• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen II - LabRats

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Allereerst vallen Alice, Genius en Archer af.

Fishy
Rutger ownde iedereen met een score van maarliefst 85.650 punten.

Dolfijntje
Rutger ownde iedereen met een score van 1.279.991 punten

Kikkervisje
Last but not least. Rutger pakte ook iedereen met een highscore van 602(2e plaats voor Sanhal met 400). Hij won met deze score dan ook het derde spel. GG WP.

Dus Rutger wint met zijn team-solo van iedereen. Hij mag iemand kiezen uit Kyra's Minions en uit Audaces Centuriones die hij wilt laten afvallen. En deze teams mogen iemand beschermen. Deadline morgen 20.00 uur.

WAB7r9L.png
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Edit: Alice heeft best wel hoge scores naar Imra ingestuurd. Ze blijft dus voor nu in leven. Wel wordt Rutger teamkapitein, want Alice is stout geweest.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Kijk, je kan op 2 manieren reageren:

- Mimimi, ik zaag en ween, ik heb wel opgestuurd. Ik wil dus gewoon meedoen, mimimi.
- Hey Rabbid, ik had ook ingestuurd naar Imra. Zou ik alsjeblieft ook nog gewoon mogen meedoen? Dat zou heel liev zijn *toont screentje*. Alvast bedankt. En indien niet, tja, dan was het mijn fout.
 

Genius0615

Erinys
Hey Rabbid, ik had ook ingestuurd naar Imra. Zou ik alsjeblieft ook nog gewoon mogen meedoen? Dat zou heel liev zijn
2cfyt1f.png
Alvast bedankt. En indien niet, tja, dan was het mijn fout.

:O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan