• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kritiek

jeangenie

Harpij
Het blijkt een forum te zijn waarin je geen kritiek kan en mag hebben op de moderators/ support. Als je vind dat ze iets doms doen mag je dat niet zeggen, klaarblijkelijk leven deze personen in een utopia waarin alles goed is wat zij doen en staan ze boven alle kritiek. als je vind dat ze niet logisch en dom bezig zijn mag je dat al niet zeggen want dan krijg je een strafpunt. Hoe kinderachtig is dit spel waar zoveel geld in omgaat dat ze niet eens een fatsoenlijke opleiding voor de support kunnen betalen.. jammer dat er geen kritiek geleverd mag worden.
ik schrijf dit wel maar het zal morgenochtend wel weer verdwenen zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser29138

Gast
Kritiek en feedback, die op een normale manier geformuleerd is, is altijd welkom. Ik ga hier niet in detail gaan over wat je gezegd hebt en waarom het weg is, dat is nu eenmaal tegen de regels. Je kan meer uitleg vragen via een supportaanvraag.
 

jeangenie

Harpij
Kritiek en feedback, die op een normale manier geformuleerd is, is altijd welkom. Ik ga hier niet in detail gaan over wat je gezegd hebt en waarom het weg is, dat is nu eenmaal tegen de regels. Je kan meer uitleg vragen via een supportaanvraag.
Het gaat erom dat het niet altijd feedback is, maar harde kritiek. Indien je als commerciële niet in staat bent om kritiek in welke bewoording dan ook ( behalve met grove/scheldwoorden m, moet je kunnen handelen.Als je dat niet wilt moet een overkoepelende organisatie er over oordelen. In dit geval een organisatie buiten innogames. Misschien radar of de consumentenbond. want kritiek moet behandeld worden en niet weggeschoven worden omdat men een woord, in dit geval 'dom'niet ok vind.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Denk het gevoel van ergens gehoord worden. Over het algemeen als je een probleem meld bij het support voel je je dat nooit namelijk. Verbeter punten zie je weinig van terug (opzich logisch als je het als enige op een moment meld). Het enige wat je terug ziet is dat spelers die je aangeeft soms ineens een week offline blijven (of onaanvalbaar). Hier zijn spelers het altijd wel met je eens.
 

svenboy9

Winnaar Adventskalender 2020
Gezien de geringe reactie op dit topic denk ik niet dat velen de kritiek delen...
De support is ook maar een groepje vrijwilligers die het beste proberen te doen en moeten luisteren naar de bevelen van hogerop.
Dat ze niet meteen precies doen wat jij wilt, betekent niet dat ze er niet mee bezig zijn of dat ze geen kritiek dulden.
 

Screeny

Senior Gamemoderator
Grepolis Team
Denk het gevoel van ergens gehoord worden. Over het algemeen als je een probleem meld bij het support voel je je dat nooit namelijk. Verbeter punten zie je weinig van terug (opzich logisch als je het als enige op een moment meld). Het enige wat je terug ziet is dat spelers die je aangeeft soms ineens een week offline blijven (of onaanvalbaar). Hier zijn spelers het altijd wel met je eens.
Hier wil ik graag kort op reageren. Over bepaalde zaken (zoals bijvoorbeeld regelschendingen) mogen wij geen informatie geven. Dit is vooral ter bescherming van de privacy van de beschuldigde speler. Wij hebben het standpunt aangenomen spelers niet aan de schandpaal te nagelen, maar het eerst intern op te lossen. Over andere zaken (zoals bugs) weten wij geen informatie. Wij kunnen een bug melden bij InnoGames, maar er voor ons geen inzage of en wanneer InnoGames een dergelijke bug oppakt. Wij krijgen in de regel niet meer informatie dat die op dit forum wordt aangekondigd.

Dus wij proberen een ieder altijd zo goed mogelijk te melden. Echter zijn wij moderatoren vooral mensen die dit vrijwillig in hun eigen tijd doen en kunnen alleen de zaken inzien die InnoGames ons ter beschikking stelt.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
"Dus wij proberen een ieder altijd zo goed mogelijk te melden. Echter zijn wij moderatoren vooral mensen die dit vrijwillig in hun eigen tijd doen en kunnen alleen de zaken inzien die InnoGames ons ter beschikking stelt."

En dat waardeer ik zeker. Bedoel jullie zijn altijd een makkelijke pispaal, maar als iets niet wordt opgelost kunnen jullie er zelden wat aan doen. Tis alleen zo dat het niet krijgen van info over kan komen alsof er niks gebeurd terwijl er achter de schermen misschien wel aan gewerkt word. Het privacy gebeuren ben ik het niet altijd helemaal mee eens maar daar zullen ook wel regels over zijn.
 

DeletedUser29138

Gast
"Dus wij proberen een ieder altijd zo goed mogelijk te melden. Echter zijn wij moderatoren vooral mensen die dit vrijwillig in hun eigen tijd doen en kunnen alleen de zaken inzien die InnoGames ons ter beschikking stelt."

En dat waardeer ik zeker. Bedoel jullie zijn altijd een makkelijke pispaal, maar als iets niet wordt opgelost kunnen jullie er zelden wat aan doen. Tis alleen zo dat het niet krijgen van info over kan komen alsof er niks gebeurd terwijl er achter de schermen misschien wel aan gewerkt word. Het privacy gebeuren ben ik het niet altijd helemaal mee eens maar daar zullen ook wel regels over zijn.

Erger nog, er zijn wetten over...
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Dan wil ik een nieuwe Grepolis wet instellen :
Artifex krijgt 20 euro per maand salaris
Screeny krijgt 15 euro per maand salaris
De rest van die mods 10 euro per maand salaris
 

jeangenie

Harpij
Erger nog, er zijn wetten over...
vwb de wetten over privacy. dat zijn de wetten die gelden voor de 'echte'personen in de wereld. Niet over de spelersnamen. Aangezien dit geen echte personen zijn die gebonden zijn aan wetten, maar alleen gebonden zijn aan de innogames regels (zelfgemaakte regels) . Het gooien op de privacy wetten is derhalve een drogrede die gebruikt wordt om de spelers dom te houden. Het is innogames wel gelukt om de forummoderatoren voor hun karretje te spannen maar die kunnen niks doen/ mogen niks doen . Deze spelers laten zich omkopen voor een belachelijk klein bedrag , begrijp ik nu, om zich belangrijker te kunnen voelen dan de andere spelers terwijl ze dus naar eigen zeggen ook niks kunnen/mogen doen. Wel slim van inno
 

DeletedUser29138

Gast
vwb de wetten over privacy. dat zijn de wetten die gelden voor de 'echte'personen in de wereld. Niet over de spelersnamen. Aangezien dit geen echte personen zijn die gebonden zijn aan wetten, maar alleen gebonden zijn aan de innogames regels (zelfgemaakte regels) . Het gooien op de privacy wetten is derhalve een drogrede die gebruikt wordt om de spelers dom te houden. Het is innogames wel gelukt om de forummoderatoren voor hun karretje te spannen maar die kunnen niks doen/ mogen niks doen . Deze spelers laten zich omkopen voor een belachelijk klein bedrag , begrijp ik nu, om zich belangrijker te kunnen voelen dan de andere spelers terwijl ze dus naar eigen zeggen ook niks kunnen/mogen doen. Wel slim van inno

Er is zoveel dat ik wil antwoorden op dit bericht maar ik moet correct blijven. :)

Dus, als we jouw redenering volgen, mag InnoGames jouw betaalgegevens gewoon online smijten voor iedereen want het zijn de betaalgegevens van 'jeangenie' en niet van een 'echt persoon'. Ik veronderstel dat je hier niet heel tevreden mee zal zijn? InnoGames is inderdaad streng op het behouden van de privacy van hun spelers en dat is deels indekken zodat er zeker geen misverstanden en/of problemen kunnen ontstaan (I.v.m. de wel degelijk bestaande GDPR wetten). Maar ik denk dat iedereen het wel liever zo heeft dan dat we spelersgegevens gaan rondbazuinen aan iedereen die een supportaanvraag maakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24930

Gast
Mocht Grepo niet aan GDPR doen en dit wordt gecontroleerd en ze komen hier op uit zullen ze boetes krijgen die zeer zwaar zijn.


Alhoewel Grepo USA mag dit wel (GDPR is puur europees gericht ook zijn hier sommige landen uitzondering van zoals Zwitserland die niet aan GDPR doen)
 
Bovenaan