• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Lalysos

DeletedUser29914

Gast
Beste Grepo medewerker of andere spelers,

Het aanmelden op de wereld Lalysos is momenteel gedeactiveerd, geeft mijn account aan. Hebben meer spelers hier last van ? Is Grepolis bezig met die wereld ?
Of heb ik wellicht iets verkeerds gedaan of per ongeluk aangeklikt waardoor inloggen niet werkt?

Graag hulp of een antwoord op de vraag waarom ik niet kan inloggen op de wereld Lalysos. Ik speel er al wel met 3 steden.

Greetz Peneloopee
 

perry10

Slingeraar
Beste Grepo medewerker of andere spelers,

Het aanmelden op de wereld Lalysos is momenteel gedeactiveerd, geeft mijn account aan. Hebben meer spelers hier last van ? Is Grepolis bezig met die wereld ?
Of heb ik wellicht iets verkeerds gedaan of per ongeluk aangeklikt waardoor inloggen niet werkt?

Graag hulp of een antwoord op de vraag waarom ik niet kan inloggen op de wereld Lalysos. Ik speel er al wel met 3 steden.

Greetz Peneloopee
kan er ook niet in zelfde als bij jouw
 

Diddi Magmotar

Griffioen
voor wie het nog niet door heeft, de wereld is gesloten door diverse bugs die niet te repareren zijn. Wellicht gaat de wereld volgende week opnieuw open, dan moet iedereen dus ook helemaal opnieuw beginnen.
 
Bovenaan