• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Liefdestest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16774

Gast
De Liefdestest
Voor mannen en lesbiennes

Liefdestest voor vrouwen en homoseksuelen

hd-achtergrond-met-rode-hartjes-in-3d-hd-liefde-wallpaper.jpg

Vraag je je ook af wie van het AF weleens je geliefde zou kunnen zijn? Ontdek het hier! Deze test is alleen voor jongens en lesbiennes. Ik wens jullie veel plezier!

Verkies je meisjes met blond haar?

Ja.
Moet jouw geliefde een serieus iemand zijn?

Ja, ik vind een serieuze en volwassen relatie belangrijk.
Wil je eerder een meisje dat rechtvaardig en eerlijk is of houd je meer van een 'bad' type?

Eerlijk en rechtvaardig.
Jouw geliefde is Happypineapple/Ananas. Zij is een lange tijd een hoofdforummoderator geweest samen met Imrahil. Ze is dus een zeer eerlijke meid aan wie je alles kunt vertellen en een perfecte moeder, voor als je al aan kinderen denkt. Jullie zijn dus beiden altijd heel eerlijk tegen elkaar, wat jullie relatie zeer loyaal en soms zelfs zeer intiem kan maken. Jullie zullen elkaar alles vertellen. Aangezien jullie geen geheimen voor elkaar zullen hebben, is jullie vertrouwensband zeer sterk.

Badgirl.
Vind je het belangrijk om dominant of gelijk te zijn in een relatie?

Nee, zolang we maar samen zijn.
Jouw geliefde is Kyra(co). Ze ziet meteen wanneer je liegt of iets achterhoudt en dat eist haar dominantie in de relatie op. Het is dus niet dat ze bazig is. Je zult je ook moeten gedragen: geen grof taalgebruik, geen zatlapperij, niet 'naast de pot plassen' ... Ook laat zij wel merken dat ze de baas is. Door haar strengheid krijgt ze immers meestal haar zin en zul je moeten luisteren. Haar onder druk zetten om bijvoorbeeld meer 'weet ik veel' te krijgen eindigt dan ook met 'de bons'. Maar dit is het allemaal waard. Kyra geeft immers zielsveel om je en is je hondstrouw. Ze zou haar leven voor je geven. Je zult ook een goede vriendschapsband met haar hebben, want zij vindt de dingen die de meeste jongens leuk vinden leuk.

Ja, ik wil dominant of gelijk zijn in een relatie.
Jouw geliefde is Dutchgirl329 (Cynthia). Zij houdt van dingen waarvan jongens houden en ze is altijd wel in voor een stoer avontuur. Niet meer alleen in de achtbaan gaan dus! Bij haar is jullie vriendschapsband het sterkst van alle meisjes, simpel omdat ze even goed een jongen geweest zou kunnen zijn. Ze deinst ook zeker niet terug om haar kleren vuil te maken, alleen zal jij dan wel de was moeten doen. In deze relatie moet je je ook niet inhouden voor woorden zoals 'kut' en je mag ook gerust vloeken.

Nee, ik wil graag een grappige en speelse geliefde hebben.
Jouw geliefde is Nikitirana (Amy). Amy is een zeer speelse meid die van grapjes houdt. Bovendien haat ze net zoals jij serieus zijn. Voor haar is lol hebben en lachen het belangrijkste. Je zult je bij haar dus nooit vervelen en heel veel lachen. Serieuze relaties zijn super saai, je geliefde moet iemand zijn waarmee je kunt lachen. Daarom is Amy de perfecte geliefde voor jou!

Nee.
Stel, je bent verliefd op een meisje waarvan je weet dat zij ook verliefd is op jou. Echter heeft zij al een lief/vriendje. Zou je haar stelen van haar vriendje?

Ja.
Zou je toch terugdeinzen als de persoon waarvan je haar afpakt macht over jou heeft?

Ja, dan zou ik terugdeinzen.
Jouw geliefde is Slaapkopjee (Jorinde). Jullie zijn hopeloos verliefd op elkaar. Niets scheidt jullie van elkaar, en jullie zouden veel doen om bij elkaar te komen. Bij Jorinde zal je de trouwste en diepste relatie hebben!

Nee, dan zou ik het alsnog doen.
Jouw geliefde is Utisha (Lies). Jou maakt het je niet zoveel uit hoe ze eruit ziet, zolang ze maar naar je luistert en jij de dominante persoon bent. Jij hebt geen relatie omdat je van je partner houdt, maar je gebruikt haar om indruk te maken op anderen. Dat zal bij Utisha het beste lukken. Want wie durft er nu het vriendinnetje/lief van Kroenuh, de machtige CM te stelen? Kijk wel uit voor de banhamer.

