• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen III - Wie is de Vos

DeletedUser23442

Gast
6p2tq9.png

Een variant op wie is de mol - Door Jaspenia en HerNameWasAlice

Spelers: 5-20, bij meer dan 20 selecteren wij.
Vereiste activiteit: Dagelijks online, afhankelijk van het spel soms 3x per dag insturen.
Duur: Ongeveer tot het einde van de Spelen (vrij lang dus)
Soort spel: Teamspel
Geluk: *
Tactiek: *****
Netwerk: *****

Wat houdt het spel in?​
Jullie moeten als een groep samenwerken om zo veel mogelijk punten te sprokkelen. Dit doe je door verschillende opdrachten als individu of in groep succesvol af te ronden.
Makkelijk, niet?
Wel, niet echt. Er zit namelijk 1 vos tussen jullie. 1 persoon met een agenda die helemaal verschilt van dat van de groep. Het is zijn doel om juist zo veel mogelijk opdrachten te saboteren en zo veel mogelijk punten uit de pot te laten. Tijdens het spel zullen de spelers af en toe een "Test" voorgeschoteld krijgen. Dit is een lijst met allemaal vragen over de mol. De persoon/personen die deze test het slechtst afronden vallen af. Zijn er 2 mensen die de test even slecht invullen zal degene die zijn test als laatste instuurde afvallen.

Hoe win ik?​
Heel simpel. Op het einde zullen er nog 3 mensen over blijven. 1 van deze 3 is de vos, de andere 2 zijn normale spelers. De speler die de test het beste kan afronden wint als het ware het spel. Het aantal verdiende punten hangt af van de pot op het einde van het spel en je uithoudingsvermogen. De vos krijgt punten adhv. alle punten die de pot is misgelopen -> Het is dus niet omdat je vos bent dat je plots geen kans meer maakt om de Konijnenspelen te winnen.

Belangerijke aandachtspunten​
  • Hou rekening met meerdere deadlines per dag. Mogelijke deadlinetijden zijn 18:00, 22:00 en 11:30. (waarbij inzenden normaal gesproken al direct na vorige deadline kan en vroegere deadlines enkel gebruikt worden bij opdrachten waar dit echt nodig is)
  • Stuur alle inzendingen altijd naar beide spelleiders
  • Actief zijn en blijven is vrij belangerijk en doodvallen ligt anders op de loer.(maar het is wel zo handig dat we ook wat actieve spelers kunnen overhouden voor het spel :p)
  • Het delen van onvervalsbaar materiaal zoals screenshots is streng verboden
  • De spelleiding heeft altijd gelijk

Indien je vragen hebt kan je altijd bij Jaspenia of HernamewasAlice terecht.
 

