• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kosten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Moet zeggen dat het spel me wel aanstaat. Maar ik begrijp niet waarom de kosten zo belachelijk hoog moeten zijn. Als de kosten nu ongeveer op een zelfde niveau gebleven waren als met TW, dan had ik zonder aarzelen een premium genomen, en ik denk veen met mij ook.

Op TW heb ik al meer dan 3 jaar een Premium account. Blijkbaar heeft men bij INNO nog nooit gehoord van het gezegde "massa is kassa". Nee gelijk maar de zakken zo snel mogelijk vullen en 5 betaal uitbreidingen in plaats van normaal doen en er maar 1 van mijn part 2 te hebben. Ik durf te beweren dat als de kosten op een zelfde niveau als TW zouden zijn gelaten de opbrengsten zeker niet minder zijn door dat er een groter aantal premium spelers zullen zijn.

Dit moest mij toch van het hart. Verder wil ik iedereen veel plezier wensen met Grepolis. Een leuk spel, alleen jammer van de belachelijke zakkenvullers praktijken van INNO.

M.v.g. Julius
 

DeletedUser

Gast
Prijzen van producten worden meestal bepaald door een soort formule. Uit deze formule komt een berg-hyperbool. Het punt waar de lijn het hoogste is, wordt als prijs gebruikt. Hierdoor krijg je (volgens de formule) maximale winst.
 

DeletedUser

Gast
dus zal innogames minder gaan verdienen,
ik zat er namelijk ook aan te denken om premium te nemen in de veronderstelling dat de kosten ongeveer gelijk zouden zijn als aan tw,

maar deze prijzen zijn mij echt te gortig

ik zal dus het spel even afwachten en kijken hoe het verloop is
jammer mooi spel, maar te duur om normaal te spelen
 

DeletedUser

Gast

Innogames verdient geld aan de spelers die het spel fantastisch en daarom Goud kopen,meestal stoppen deze spelers na enkele weken/maanden met het spel,als men dus Goud zou weggeven zouden deze personen niets moeten kopen en verliest Inno zijn grootste inkomst.
Verder heb je de pro spelers en de gevorderde recreatieve spelers die soms eens goud kopen als extra maar meestal genoeg tijd in het spel steken om zonder te kunnen spelen.
Dus als Inno goud zou afschaffen zouden zij pakweg failliet gaan;
daarom zouden ze beter goud in kost verlagen of het gebruik ervan aan banden te leggen,zodat het voordeel voor de goud gebruikers minder hoof ligt.
 

DeletedUser

Gast
Discussies over de kosten en dergelijk kun je op 't speldiscussieforum kwijt en om precies te zijn hier;) Dit topic krijgt dus 'n slotje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan