• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Game team Kr33log

Kr33log

Community Manager
Forumleiding
Kr33log
Hoi allemaal,maar vooral jij die nu wat meer over mij wilt weten.

Zo nieuwsgierig wie ik ben? Wel lees verder en ik hoop dat je na dit lezen toch beetje meer weet wie ik ben.

Mijn naam is Kr33log en ik ben sinds 23 maart 2013 onderdeel van het QA team. Enkele maanden later werd ik ook lid van het game team van Grepolis.nl. Graag stel ik me aan jullie voor.

Naam:
Voor sommige een vraag voor andere een weet daarom Kr33log ;)

Leeftijd:
23 jaartjes, 13/09/1992 zoals op het forum of skype te vinden is

Mijn beroep / opleiding:
Naast het werk dat ik bij het Grepolis.nl team verricht ben ik ook student toegepaste informatica. Buiten het studeren werk ik natuurlijk ook wat in het "weekend". Onder "mijn hobby's" kan je hier wat meer over vinden.

Mijn hobby's/interesses:
Mijn interesses liggen buiten informatica en ontwikkelen van browsergame's ook wel in de uitgaanswereld. Ik ben sinds enkele jaren actief in deze wereld en maak dan ook de grootste Belgische en Nederlandse festivals mee(Sunset, Sunrise, 7th sunday festival, Laundry day, Tomorrowland,...) Hier kan je mij dan ook een keertje tegenkomen. Voor de rest ga ik in mijn vrije tijd wel graag eens een bowling of lasershooting met vrienden

Sinds kort heb ik ik ook interesse gekregen in gitaar spelen. Dit omdat het volgens mij echt iets leuk is om te doen. Gewoon even weg van het modden en van alle andere dingen en gewoon me and my guitar :D

Mijn lievelingsmuziek:
Goh lievelingsmuziek, wat een vraag. Zoals je hierboven wel kon lezen werk ik veel in de uitgaanswereld en dan te denken aan de hardere scene's maar ook de dance scene's. Hierdoor vind ik deze toch wel het aangenaamste om aan te horen.
In me vrije tijd staat er wel regelmatig eens een hardstyle song op, maar dit kan ook eens een iets rustigere song zijn.

Op dan toch even een lang verhaaltje kort te maken.
De volgende artiesten staan nog eens regelmatig bij mij op in spotify
- Da tweekaz (hardstyle)
- James Blunt
- Marco Borsato
- Guus Meeuwis
- Ed Sheeran
- John Legend
- Within Temptation
- ...

Mijn lievelingsfilmen/-series:
Opzich volg ik niet echt serie's of kijk ik er extreem veel naar. Dit omdat ik eigenlijk niet zo heel veel tijd heb om deze serie's te volgen. Maar een filmpje kijken doe ik dan wel weer graag met vriendin. Zo volg ik een aantal filmen die elkaar opvolgen, zoals ThG of The Hobbit. Hieronder kan je eigenlijk vinden welke films er toch op me lijstje staan van beste filmen en serie's :D
Filmen:
- Tron legency
- Topgun
- Gladiator
- Titanic (ja toch wel eventueel met vriendin dicht tegen elkaar)
- The Hobbit
- The hunger games
- ...

Series:
- murphy's law
-NCIS
- True blood
- ...

Ik hou niet van...
- Spinnen
- Mensen die liegen. Dit vind ik echt het hatelijkste wat er is, net zoals het achterbakse achter de rug praten. Als je iets te zegge hebt zeg het dan gewoon recht in het gezicht.
Mensen die heel der dagen liggen gamen waardoor ze geen tijd meer hebben voor hun vrienden.
Mensen met een dikke nek.(mensen die graag pochen over alles en dus stoefen)
Buiten dit kan ik ook niet tegen een elektriciteitsuitval, wat ik dan nog het ergste van al vind is dat er geen internet is.

Nu dat je weet waar ik niet van hou is het misschien interessant om te weten waar ik wel van hou?
Ik hou van...
Ik hou eigenlijk van redelijk veel dingen. Als ik dit allemaal zou opnoemen kan ik nog wel een aantal dagen schrijven van de dingen waar ik van hou. Maar om jullie toch een klein idee te geven.

Ik hou bijvoorbeeld van mijn titel kleur. Dit omdat groen toch 1 van de mooiste kleuren is die er bestaat?
Ook hou ik van zon, zee en strand. Zon geeft je zoveel energie en warmte. Natuurlijk vind ik een mooi temperatuurtje erbij zeer leuk, 25 graden vind ikzelf dus een mooie temperatuur. Dit natuurlijk met een mooie reis erbij. Ook hou ik wel een beetje van de winter. Dicht bij elkaar in de zetel onder een dekentje met de kachel aan en een leuke film op, zalig toch? Natuurlijk de kaarsjes niet vergeten! Een mooie winterwandeling in de sneeuw zie ik ook altijd wel zitten. Maar buiten deze dingen hou ik ook van gewoon een avondje weggaan met vrienden, iets leuks en gezellig doen. Iets beter bestaat er toch niet? Waar ik altijd voor openstaat is mensen ontmoeten in rl die ik door een game leer kennen, zo hou ik dus van meetings meedoem en organiseren. Ik hou ook wel van iets avontuurlijk en heb graag uitdagingen in mijn leven.

Waar ik voor sta als teamlid:
Volgens mij sta ik binnen het team toch wel bekend om de persoon die het meeste spamt in de skype groepen. Ik doe dit werk niet alleen maar om de "slechte" valsspelers eruit te halen, maar ook om mensen voor te helpen. Het modereren doe ik graag waardoor er ook redelijk veel tijd in gaat.
Ik sta binnen het team ook bekend om de "Bug meester" waarom dat vraag ik me ook altijd af. Ik heb zo'n klein vermoeden omdat ik eigenlijk als eerste ben begonnen in het QA team en het nog steeds doet, ook omdat ik perfect weet welke bugs er op dit moment zijn en welke niet. Ook al zie je mij niet meer verschijnen op het bug forum, ik lees toch alles en doe dan ook veel op de achtergrond ;) Dus denk niet van he waar is die kr33log.

Heb je nog vragen, opmerkingen of wil je graag een (informeel) gesprekje met me aangaan? Dat kan! Plaats een reactie in dit topic en ik zal zo snel mogelijk reageren.

Vriendelijke groeten,
Kr33log

Laatst bewerkt:
Je bent al heel lang op het forum, maar je was nooit echt heel zichtbaar.wat heeft jou doen besluiten om gamemod te worden?

Wat is je Lievelings drankje om lekker te genieten op een teras in de hoge Fjorden van Noorwegen?
Na dat je een banana split weigerde
Wat naar mijn mening Hemels is in dat ijskoude weer :p

En wie vind je Het allerbeste personage in True Blood :)
Op wie vind je jezelf het allerbeste lijken

Laatst bewerkt:

Kr33log

Community Manager
Forumleiding
Je bent al heel lang op het forum, maar je was nooit echt heel zichtbaar.wat heeft jou doen besluiten om gamemod te worden?
Wel eigenlijk ben ik toch iemand van de oude garde. Zo kwam ik vroeger toch wel eens op het Irc channel om een praatje te slaan.
Vroeger was ik ook wel wat actief op het forum maar dit altijd met pose's. Zo was ik in het begin toch wat actiever in het spelenforum.
In februari ben ik terug wat actiever geweest voor een maandje ofzo. Dan heb de belgjes in het "België vs Nederland" spel mee geholpen naar 0 te brengen.

Toen ik solliciteerde had ik eigenlijk gesolliciteerd als gamemod. Maar werd aangenomen als QA. Een aantal maanden later kwam er een plekje vrij in het Gamemod team en omdat ik vanaf het begin al gamemod wilde worden heb ik me daarvoor aangemeld. Waarom ik gamemod wilde worden is eigenlijk omdat ik van mezelf vind dat ik graag mensen voort help. Vandaar dat gamemod mij ook interesseerde. Natuurlijk kwam er bij gamemod veel meer kijken dan alleen maar support te beantwoorden. Dit was dan eigenlijk ook mijn besluit om gamemod te worden en te blijven.

