• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

liefde

DeletedUser

Gast
Hmmm... Misschien kunnen jullie mij helpen.
Heeft het nog iets van een betekenis als een jongen je rode rozen geeft?
Want zover ik zijn rode rozen een symbool voor de liefde...

Ik gaf laatst een roos aan Suus (ex-vrienden/nu een vriendin), nee, een roos wil niet altijd gelijk liefde betekenen, nouja, niet liefde in dat opzicht. Het kan ook gewoon een mooi/lief gebaar zijn..?
 

DeletedUser

Gast
Ik gaf laatst een roos aan Suus (ex-vrienden/nu een vriendin), nee, een roos wil niet altijd gelijk liefde betekenen, nouja, niet liefde in dat opzicht. Het kan ook gewoon een mooi/lief gebaar zijn..?

Ik kreeg een roos omdat ik geslaagd was van mijn mentor. Ik ben het met je eens. Ik denk zelf ook dat het een mooi/lief gebaar is.
 

DeletedUser20125

Gast
Hmmm... Misschien kunnen jullie mij helpen.
Heeft het nog iets van een betekenis als een jongen je rode rozen geeft?
Want zover ik zijn rode rozen een symbool voor de liefde...

Als iemand dat aan mij zou geven ;)
Voor mij dus wel. Maar misschien ben ik nog wat jong voor die vraag.
 

DeletedUser11295

Gast
Een roos kan vele betekenissen hebben maar in dit geval zou ik toch voor liefde gaan Ilja ;)
 

DeletedUser

Gast
Een roos kan vele betekenissen hebben maar in dit geval zou ik toch voor liefde gaan Ilja ;)

Mwa, daar ben ik het totaal niet mee eens eigenlijk. Natuurlijk geef ik Emms wel eens een bloemetje, maar dan weet ze waarvoor ze zijn, dit wil niet zeggen dat ik andere mensen geen roos kan geven met gelijk de bedoeling van, ik vind je leuk/liefde.
 

DeletedUser

Gast
~Life without love is like a tree without blossoms or fruit, Leven zonder liefde is als een boom zonder bloemen of fruit~ Khalil Gibran.
 

DeletedUser

Gast
~Life without love is like a tree without blossoms or fruit, Leven zonder liefde is als een boom zonder bloemen of fruit~ Khalil Gibran.

Dankje voor deze nutteloze bijdrage. Misschien eerst de beginpost lezen voordat je post.
 

DeletedUser

Gast
Misschien zou je de bedoeling achter een quote eerst kunnen achterhalen voordat je oordeelt, Jelgan. Natuurlijk heb ik de beginpost gelezen.
 

DeletedUser

Gast
Misschien zou je de bedoeling achter een quote eerst kunnen achterhalen voordat je oordeelt, Jelgan. Natuurlijk heb ik de beginpost gelezen.

Ik snap de bedoeling van die quote echt wel, maar het heeft geen verdere bijdrage op de vraag/onderwerp dat wordt aangesneden in de beginpost.
 

DeletedUser11295

Gast
Het enige dat ik kan zeggen is dat liefde rare dingen met je doet :p
 
Bovenaan