• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Labyrinth #4

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
[Labyrinth]


mazegrass.jpg

Spelers: 5-15
Vereiste activiteit: Dagelijks online en tweemaal per dag je acties doorsturen.
Duur: Onbekend, hangt van jullie af.
Soort spel: Individueel, maar samenwerking helpt je enorm vooruit

Wat houdt het spel in?
Jullie zitten allemaal in een doolhof, alleen ik heb de plattegrond. Jullie bewegen zich door het doolhof, en moeten op elk kruispunt kiezen welke richting jullie uitgaan. Wanneer iedereen heeft gekozen, is de beurt voorbij en stuur ik in pm de mogelijkheden bij het volgende kruispunt. Verder zijn er hier en daar speciale voorwerpen verstopt die jullie zullen helpen. Veel ingewikkelder is het spel niet, jullie moeten gewoon proberen ontsnappen en het overleven. Werk samen, leg je kaarten bijeen en vorm een duidelijk weg naar de overwinning.

De kans dat er een minotaurus in het spel zit bestaat, maar is niet noodzakelijk.

Wat moet ik doen?
Je moet dus elke dag insturen. Er zijn 2 deadlines per dag, met uitzonderingen. Deze staan altijd duidelijk vermeld in de beginpost, voor elke deadline stuur je dus best in, dan blijf je actief en heb je meer kans om te winnen. Deze deadline wisselen, afhankelijk van mijn lessenrooster maar zijn dus wel op voorhand ongeveer bekend. Het zal neerkomen op meestal 1 deadline 's morgens en eentje 's avonds, if possible (anders 2 's avonds, eentje vroeg en eentje laat). Elke deadline stuur je dus gewoon een antwoord op mijn vraag van de vorige keer, welke richting je uit wilde. Verder kan je dan ook als je wilt een voorwerp gebruiken.

Mochten er nog vragen zijn, hoor ik ze graag.

Voorbeeldspel
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
1. Ydeger
2. Genius
3. Sanhal
4. Latdekat
5. Dasios
6. Gekko
7. solarwolf
8. Finduilas X
9. Wouter
10. Alfred
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline #1


606501-1c42b3728c3af42c21e228ca5a0db32e.jpg

Het is tijd. Alfred ruimde zijn spulletjes op. Zijn eerlijk ontbijtje bestaande uit een omelet, wat crackers en wat spek was heerlijk geweest. Nu moest hij echter door. En snel. Hij had niet veel tijd, ze waren dichtbij. heel dichtbij.

Eerstvolgende deadline:

- Donderdag 23/02 - 10.00 uur
- Donderdag 23/02 - 22.00 uur
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline #2


606501-1c42b3728c3af42c21e228ca5a0db32e.jpg

Alfred lag op zijn rug te genieten van het zonnetje dat boven het Labyrinth was verschenen. Hij lag op een van de muren toen hij zijn pieper hoorde afgaan. Hij veerde onmiddelijk recht en keek rond zich. Jawel, zijn eerste slachtoffer naderde. Met een sprong die deed lijken alsof het niets was sprong hij van de muur, in het Labyrinth. Glimlachend liep hij zijn slachtoffer tegemoet.

Eerstvolgende deadline:

- Donderdag 23/02 - 22.00 uur
- Vrijdag 24/02 - 11.00 uur
- Vrijdag 24/02 - 23.00 uur
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline #3


606501-1c42b3728c3af42c21e228ca5a0db32e.jpg

Kleine opmerking: Ik tel altijd de deadline als geldig als ik binnen het uur alles verwerk. Duurt het dus langer dan een uur na de deadline voordat jij je pm krijgt, zal de volgende deadline verzet worden wegens overmacht. Mocht je dringend je uitslag zsm na de dl nodig hebben, zet dat best in je bericht, dan doe ik wat moeite om jou zo snel mogelijk te antwoorden.

Eerstvolgende deadline:
- Vrijdag 24/02 - 12.00 uur
- Vrijdag 24/02 - 23.00 uur
 
Bovenaan