• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic Labyrinth #4

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
[Labyrinth]


mazegrass.jpg

Spelers: 5-15
Vereiste activiteit: Dagelijks online en tweemaal per dag je acties doorsturen.
Duur: Onbekend, hangt van jullie af.
Soort spel: Individueel, maar samenwerking helpt je enorm vooruit

Wat houdt het spel in?
Jullie zitten allemaal in een doolhof, alleen ik heb de plattegrond. Jullie bewegen zich door het doolhof, en moeten op elk kruispunt kiezen welke richting jullie uitgaan. Wanneer iedereen heeft gekozen, is de beurt voorbij en stuur ik in pm de mogelijkheden bij het volgende kruispunt. Verder zijn er hier en daar speciale voorwerpen verstopt die jullie zullen helpen. Veel ingewikkelder is het spel niet, jullie moeten gewoon proberen ontsnappen en het overleven. Werk samen, leg je kaarten bijeen en vorm een duidelijk weg naar de overwinning.

De kans dat er een minotaurus in het spel zit bestaat, maar is niet noodzakelijk.

Wat moet ik doen?
Je moet dus elke dag insturen. Er zijn 2 deadlines per dag, met uitzonderingen. Deze staan altijd duidelijk vermeld in de beginpost, voor elke deadline stuur je dus best in, dan blijf je actief en heb je meer kans om te winnen. Deze deadline wisselen, afhankelijk van mijn lessenrooster maar zijn dus wel op voorhand ongeveer bekend. Het zal neerkomen op meestal 1 deadline 's morgens en eentje 's avonds, if possible (anders 2 's avonds, eentje vroeg en eentje laat). Elke deadline stuur je dus gewoon een antwoord op mijn vraag van de vorige keer, welke richting je uit wilde. Verder kan je dan ook als je wilt een voorwerp gebruiken.

Mochten er nog vragen zijn, hoor ik ze graag.

Voorbeeldspel

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser21356

Gast
1. Ydeger
2. Genius
3. Sanhal
4. Latdekat
5. Dasios
6. Gekko
7.
8.
9.
10.

Het forum begint echt weer te leven. @WvW @WvdD @WidM @Labyrinth
 

DeletedUser25931

Gast
1. Ydeger
2. Genius
3. Sanhal
4. Latdekat
5. Dasios
6. Gekko
7.solarwolf
8.
9.
10.
Yep gekko, tis best wel chill. Laten we niet te vroeg juichen tho, tis niet de eerste keer dat er een opwaartse spiraal met activiteit lijkt te zijn, en dat t na enige tijd toch weer terugkeert in het oude ritme. Als echt vroeger zal t toch nooit meer worden.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Yep gekko, tis best wel chill. Laten we niet te vroeg juichen tho, tis niet de eerste keer dat er een opwaartse spiraal met activiteit lijkt te zijn, en dat t na enige tijd toch weer terugkeert in het oude ritme. Als echt vroeger zal t toch nooit meer worden.

Wie ben jij zelfs? x)
 

DeletedUser21204

Gast
Win je alleen of kan met meerderen winnen ook?
Als 1 de uitgang vindt is het dan klaar en wint die?
 

DeletedUser27765

Gast
Nieuw
1. Ydeger
2. Genius
3. Sanhal
4. Latdekat
5. Dasios
6. Gekko
7. solarwolf
8. Finduilas
9.
10.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De eerste die de uitgang vindt, wint. Het spel wordt daarna nog verder gespeeld om de rest van de top 3 te vervolledigen, daarna stopt het spel.
Spelers die al gewonnen hebben en dode spelers, zijn verboden nog te communiceren met levende spelers.

Hoe zit de rest dit? Mochten jullie liever een andere aanpak prefereren, laat het gerust weten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser25931

Gast
Al enig idee over wanneer de game begint rabs? Niet om te pushen, maar zodat ik weet of ik morgen al halfdaags forum moet checken.
 
Bovenaan