• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Labyrinth #4

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb het gevoel dat dit RIP wordt en in de inactieve doofpot gestoken mag worden. Nuja, my bad. Dus bij deze wil ik alvast even jullie dromen en verlangens neerhalen voordat ze te groot worden, dit spel zal niet verder geleid worden, het kost mij te veel tijd voor het lage aantal inzendingen dat gemiddeld wordt doorgestuurd (kan ook aan mijn brakheid en inconsistentie liggen, dat ontken ik nergens).

In ieder geval, was er wel iemand die het Labyrinth heeft kunnen ontlopen.

Gefeliciteerd winnaar, wie denk jij dat de winnaar was? ^^.

Jammer:(
Ik heb elke dl ingestuurd maar niet eruit gekomen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mja, over het hele spel had ik inderdaad 80% van de inzendingen, tijdens de laatste 10 deadlines viel het echter terug naar 50%, en dan is het naar mijn mening net iets te veel moeite om vol te houden en te combineren met alle andere zaken lopende, maar nogmaals mijn excuses. Het spel had sneller moeten opschieten en minder moeten stilvallen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Mja, over het hele spel had ik inderdaad 80% van de inzendingen, tijdens de laatste 10 deadlines viel het echter terug naar 50%, en dan is het naar mijn mening net iets te veel moeite om vol te houden en te combineren met alle andere zaken lopende, maar nogmaals mijn excuses. Het spel had sneller moeten opschieten en minder moeten stilvallen.

Heb je iig wel een docje waarop we de routes kunnen zien?:O
 
Bovenaan