Nee.
Is het mogelijk dat jij voor de moeder in plaats van de dochter zou gaan?

Ja.
Jouw geliefde is Elienolanaomi (Elisabeth). Ze is 30 jaar oud en de moeder van twee meisjes. Een relatie met haar is misschien wat ouderwets, maar wel eerlijk en rechtvaardig. Ze zal je zeker niet in de steek laten. Ze is echter een zeer jaloers type, daar moet je aan wennen. Je zult ook het initiatief moeten nemen om te helpen zorgen voor de kinderen (die wel je zussen hadden kunnen zijn). Je houdt van daten met oudere vrouwen. Je moet er bij haar wel tegen kunnen dat er wat opvoeding in jullie relatie zit.


Nee.
Vind je het belangrijk om een geliefde te hebben die lekkere dingen kan koken?

Ja.
Jouw geliefde is Ilja(velissa). Deze meid kan het best koken van alle AF-meisjes. Heb je een lange dag achter de rug? Krijg een lekkere cupcake! Verder houdt ze van talen, je kunt zelfs in noodgevallen met haar communiceren, als je gebarentaal kunt. Ilja geeft je na het eten niet één maar twee desserts (als je begrijpt wat ik bedoel)!

Nee.
Verkies je eerder een typisch, zacht meisje of eerder een meisje dat begint is te vechten indien nodig?

Ik verkies een typisch, zacht meisje.
Jouw geliefde is Tinkielove (Annette). Ze houdt van paardrijden, dus je kunt af en toe een leuk ritje maken! Hoe beter je haar paard behandelt, hoe beter zij jou behandelt. Ze is dol op een stoere, sterke man zoals jij en ze zal ook vaak liefdevol aan je hangen.

Ik verkies een meisje dat begint te vechten indien nodig.
Jouw geliefde is Hernamewasalice (Claya). Jij hoeft geen moeite doen om haar te krijgen. Ze jaagt immers op haar geliefde tot ze hem beet heeft, terwijl ze de concurrentie verpulvert. Ze is een stoer type dat zich zeer competitief opstelt tegenover andere meisjes en haar vijanden. Als ze eens moet vechten,
doet ze dat ook. Kom dan ook niet voor haar vechten, want dan voelt ze zich zwaar beledigd. Ondanks haar stoere reputatie, is ze iemand aan wie je alles kunt vertellen en die je gevoelens helemaal begrijpt.

Maakt mij niet uit, ik houd niet van vaste relaties.
Jouw geliefde is Batbeetje45. Met hem zal je nooit ruzie krijgen. Hij wilt net zoals jij geen relatie, maar gewoon seks. Jullie zullen elkaar dus nooit in de weg staan zoals bij die suffe vaste relaties. Jullie kunnen beiden doen wat jullie willen en zijn 100 procent vrij. Je zult zeker niet onder druk staan met een relatie als deze! Oké, Bats mag dan wel een man zijn, maar dat zal je zeker niet merken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16774

Gast
De Liefdestest
Voor vrouwen en homoseksuelen

Liefdestest voor mannen en lesbiennes

hd-achtergrond-met-rode-hartjes-in-3d-hd-liefde-wallpaper.jpg

Vraag je je ook af wie van het AF weleens je geliefde zou kunnen zijn? Ontdek het hier! Deze test is alleen voor vrouwen en homoseksuelen. Ik wens jullie veel plezier!

Houd je meer van lieve, gevoelige jongens of houd je meer van stoere jongens die laten zien dat ze cool zijn?

Ik verkies lieve, gevoelige jongens.
Val je voor jongens die in het algemeen vrij serieus zijn qua karakter?

Ja.
Houd je van jongens die creatief zijn met plaatjes en afbeeldingen?

Ja.
Jouw geliefde is Skyline. Skyline is een kei in dingen mooi maken met de computer, hij doet er zelfs een studie rond. Wacht dus maar tot valentijnsdag, dan zul je vast een prachtig cadeau van hem krijgen! Verder is hij een zeer aardige gozer, je zult wel snel zin krijgen om hem te knuffelen!

Nee.
Zou het feit dat je geliefde een gameontwerper is een positieve rol spelen in jullie relatie?

Ja.
Jouw geliefde is Donfrank. Hij is een gameontwerper en zal je dus niet vervelen. Hij houdt misschien wel zoveel van je dat hij jou als een aspect van de game wilt importeren. Je zult je niet met hem vervelen!