Wat is je Lievelings drankje om lekker te genieten op een teras in de hoge Fjorden van Noorwegen?
Na dat je een banana split weigerde
Wat naar mijn mening Hemels is in dat ijskoude weer :p

En wie vind je Het allerbeste personage in True Blood :)
Op wie vind je jezelf het allerbeste lijken
Inderdaad een banana split is wel lekker maar een banana milkshake vind ik persoonlijk weer wat minder, ik heb liever een vanille milkshake
Wie dat ik persoonlijk het allerbeste personage in True blood vind zijn eigenlijk "Bill Compton" en "sookie"
Op wie ik mij het allerbeste zie lijken van de serie of gewoon in het algemeen?

Laatst bewerkt:
Inderdaad een banana split is wel lekker maar een banana milkshake vind ik persoonlijk weer wat minder, ik heb liever een vanille milkshake
Wie dat ik persoonlijk het allerbeste personage in True blood vind zijn eigenlijk "Bill Compton" en "sookie"
Op wie ik mij het allerbeste zie lijken van de serie of gewoon in het algemeen?

Jaah op wie jij denkt het beste lijkt in de serie

Ben je eerder de Moeder Van Snookie
"De Wijze en voorzichtige"

Of ben je net het tegenovergestelde zoals Eric Northman
"De leiding gevende en assertieve persoon"

:)

en wie is je idiool in het algemene leven

Toen je gepromoveerd werd kreeg je een ander kleurtje dat je waarschijnlijk lelijker vond. Vind je dat erg?

Kr33log

Community Manager
Forumleiding
Jaah op wie jij denkt het beste lijkt in de serie

Ben je eerder de Moeder Van Snookie
"De Wijze en voorzichtige"

Of ben je net het tegenovergestelde zoals Eric Northman
"De leiding gevende en assertieve persoon"

:)

en wie is je idiool in het algemene leven
Goh ik zie me niet perse bij iemand staan.
Soms ben ik liever de wijze en voorzichtige en andere keren ben ik liever de leiding gevende. Dit hangt ook van situatie tot situatie af. Ik ga bijvoorbeeld geen leiding nemen over iets waar ik totaal niets van af weet. Dan neem ik liever wat afstand, maar als iets mij echt interesseert ga ik echt wel gaan voor de leidinggevende.

Een echt idiool in mijn algemene leven heb ik niet, ik ben wie ik ben.

Toen je gepromoveerd werd kreeg je een ander kleurtje dat je waarschijnlijk lelijker vond. Vind je dat erg?
Het kleurtje op dit forum maakt mij eigenlijk niet veel uit. Ik vind groen een mooie kleur, maar kreeg ik nu een paarse titel was dat nog goed voor mij geweest. Dus om op je vraag te antwoorden nee ik vond dat niet erg.

Wat is je IG naam? :eek:
Haha vele willen deze weten, sommige weten hem ondertussen al. Ik kan wel zeggen dat ik in game zeer bekend, of toch een iets bekendere naam heb.
Ik heb vroeger gespeeld op Epsilon, deze wereld heb ik volledig uitgespeeld. Later ook nog op andere werelden gestart maar niet uitgespeeld. Momenteel speel ik nog wel op Corinthe. Wat we naam is ga ik alleen niet op het forum zetten ;)

+183728984829347892
Je hebt hem bijna maar niet helemaal :D

Laatst bewerkt:

Wolfswar

Gast
Ook ik heb een vraagje voor je:

Wat zou je doen als je Grepolis niet ontdekt had?

En natuurlijk ook wat filosofische vragen:

Zouden planten en dieren stemrecht moeten hebben?

Is het eerlijk dat er besluiten worden genomen over dieren en planten, die niet voor hun eigen belang kunnen opkomen?

Is het beschaafd als een steen als heilig voorwerp wordt gebruikt?

