• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen III - Wie is de Vos

DeletedUser21204

Gast
Dat ben jij toch altijd? xD
Jij was een van de weinigen die op momenten logisch nadacht geloof ik:p.

Ik had jou niet door tho.
Echt iedereen dacht "Sander wil nooit de slechterik zijn, dus die heeft sowieso gezegd geen mol te willen zijn."
 

DeletedUser

Gast
Ik had jou niet door tho.
Echt iedereen dacht "Sander wil nooit de slechterik zijn, dus die heeft sowieso gezegd geen mol te willen zijn."

Ja, nu snap je dus wat ik bedoelde toen ik zei dat er 1 betere sollicitatie was :p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Scrupules


Wel, jullie hadden hopelijk niet verwacht dat jullie zo'n uiterst vervelende en gemene vragenlijst moesten invullen zonder dat het openbaar gemaakt zou worden he? Nadat jullie eerst een aantal dingetjes van elkaar raden natuurlijk :)

De bedoeling is dat jullie van elke speler de antwoorden op de gegeven vragen gaat raden. Dit gebeurt door een antwoord in het blauw en vet op het topic te zetten. Minstens 1 persoon moet dit bevestigen, en de persoon die oorspronkelijk op de vraag antwoordde mag geen hints geven naar zijn antwoord. Als je alle 3 antwoorden van 1 persoon goed kan raden gaan er 500 wortels in de pot. Veel succes!

Sander

1. Als alle drie de andere spelers gebeten zouden worden door een giftige slang en je hebt maar 1 dosis antigif, wie zou je het geven.
4. Als je met 1 van de overige 3 kandidaten een relatie zou beginnen, wie zou je kiezen?
6. Wie zou er het snelst spieken wat er in zn verjaardagskado zit.

Imrahil

8. Als je 1 van de andere spelers zou zijn voor een dag, wie zou je dan willen zijn.
10. Bij wie zouden er volgens de speler waarschijnlijk het minst aantal mensen op zn begrafenis zijn.
11. Wie zou volgens de speler het liefst 1000 wortels opeten

Heartlion

3. Wie denk je dat over belangrijke dingen het snelst tegen je zou liegen?
7. Het is DE SPELER'S laatste dag op aarde. Met wie zou ze die niet willen besteden
Heartlion.
12. https://i.gyazo.com/a134fae6cd721e2a...20855fe5f2.png
Stel je bent persoon 3 wie zou je willen dat persoon 2 was.

Stan

2. Wie zou je je meest waardevolle geheim niet toevertrouwen.
5. Wie zou het snelst de snoep van een kind stelen?
9. Wie zou het snelst naakt poseren voor geld?

Evert, Joris en Stan hebben btw nog steeds niet gegokt!
 
Bovenaan