DeletedUser23442

Gast
Spelerslijst

1. Rabbid - uitgeschreven dag 1
2. Sanhal
3. labr - afvaller dag 1
4. stanjansen22
5. Nissassa - afvaller dag 5
6. Lightpolis - afvaller dag 4
7. Heir of carthago - afvaller dag 7
8. Ydeger - afvaller dag 3
9. Sam - afvaller dag 2
10. Kyraco - afvaller dag 6
11. Kykloops - uitgeschreven dag 1
12. Heartlion
13. Imrahil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Gebeurtenissen
Dag 1 - Opdracht 1 "Hyde and seek" - start
Dag 1 - Opdracht 1 "Hyde and seek" - uitslag
Dag 1 - Opdracht 2 "Listig" - start
Dag 1 - Opdracht 2 "Listig" - uitslag
Dag 1 - De eerste test
Dag 1 - De eerste executie
Dag 2 - Opdracht 3 - Slim, dom of creatief? - Teams maken
Dag 2 - Opdracht 3 - Slim, dom of creatief? - Deel A start
Dag 2 - Opdracht 3 - Slim, dom of creatief? - Deel B start
Dag 2 - Opdracht 3 - Uitslag
Dag 2 - Opdracht 4 - Konijnen op de vlucht - Start
Dag 2 - Opdracht 4 - Konijnen op de vlucht - Uitslag
Dag 2 - De tweede test
Dag 2 - De tweede executie
Dag 3 - Opdracht 5 - Sing a song & draw along - Opdracht A
Dag 3 - Opdracht 5 - Sing a song & draw along - Opdracht B
Dag 3 - Opdracht 5 - Sing a song & draw along - Uitslag
Dag 3 - Opdracht 6 - It's all fair in paint and carrots - Opdracht
Dag 3 - Opdracht 6 - It's all fair in paint and carrots - Uitslag
Dag 3 - De derde test
Dag 3 - De derde executie
Dag 4 - Opdracht 7 - Van ruilen komt huilen - Opdracht
Dag 4 - Opdracht 7 - Van ruilen komt huilen - Uitslag
Dag 4 - Opdracht 8 - Gaarman - Opdracht
Dag 4 - Opdracht 8 - Gaarman - Uitslag
Dag 4 - De vierde test
Dag 4 - De vierde executie
Dag 5 - Opdracht 9 - Down the rabbithole - Opdracht A
Dag 5 - Opdracht 9 - Down the rabbithole - Opdracht B
Dag 5 - Opdracht 9 - Down the rabbithole - Uitslag
Dag 5 - Opdracht 10 - Tussen liefde en haat - Opdracht A
Dag 5 - Opdracht 10 - Tussen liefde en haat - Opdracht B
Dag 5 - Opdracht 10 - Tussen liefde en haat - Uitslag
Dag 5 - De vijfde test
Dag 5 - De vijfde executie
Dag 6 - Opdracht 11 - Één voor de prijs van ... ? - Opdracht

Deadlines
(...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
POT: -50 Wortels
POT: 1000 Wortels
POT: 650 Wortels
POT: 750 Wortels
POT: 1150 Wortels
POT: 1350 Wortels
POT: 1850 Wortels
POT: 1650 Wortels
POT: 1750 Wortels
POT: 1545 Wortels
POT: 1810 Wortels
POT: 2110 Wortels
POT: 1810 Wortels
POT: 2410 Wortels
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Dag 1 - Opracht 1
Hyde and seek

2074280ef95472aa6a13548fb9f2f906.jpg

(klik hier voor een groter plaatje)

Welkom konijnen. Jullie zijn zojuist aangekomen in hartje Londen. Jullie huppelden en knaagden hier vrolijk rond, maar waren er nog niet helemaal achter wat dit voor plek was. Een prachtig stukje natuur, maar het was midden in een drukke stad. Een prachtige plek voor de eerste opdracht. Een opdracht waarmee de eerste wortels verdiend kunnen worden als je optijd de juiste ingangen van de konijnholletjes vindt. En voor wie het goed doet is er misschien zelfs nog wel meer te halen...

Regels
-Iedereen start op een uniek willekeurig punt op de kaart
-Iedereen moet een uniek eindpunt bereiken
-Iedereen moet na maximaal 8 beurten op zijn eindbestemming staan.
-Wanneer je op je eindpunt bent stopt het spel voor jou direct en mag je niet meer verder lopen
-Iedere deadline stuur je in naar welk punt je wilt lopen (per pm). Dit punt moet met een lijn verbonden zijn aan het punt waarop je je bevindt.
-Iedere lijn mag gedurende het hele spel maar 1x gebruikt worden door alle spelers samen.
-Reis je tegelijkertijd met een medespeler over dezelfde lijn, of reis je over een al gebruikte lijn zijn alle betrokken spelers af en mogen ze dit spel niet meer in actie komen.
-Sta je samen met een medespeler op hetzelfde punt zijn jullie beiden af en mogen jullie dit spel niet meer in actie komen.
-Sta je binnen het juiste aantal beurten op jouw eindbestemming verdien je hiermee 50 wortels voor de pot
-Denk niet dat alle vakjes verder leeg en saai zijn.
-Als je af bent op niet optijd finisht, verlies je alles wat je onderweg eventueel bent tegengekomen of hebt opgeraapt.
-Geen inzending = willekeurig lopen naar een aangrenzend punt.