Nee.
Vind je het belangrijk dat je geliefde iemand is, waarmee je serieuze discussies kunt voeren?

Ja.
Wil je in je relatie veel discussiëren over serieuze dingen of vind je het gewoon belangrijk dat je een serieuze discussie kunt voeren, wanneer dat nodig is?

Ik wil veel discussiëren over serieuze dingen.
Jouw geliefde is Flowervalley. Flowervalley is enkel en alleen hier op het forum om discussies te voeren op het serieuze forum. Wil je in je relatie veel nadenken over belangrijke dingen met o.a. levensvragen zoals "Wie ben ik?" en "Waarom leef ik?"? Dan is hij perfect voor jou!

Ik vind het enkel belangrijk dat ik een serieuze discussie met mijn geliefde kan voeren, wanneer dat nodig is.
Jouw geliefde is Justaplayer. Hij is een zeer leuk persoon en altijd sympathiek. Hij kan ook heel serieus zijn, wat onaardige voorvallen vermijdt. Hij is ook de beroemde maker van De Ultieme Forumgids.

Nee.
Is het mogelijk dat je voor de vader zou gaan in plaats van de zoon?

Ja.
Jouw geliefde is Altijd Bezig (Theun). Hij is de vader van twee meisjes: Naomi en Enola. Maar dat betekent niet dat je geen lol met hem kunt maken. Hij houdt van spelletjes zoals WvW, Grepolis en TW. Aangezien hij twee kinderen heeft gemaakt zul je seksueel ook niets te kort komen. Pas wel om voor Elisabeth, want die kan jaloers zijn.

Nee.
Vind je het belangrijk dat je geliefde een machtig persoon is?

Ja.
Vind je het belangrijk dat je geliefde zéér machtig is of gewoon machtig?

Zeer machtig.
Jouw geliefde is Kroenuh (Robin). Kroenuh is de grote baas van het forum. Hij heeft alle macht hier. Hij is serieus, maar kan listig en oneerlijk zijn. Zorg dus dat hij niets te kort komt bij je, want anders manipuleert hij de vrouwelijke moderators om 'dingen' te doen die ze niet willen (als je begrijpt wat ik bedoel), anders geraken ze hun baan kwijt op het forum.

Gewoon machtig.
Houd je van rode panda's?

Ja.
Jouw geliefde is Imrahil (Anoniempje). Hij is gek op rode panda's, dus je kunt het best op een date gaan met hem in een dierentuin. Verder is hij zeer loyaal en houdt hij van knuffels.

Nee.
Speel je momenteel nog Grepolis?

Ja.
Jouw geliefde is Kr33log (Kreelog). Kreelog is een gamemoderator. Hij houdt van lol maken met je en als je eenmaal bewezen hebt dat je trouw aan hem bent, is hij trouw aan jou.

Nee.
Jouw geliefde is Relax (Didier). Didier is de co-CM van Grepolis en dus de op 1 na machtigste van het forum. Didier houdt ook van chillen met je en is altijd wel in voor een spelletje. Door zijn geliefde te zijn kun je je ook goed omhoogwerken op de sociale ladder.

Nee.
Vind je het belangrijk dat je geliefde goed is in Weerwolven van Wakkerdam?

Ja.
Moet hij ook echt een van de besten zijn?

Ja.
Jouw geliefde is Genade (Martijn). Hij weet alles van WvW en is er zeer goed in. WvW wordt ongetwijfeld jullie lievelingsspel!

Nee.
Jouw geliefde is Partofthegame (Potg). Potg houdt van forumspellen, dus je zult het zeker gezellig naast hem hebben. Zie je dat zitten, knuffelen en lol maken tegelijk?

Nee.
Houd je van de betaversie van Grepolis?

Ja.
Jouw geliefde is C-Hero (Tom). Hij is een tester van de betaversie van Grepolis. Verder houdt hij van praten op het forum. Je zult hem zeker een leuk persoon vinden.

Nee.
Houd je van een achterdochtig, mysterieus type?

Ja.
Jouw geliefde is Concealed. Je weet nooit wanneer hij er is en wanneer niet. Het enige dat ik je kan zeggen is dat hij niet vaak op het spellenforum zit.

Nee.
Houd je van korfbal?

Ja.
Jouw geliefde is Owen666 (Owen). Owen is zeer goed in korfbal, hij speelt bij de Belgische, nationale ploeg. Verder is hij altijd aardig en in voor een praatje.

Nee.
Houd je van roeien op een boot?