Van wie ben jij zelf? Ben je helemaal van jezelf of ook een beetje van je ouders? Of misschien ook een beetje van nog iemand anders?

Laatst bewerkt door een moderator:
Stel, je bent rustig aan het rond klikken op het Grepolis forum en plots zie je dat er een grote spin op je toetsenbord zit. Wat doe je dan?

Kr33log

Community Manager
Forumleiding
Ook ik heb een vraagje voor je:

Wat zou je doen als je Grepolis niet ontdekt had?

En natuurlijk ook wat filosofische vragen:

Is het eerlijk dat er besluiten worden genomen over dieren en planten, die niet voor hun eigen belang kunnen opkomen?

Is het beschaafd als een steen als heilig voorwerp wordt gebruikt?

Van wie ben jij zelf? Ben je helemaal van jezelf of ook een beetje van je ouders? Of misschien ook een beetje van nog iemand anders?
Als ik grepolis niet had ontdekt zat ik op dit moment geen vragen te beantwoorden :)
Maargoed als ik Grepolis niet ontdekt had zou ik momenteel misschien met een andere hobby of een ander spel bezig zijn.
Dan zou ik natuurlijk ook niet het fijne team en de vele mensen die ik hier heb leren kennen ontmoet hebben.

Het was eigenlijk echt toeval dat ik Grepolis ontdekt heb. Zit nog een "leuk" verhaal achter.

Goh interessante vraag. Moeten planten en dieren stemrecht hebben.
Wel ik zou zeggen neen. Want ze hebben in principe geen eigen zegje en doen ook "zeer weinig". Buiten ons beetje amuseren. E: Oke ze doen eigenlijk wel veel :eek: Ze houden een vriendin van mij in leven(en dat is zeer belangrijk) :D en zorgen voor onze zuivering van lucht. Ook geven ze onze diertjes en sommige mensen eten waardoor wij weer kunnen eten. Dus ze zijn wel belangrijk :p

Goh ze kunnen spijtig genoeg zelf niet zeggen wat ze willen, het zou toch handig zijn als je anders een plant of dier kon verstaan.

Er worden soms beslissingen in hun plaats gemaakt. Kijk ik heb gisteren mijn hond laten steriliseren, maar wat als ze nu een droom had, een droom om mama te worden. Wel deze droom hebben wij nu van haar afgenomen :( Omdat we zelf geen kleine puppy's willen. Is dit eerlijk? Nee totaal niet... Maar we kunnen het spijtig genoeg niet veranderen. Zo is het nu eenmaal, en zal het altijd blijven

Is het beschaafd als een steen als heilig voorwerp wordt gebruikt? Hier moet ik toch even iets langer over nadenken...

Van wie ben jij zelf? Ben je helemaal van jezelf of ook een beetje van je ouders? Of misschien ook een beetje van nog iemand anders? Ik ben vooral van mezelf, een klein beetje van me ouders omdat zij toch wel mijn ouders blijven en ik door hun hier ben. Maar het is niet zo dat zij in mijn plaats gaan beslissen wat ik wel en niet mag en kan doen. Voor de rest ben ik van niemand anders doordat ik geen vriendin heb en dus single ben. Dusja van iemand anders ben ik zeker niet, of nu toch nog niet :)

Stel, je bent rustig aan het rond klikken op het Grepolis forum en plots zie je dat er een grote spin op je toetsenbord zit. Wat doe je dan?
Het eerste wat ik zou doen is roepen, echt heb een fobie van spinnen al ben ik hiermee wel aan het leren omgaan. ik zou wegspringen en even naar andere kamer gaan. Als ik alleen thuis was zou ik naar de stofzuiger gaan en de spin opzuigen met de stofzuiger en hem dan gedurende enkele minuten te laten aanstaan. Dan zou ik de stofzuiger in een andere kamer zetten en verder doen met wat ik bezig was. Als ik niet alleen thuis was zou ik gewoon die persoon roepen. ;)

Wat is de meest opmerkelijke verandering in je Leven ?
De meest opmerkelijke verandering in mijn leven was het behalen van mijn autorijbewijs en motorrijbewijs.
Natuurlijk dan ook de aankoop van mijn auto waardoor ik nu eigenlijk een enorme vrijheid heb. Mijn auto is stukje heilig voor mij doordat hij mij overal naartoe brengt waar hij mij naartoe moet brengen ;)
Zo heeft me auto me ook eens naar jou gebracht :D
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik moet beginnen zonder rijbewijs nu :eek:

Laatst bewerkt:

tinkielove

Gast
Hoe zie je jezelf over 10 jaar?
Nog leuke toekomstplannen op dit moment?