Deadline 1 - Donderdag 22:00
Voor verdere deadline's, zie 3e post
Van te voren voor latere deadline's inzenden is mogelijk, op eigen risico

Géén pm? Contacteer mij en/of Alice (enkel mogelijk via skype) zo snel mogelijk.

Voor de mensen bij wie in de pm lieveling****ter staat en het niet begrijpen. Ik bedoel lievelings letter
 

DeletedUser24555

Gast
Oke, we mogen hier overleggen jongens. Wie heeft er hulp nodig om zijn/haar bestemming te weten te komen?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Beginpunt: U Groen
Eindpunt: ? Groen

? is de lieveling****ter van Sander min 6 plaatsen

Als ik het goed heb, heb ik de lieveling****ter nodig van Sanhal en moet ik 6 plaatsen terug in het alfabet, om mijn letter te achterhalen?

MIJN LIEVELING****TER IS DE LETTER Y (Zie formulier van de mol enzo)



Zo, dit gaat het makkelijkst als iedereen al zijn info op tafel zwiert. Er is niets individueel aan deze opdracht, enkel voor de vos, maar die is maar stront. Dus allemaal even je info delen met de rest, dan kan iedereen samen het plan van aanpak bedenken zodat de vos buitenspel staat en iedereen gewoon doet wat hij/zij het beste is voor de groep.

Ik wil wel coordineren, tenzij iemand anders dat graag doet (dan ook graag, heb genoeg werk :p ) ^^.



Mensen die het spel niet snappen, ergens vragen bij hebben of dergelijke, ik ben altijd liev en bereid te luisteren/helpen, hop maar binnen, liefst skype. Indien pm duidelijk vermelden dat het over dit spel gaat, anders bestaat de kans dat je pm net iets langer onderweg is dan je zou willen :p
 

DeletedUser23701

Gast
Beginpunt: L Groen
Eindpunt: ? Groen

? is de lievelings letter van Heir plus 6 plaatsen

ik zou dus heir's lievelings letter te weten moeten komen
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mag ik ook vragen aan iedereen om IETS in te sturen?
Anders ga je random dingen doen en kan je onbewust dingen verpesten. Dus best altijd iets insturen en zeker hier melden, ook al is dit dan niet per se de beste richting.
 

DeletedUser21575

Gast
Rabbid heeft gelijk, het is ons tegen de vos. Dus iedereen zou hier gewoon samen moeten werken.
Mijn letter = C. Degene die een onjuiste letter heeft gekregen van een medespeler zou dus al goed de vos kunnen zijn. Het heeft immers geen nut om een andere speler te blokkeren.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Verder hangt het aantal wortels dat in de pot zit ook direct in verbant met het aan punten je voor dit spel krijgt. Ik ben dus per definitie de enige die het geen kak uitmaakt hoeveel er in de pot zit.
 

DeletedUser23701

Gast
Mag ik ook vragen aan iedereen om IETS in te sturen?
Anders ga je random dingen doen en kan je onbewust dingen verpesten. Dus best altijd iets insturen en zeker hier melden, ook al is dit dan niet per se de beste richting.


mijn letter is K
 

DeletedUser25234

Gast
voor wie het nodig heeft, mijn letter is de K

ik zoek de letter van heartlion
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Rabbid heeft gelijk, het is ons tegen de vos. Dus iedereen zou hier gewoon samen moeten werken.
Mijn letter = C. Degene die een onjuiste letter heeft gekregen van een medespeler zou dus al goed de vos kunnen zijn. Het heeft immers geen nut om een andere speler te blokkeren.

voor wie het nodig heeft, mijn letter is de K

ik zoek de letter van heartlion

Kunnen jullie ook meedelen van- en naar waar jullie moeten? Desnoods in privé ofzo?
We mogen elke weg maar 1 keer nemen, waardoor het handig is te weten waar de rest loopt.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zou iedereen op z'n minst alle info aan mij doorgeven in privé?
Dan kan ik een mooi totaalplaatje maken, botsingen vermijden en zorgen dat we zoveel mogelijk wortels verzamelen.
Ook inzendingen mogen altijd naar mij, liefst zelfs.

Dank.
 
Bovenaan