Ja.
Jouw geliefde is Fireas (Jochem). Jochems sport is roeien. Als je zijn geliefde bent, zul je waarschijnlijk veel romantische boottochtjes maken. Zie je het zitten om Jochem te zoenen op een boot?

Nee.
Vind je het belangrijk dat je geliefde absoluut geen noob is in Grepolis?

Ja.
Jouw geliefde is Aeneas (Roy). Hij is een wikimod, dus hij weet zeer veel van Grepolis en is er ook zeer goed in. Je kunt ook altijd een praatje met hem maken.

Nee.
Vind je het belangrijk dat je geliefde iemand is die de leiding kan nemen?

Ja.
Jouw geliefde is Maximus Le Petit. Maximus is iemand waarop je kunt bouwen en niet bang om de leiding te nemen. Hij is ook een zeer loyaal persoon.

Nee.
Vind je het belangrijk dat je lekkere dingen mag eten?

Ja.
Jouw geliefde is Araluen (Koek). Araluen is dol op koekjes en zoetigheid, dus je zult zeker lekkere dingen bij hem eten. Hij haalt zijn neus op voor gezond. Net als zijn eten is hij zelf natuurlijk ook erg lekker.

Nee.
Jouw geliefde is Sanhal (Sander). Sander is iemand die je altijd zal begrijpen en hij zal ook altijd naar je luisteren. Als je met hem praat, zul je je echt beter voelen. Met Sander zul je een zeer gezellige relatie hebben!

Nee.
Omdat ik bang ben dat er te veel tekst zal komen in deze post, gaat de test verder in de volgende post. Die post kun je hier vinden.

Ik verkies stoere jongens die laten zien dat ze cool zijn.
Kun je het beter vinden met ouwerds of nieuwerds?

Ouwerds.
Vind je het belangrijk dat je geliefde trouw aan je is, en dus alleen datet met jou?

Ja.
Vind je het belangrijk dat je geliefde iemand is waarmee je serieuze discussies kunt hebben?

Ja.
Jouw geliefde is Rutger101 (Rutger). Rutger is iemand die intelligentie en debat heel belangrijk vindt. Dus als je geen slimme opmerkingen kunt maken en kunt debatteren ziet hij niets in je. Rutger is wel iemand die héél veel discussieert, dus als jij dat niet graag vaak doet, is hij zeer irritant voor jou. Je moet ook van slimme onderwerpen houden, anders val je zo in slaap bij hem. Houd je van discussies en heb je het graag over slimme, serieuze onderwerpen? Dan is Rutger jouw perfecte geliefde! Opmerking: wees niet te slim, want als Rutger een discussie dreigt te verliezen kraamt hij onzin uit en moet hij vervolgens niets meer van je hebben.

Nee.
Vind je het belangrijk dat je geliefde veel van sport weet en/of aan sport doet?

Ja.
Vind je het belangrijk dat je geliefde goed is in puzzelspelletjes en spelletjes als Weerwolven van Wakkerdam?

Ja.
Jouw geliefde is Knowledge Is Power (Kip). Kip is zeer goed in WvW en ook zeer intelligent. Als je niet kinderachtig bent of een laag IQ hebt, is alles oké. Anders haat hij je en pest hij je hard. Hij kan dan echt heel gemeen zijn. Maar als je dat niet bent kun je het zeer leuk hebben met hem en het over zeer interessante onderwerpen hebben met hem. Je zult je zeker vermaken met hem!

Nee.
Val je meestal voor de coolste jongen van een groep (de leider) of kan je ook vallen voor de andere coole jongens?

Ik val altijd op de coolste jongen van de groep
Jouw geliefde is Rubinho. Hij ownt alle ouwerds, en dat geven zij zelf toe. Dus laat maar zien dat jij ook cool bent. Je kunt het met hem over hele interessante dingen hebben, vooral sport, maar hij kan ook heel erg choquerend zijn. Zo vindt hij de ramp bij Pukkelpop in België bijvoorbeeld grappig, terwijl daar doden zijn gevallen. Hij is ook een jongen die heel weinig van gevoelens van anderen weet. Van zijn eigen gevoelens weet hij misschien iets, maar dit blijft onduidelijk, aangezien je het nooit van hem kunt halen, omdat hij altijd een leger ouwerds achter zich heeft.

Dat die jongen eventueel de leider is speelt geen rol voor mij.
Jouw geliefde is Janiculus (Jannick). Met Jannick kun je heel gezellig praten, maar zoals bij Kip moet je een serieus iemand zijn.

