• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

League of Legends

DeletedUser

Gast
Nog een paar noobs hier die league of legends tryharden?
Liefst boven high gold
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ben silver V ofzo, maar heel lang niet meer gedaan :x Mijn doel was eigenlijk om ranked te worden en toen ik dat was en dus in Silver V terecht kwam had ik er genoeg van x) Snap sws niet hoe ik daar ooit terecht kwam, ik faal echt hard erin :x
 

DeletedUser

Gast
Ik word bijna overal in de LoL chat beschouwd als een nep plat aangezien ik buiten adc zo goed als niks kan, maar goed :p

Als je soloq heb gedaan richting plat kan je eigen niet nep worden beschouwen, alhoewel silver gold en low plat wel rond hetzelfde niveau hangt :p

Ik ben silver V ofzo, maar heel lang niet meer gedaan :x Mijn doel was eigenlijk om ranked te worden en toen ik dat was en dus in Silver V terecht kwam had ik er genoeg van x) Snap sws niet hoe ik daar ooit terecht kwam, ik faal echt hard erin :x

Tier en mmr zijn er veranderd, vooral op toxicity, zolang je je gedraagd en niet trollt zal je nooit in bronze komen, en is het ook makkelijker om te climben.

Wat ik heb is dus 10 lp winnen en 25 verliezen waardoor het bijna onmogelijk is om te climben, een van de redenen waarom ik me nu richt op smurfen.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik zie alweer dat jij geen idee hebt waar je het over hebt, high elo :').
 

DeletedUser18363

Gast
Wel, ik weet dat je bronze bent dus dat voorzich. Maar zoek t maar eens op als je daar tijd voor over heb.

Jij denkt dat iedereen in bronze toxic is, maar er loopt genoeg normaal volk rond in bronze. Mensen die gewoon geen ranked spelen of nooit de moeite nemen om te climben.
 

DeletedUser

Gast
Jij denkt dat iedereen in bronze toxic is, maar er loopt genoeg normaal volk rond in bronze. Mensen die gewoon geen ranked spelen of nooit de moeite nemen om te climben.

Ik heb nooit gezegd dat iedereen toxic is in bronze, zeker loopt er normaal volk rond daar, maar je komt er niet zomaar in, bijvoorbeeld toxic zijn geweest in het season daarvoor wat er voor zorgt dat je in de zelfde division komt. Als je net nieuw bent in league en aan ranked begint kom je eigenlijk wel altijd in silver 5, neem als voorbeeld Kyraco die dat hierboven schreef.

Edit: vroeger was dit anders.
 

DeletedUser

Gast
Als iemand wil kan hij 'My Hanging Tree' adden, een van mijn smurfs waar ik ranked op rush.
 
Bovenaan