Kr33log

Community Manager
Forumleiding
Hoe zie je jezelf over 10 jaar?
Nog leuke toekomstplannen op dit moment?
Haha leuke vragen :)

Ik zie mij binnen 10 jaar ergens samen wonen met hopelijk een vriendin/vrouw en eventueel al 2 mooie kindjes.
Ik hoop over 10 jaar een mooi beroep te hebben in de informatica wereld :)

Ik heb zeker nog leuke toekomstplannen.
Zo is oktober een rustige maand voor mij, maar november helemaal niet.
Zo heb ik in november zeer drukke agenda. Zo ga ik bv 1 november werken op bassleader, 8 november heb ik een benefietavond. 14 november is het Night of the proms en 22 & 23 november iets wat ik niet mag vertellen(kan alleen vertellen dat het iets met een bom is) :D

onnebecool

Gast
Vraagje:

Heb je al een vriendin in het oog

Of zit je nog helemaal zonder iemand

Kr33log

Community Manager
Forumleiding
Wie is je favoriete forumganger naast de mods?
En met welke van de mods heb jij hebt beste contact?
Mijn favoriete forumganger. Goh jullie zijn allemaal mijn favorietjes (slijm slijm) Nee euhm ik kan niet zo één naam zeggen omdat ik wel meerdere "favorieten" heb. Onder favorieten versta ik eigenlijk mensen met wie ik al eens praat via skype. Dus de mensen met wie ik regelmatig eens praat via skype mogen zich aangesproken voelen ;)

Ik heb met heel het mod team wel redelijk veel contact, dit omdat het gewoon een super team is. Natuurlijk praat ik met de één al wat meer als de ander.
Het meeste praat ik eigenlijk met Imrahil en Kleiduif. Natuurlijk spring ik ook wel eens bij Kroenuh in zijn prive met vragen (waar hij soms beetje gek van word), ook heb ik tegenwoordig zeer veel contact met onze nieuwe aanwinst genaamd Uthisha.

Vraagje:

Heb je al een vriendin in het oog

Of zit je nog helemaal zonder iemand
Heb nog niemand op het oog op dit moment dus zoals je zegt ik zit nog helemaal zonder iemand.(me uiterlijk valt tegen denk ik :p haha )

HernamewasAlice

Gast
Is het beschaafd als een steen als heilig voorwerp wordt gebruikt? Hier moet ik toch even iets langer over nadenken...
Ik ben blij dat je geen nee gezegd hebt want daarmee zou je een aantal mensen hier op de teen getert kunnen hebben, hoe onschuldig en absurd deze "filosofische vraag" ook lijkt. Waarom? Nou, kijk naar de Islam. Wordt de Kaaba niet als heilig voorwerp gebruikt?
Maargoed, dit is niet het serieuze segment van het forum :eek:

Maar goed, dat is rond de pot gedraai en tegen nu ben ik eigenlijk al inspiratieloos. Ik had een vraag toen ik begon met schrijven maar blijkbaar weet ik het nu niet meer :p
Dus heb ik maar een andere vraag uitgevonden die randomly in me opkwam bij het lezen van je formulier:
- Je bent een fan van The Hunger Games zie ik (hoewel ik geen idee heb of je de boeken ook gelezen hebt, maar dat doet er nu niet zo veel toe), maar dus... Ben jij Team Gale of Team Peeta?

Ik wacht in een baldadig gevoel van anticipatie op je antwoord, die mijn verwachtingen hopelijk zal weten te bevredigen.