• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Lauwerkransen

hubbes

Slingeraar
Hallo .. Ik heb voor 150 lauwerkransen , tot 3x aan toe , 1u a4 Manti gekocht..
Echter tot mijn stomme verbazing zie ik dat ik maar steeds 2 krijg per uur..
Dat is de helft..
Dat was niet de aanbieding..
Die was 1u a 4 Manti...
IK neem aan dat ik een zooi Lauwerkransen terug krijg??
Anders maken jullie je schuldig aan oplichting en misleidende reclame..

Of in mijn inventaris wordt dit ''aangepast'' of ik krijg de de ''teveel'' betaalde lauwerkransen terug..
 

hubbes

Slingeraar
Tevens kun je dit beschouwen als ''diefstal'' , Fraude en oplichting.. Ik betaal dus de volle mep maar krijg maar de helft van wat ik heb ''besteld..
Dat is een economisch delict..
Dus beste Moderatoren,, Pas het aan..
 

Minerva

Gamemoderator
Grepolis Team
Beste Hubbes,

Om dit goed te kunnen onderzoeken kun je een ticket voor de support dienst. Op deze manier kan een game moderator hier naar kijken.
Je kunt een ticket aan maken onder instellingen --> Diversen --> Support --> Contacteer ons.
 

hubbes

Slingeraar
Flauwe kul Minerva..
Ik vertelde wat en hoe.. en dan zou ik ook nog andere actie's moeten gaan doen?? Zorgen jullie er maar voor dat jullie aanbiedingen kloppen.. Dan hoeven ''wij'' hier niks aan te doen!
 

hubbes

Slingeraar
En ik peins er niet over om jullie verder te helpen .. Door..extra aanmelden etc..
Jullie HEBBEN een FOUT gemaakt!!
Herstel dit!!
 

hubbes

Slingeraar
Want .. als het NIET wordt hersteld maken JULLIE je schuldig aan :: Oplichting en Bedriegen/Fraude..
Aanbiedingen plaatsen en vervolgens maar de helft leveren voor datgenen wat ik er voor moest '' betalen!
 

hubbes

Slingeraar
Beste MInerva..
Jij zorgt er maar voor dat IK de teveel betaalde Lauwerkransen terug krijg.
Of pas het aan in mijn inventaris..

Stad Kiekeboe
 
Laatst bewerkt:

hubbes

Slingeraar
Ik heb in mijn stad : Tjah: 1 x de beloning aangenomen.. A 2 Manti ..
Maar de overige 2 '' beloningen'' staan nog in mijn inventaris..
En omdat jullie ''alles;'' kunnen bekijken , verwacht ik dat jullie mijn Rapport accepteren..

Niet meer en niet minder..
 

hubbes

Slingeraar
Beste Hubbes,

Om dit goed te kunnen onderzoeken kun je een ticket voor de support dienst. Op deze manier kan een game moderator hier naar kijken.
Je kunt een ticket aan maken onder instellingen --> Diversen --> Support --> Contacteer ons.
JIj bent 1 van de Moderatoren...
 

Screeny

Senior Gamemoderator
Grepolis Team
Beste Hubbes,

De reden dat wij vragen om een supportaanvraag is omdat niet alle moderatoren rechten hebben om alle gegevens in te zien. Op basis van een supportaanvraag kunnen we sneller de betreffende kracht en stad terugvinden. Nu heb ik speciaal voor jou nu geprobeerd wat terug te vinden. Je hebt de kracht ingezet voor 2 Manticores per uur en die heb je een uur nadat de spreuk is ingezet ook in de stad gekregen. Voor zover ik kan zien staan deze nog steeds in de betreffende stad. Nergens is benoemd dat je er 4 zou krijgen. Je krijgt een uur lang 2 Manticores per uur, dat zijn dus in totaal 2 Manticores. Meer kunnen wij er helaas niet van maken.

Als je hier verder over wilt discussiëren raden wij aan om een supportaanvraag in te dienen zodat we mogelijk iets specifieker op de zaak in kunnen gaan.
 
Bovenaan