• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd Levertijden in het handelsoverzicht van de bestuurder opnemen, en erop sorteren.

Vind je dit een goed idee?

• Totaal aantal stemmers
    22
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stuur nogal veel gs heen en weer tussen mijn eigen steden.
nu ik meer steden krijg word het steeds lastiger om goed het overzicht te bewaren met welke steden je binnen korte tijd kan handelen

Daarom wil ik voorstellen om in het handelsoverzicht van de bestuurder ook de levertijden op te nemen naar de stad waarin je op dat moment bent.
en dat dit overzicht dynamisch word aangepast wanneer het scherm open staat en je van stad wisseld.
dat de dan dichtstbij gelegen steden met hun levertijden in het scherm worden bijgewerkt.

Het doel: Een directer inzicht te hebben, met welke stad je op dat moment het beste / snelst kunt handelen.

inhoudelijke spel verandering
N.V.T.

illustratie ter verduidelijking hieronder.
in dit voorbeeld sta ik in stad 02s01.....
het staat hier nog gesorteerd op de stadsnaam
nog handiger zal het worden wanneer het gesorteerd zou kunnen staan op de levertijden (zie de tweede afbeelding)

handels-overzicht met levertijden.jpg

Ik denk niet dat ik dit heel gedetailleerd hoef te gaan beschrijven.
en dat de afbeelding wel voor zich spreekt.

Ik hoop dat er spelers zijn die ook veel handelen en dit wel als een verbetering zien zitten.

ik zal jullie eventuele vragen proberen te beantwoorden en het verloop van het voorstel blijven volgen.

DonFrank

Teamleider Forum & Game
Forumleiding
Zijn er hier meer meningen over? Wellicht kunnen we dan een peiling starten.

Voor, het handelsoverzicht moet/kan overzichtelijker. Iets als een bevelenlijst (van de troepen) en een overzicht waar (weer) vrije handelaren zijn zou mogelijk ook werken.

Anyways, een verbetering in handelen: voor

Status
Niet open voor verdere reacties.