurd een pm gekregen; We verwachten van IEDEREEN een pm, niet eentje per denkbeeldig team. Verder kan het zijn dat de uitslag wat later komt, afhankelijk of Imra slim is of niet. Deadline blijft wel gewoon behouden, dus na de deadline = te laat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan