• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

liefde

DeletedUser20125

Gast
Haha, genius ^

Ow jong.
Liefde enzow...
Daar heeft de helft op dit forum nog genoeg tijd voor. De andere helft is te laat.
 

DeletedUser

Gast
Helemaal mee eens :D
Maar wel een beetje kort door de bocht. Weet je hoevel lieve, oude opas toch nog een vriendin van 60 krijgen?
 

DeletedUser16004

Gast
De baas van Playboy (85 ofzo) heeft een lief van 25...
Of dat echte liefde is? :p

hoezo kan je dan geen echte liefde hebben?
liefde doorbreekt toch alle grenzen?
en kan je als je pedofiel bent dan ooit echte liefde hebben?
 

DeletedUser16004

Gast
Liefde breekt in ieder geval wel mijn portemonnee maat (:

maar dat vind je niet erg, want echt liefde zorgt dat je zelf kiest voor die beslissing en niet geld uitgeeft omdat zij het zo graag wil. Bovendien heeft dat ook niks te maken met of een bejaard iemand een relatie kan hebben met iemand van 25
 

DeletedUser21336

Gast
ik ben op iemand verliefd.

Ik weet niet hoe ik het moet aanvragen.

Ik ga niet met haar naar de bioscoop ofzo!

Wie kan mij helpen?

Iddi lastig parket, maar is te zien wat je wilt natuurlijk goede vrienden blyven of wil je dat ze weet over haar gevoelens?
Zelf heb ik mij ooit eens kapot gemaakt een zeer mooi meisje waar ik veel mee speelde 3jaar en toen zij naar het secundair vertrok heb ik het gevraagd of ze het Miss aanduiden ze zij nee sorry ik vol niks meer voor u .... Ze vroeg hoelang ik al op haar was ik zij al vanf ik jou zag zy vond het stom want zei was vroeger ook op mij ...

Ik wurgde het niet aanvragen was bang de vriendschap kapot te maken gelukkig zijn we nu weer goede vrienden ;)
 

DeletedUser

Gast
maar dat vind je niet erg, want echt liefde zorgt dat je zelf kiest voor die beslissing en niet geld uitgeeft omdat zij het zo graag wil. Bovendien heeft dat ook niks te maken met of een bejaard iemand een relatie kan hebben met iemand van 25

Klopt, haha, ik heb het er dan ook zeker voor over om zo nu en dan uiteten te gaan en/of een cadeautje mee te brengen (:
Geld maakt gelukkig, maar een knappe dame naast je in bed maakt je gelukkiger ;x
 

DeletedUser9104

Gast
Hmmm... Misschien kunnen jullie mij helpen.
Heeft het nog iets van een betekenis als een jongen je rode rozen geeft?
Want zover ik zijn rode rozen een symbool voor de liefde...
 

DeletedUser

Gast
Hmmm... Misschien kunnen jullie mij helpen.
Heeft het nog iets van een betekenis als een jongen je rode rozen geeft?
Want zover ik zijn rode rozen een symbool voor de liefde...

Een rode roos word meestal gebruikt bij de liefde, of als iemand dood gaat.
Maar ik denk het eerste, misschien dat je het hem kan vragen, dan weet je het helemaal zeker :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik heb ooit eens een vage film gezien. Vrij slecht, dat wel.
Maar in die film beschermde een rode roos je tegen al het kwaad. Als je een roos op iemand gooide, en deze was een zombie of een ander slecht monster, dat verdween het monster.

Dussss, die persoon vind je lief en wilt testen of je een monster bent :O
 

DeletedUser21336

Gast
Ik heb ooit eens een vage film gezien. Vrij slecht, dat wel.
Maar in die film beschermde een rode roos je tegen al het kwaad. Als je een roos op iemand gooide, en deze was een zombie of een ander slecht monster, dat verdween het monster.

Dussss, die persoon vind je lief en wilt testen of je een monster bent :O


Jij ziet echt te veel films hé ! :p
 

DeletedUser

Gast
Ik heb ooit eens een vage film gezien. Vrij slecht, dat wel.
Maar in die film beschermde een rode roos je tegen al het kwaad. Als je een roos op iemand gooide, en deze was een zombie of een ander slecht monster, dat verdween het monster.

Dussss, die persoon vind je lief en wilt testen of je een monster bent :O
Ik ben toch benieuwd wat voor film het dan was xD
En tsja Ilja, voor wat zouden ze het anders dan geven? Ik kan iig niets bedenken waarom hij je een rode roos zou geven als het niet om de liefde gaat xD
 
Bovenaan