• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Libië heeft humor?

DeletedUser

Gast
Libië noemt relschoppers Londen vreedzaam

TRIPOLI - De relschoppers en plunderaars die sinds zaterdag huishouden in onder meer Londen, zijn volgens het Libische regime ''vreedzame demonstranten'', die op gewelddadige wijze onderdrukt worden door de politie.

Dat heeft onderminister van Buitenlandse Zaken Khaled Kaim woensdag gezegd.
Kaim riep premier David Cameron op ontslag te nemen omdat hij ''alle legitimiteit heeft verloren'' .
Hij sprak van een volksopstand en riep de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties op tot actie tegen de ''flagrante schendingen van de rechten van het Britse volk''.
In Londen en andere Britse steden zijn sinds zaterdag honderden jongeren opgepakt die zich schuldig hadden gemaakt aan geweldpleging, vernieling, brandstichting en plunderingen.
Veel Britten menen dat de politie aanvankelijk niet hard genoeg optrad tegen de relschoppers.

DeletedUser

Gast
AW: Libië heeft humor?

Bwhahahaha. Ja ze hebben wel humor, en ze maken nog een mooi punt ook ;)

DeletedUser

Gast

Plunderen en huizenblokken in brand steken is vreedzaam en op eigen burgers schieten terecht volgens de libische regering?
mooie wereld.

DeletedUser

Gast

Ik vind dit echt prachtig, feitelijk hebben ze gelijk, alleen als de mensen die de demonstraties neerwerpen een Europese afkomst hebben dan zijn de demonstranten plotseling de schuldigen.

DeletedUser

Gast

Ik vind dit echt prachtig, feitelijk hebben ze gelijk, alleen als de mensen die de demonstraties neerwerpen een Europese afkomst hebben dan zijn de demonstranten plotseling de schuldigen.

Dat Libië de vergelijking maakt snap ik, maar door de grap te maken geven ze tevens aan dat ze heel goed weten waar het probleem in hun eigen land ligt.

DeletedUser

Gast

dat zag Libië dus niet :mad:

die zegt dat haar eigen volk idioot is.
en schiet op de inwoners

Bovenaan