Nee.
Jouw geliefde is Neusje (Joël). Bij Neus zijn er twee dingen belangrijk: je moet goed kunnen spellen en hij moet je mogen. Hij is een echte grammar nazi. Als hij je niet mag, gaat hij vaak gemeen tegen je doen, dus als je onzeker over jezelf bent, blijf dan op de achtergrond. Maar als hij je wel mag, dan zul je zeer gelukkig met hem zijn. Je kunt met hem over grappige dingen lachen en lol maken.

Nee.
Jouw geliefde is Batbeetje45, bijgenaamd Bat(s). Bats neemt het niet zo nauw met vaste relaties. Meestal datet hij met meerdere meisjes tegelijk (als in verschillende dates op 1 dag) en als hij toch een echte relatie met je begint, zal het niet voor lang zijn en niet zonder overspel. Als je wilt dat hij lang bij je blijft, moet je hem seksueel in de watten leggen.

Nieuwerds.
Wat vind je het ergst, een man die arrogant is of een man die gemeen is?

Een man die arrogant is.
Jouw geliefde is Animal, bijgenaamd Adi. Hij heeft enorm veel fantasie waarin hij de heerser is over de wereld, dus aanbid hem als een vorst! Voor hem ben jij zijn bitch. Als Adi niets van je moet weten, jaagt hij je weg door gemeen te zijn. Hij vecht dus voor zijn privacy!

Een man die gemeen is.
Jouw geliefde is Niels DC (Niels). Niels speelt graag Grepolis en leidt graag RPG's. Hij vindt zichzelf heel erg veel, hij ziet zich als de baas. Hij heeft ook een leuke hobby bij Grepolis Times, dus hij is zeker een kei in verhalen schrijven, fictie en non-fictie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16774

Gast
Je moet deze spoiler openen, als je voor aardige jongens hebt gekozen en vervolgens voor niet-serieuze jongens!​

Wie vind je het leukst? Een jongen die grappig en/of creatief is of een jongen die gezellig is?

Een jongen die grappig en/of creatief is.
Houd je van verhalen?

Ja.
Houd je van romantische fantasieverhalen over dit forum?

Ja.
Jouw geliefde is Initia (Casper). Casper is een jongen, die dol is op het schrijven van romantische verhalen. Hij is ook een groot fan van het genre 'romantiek'. Dat geldt ook voor films. Verder heeft Casper de grootste fantasie van het hele forum, dus je kunt ook wel eens lachen met zijn randomheid. Ook een goede eigenschap van hem is dat hij altijd vriendelijk is.

Nee.
Houd je van mythologische verhalen?

Ja.
Jouw geliefde is Militem (Dave). Dave schrijft veel mythologische verhalen over goden en halfgoden. Hij weet elk hoofdstuk van zijn verhaal spannend te houden. Zijn bekendste verhaal is 'Dagarik'.

Nee.
Houd je van verhalen die over Grepolis gaan?

Ja.
Jouw geliefde is Sanoj nr1 (Jonas). Jonas is zeer leuk om mee om te gaan. Je kunt altijd lachen om zijn grappen en grollen, hij is altijd in voor een serieus gesprek en bovendien schrijft hij ook verhalen over Grepolis. Het is een zeer lang verhaal en dat maakt het zo leuk! Ik zou het zeker eens lezen. Je kunt het vinden in het verhalentopic.

Nee.
Als je een verhaal leest, is thriller dan je favoriete genre?

Ja.
Jouw geliefde is Zacky (Zachary). Zachary is één van de liefste en gezelligste van het forum. Altijd valt er wel iets leuks met hem te beleven. Ook hij schrijft verhalen, zeer spannende verhalen.

Nee.
Jouw geliefde is Rabbidrobin (Robin). Robin is een zeer creatief iemand, die dat gebruikt om het forum leuk te houden. Hij heeft oneindig veel leuke, originele spellen geleid en hij schrijft ook hele leuke verhaaltjes. Voor een goede sfeer moet je bij hem zijn!

Nee.
Vind je seks belangrijk in een relatie?

Ja.
Jouw geliefde is Tristiano (Tristan). Hij ziet je graag en dat zal hij laten merken! Hij kan niet van je afblijven! Als je hem niet teleurstelt (als je begrijpt wat ik bedoel), zal hij hondstrouw aan je blijven.

Nee.
Houd je van mensen die creatief zijn in het bewerken van foto's en afbeeldingen?

Ja.
Houd je van computertypes?

Ja.
Jouw geliefde is mcg00 (Mats). Mats weet veel van computers af en houdt van afbeeldingen bewerken. Verder heeft hij swag.

Nee.
Jouw geliefde is Corinthe (David). David is zeer goed in het bewerken van foto's en afbeeldingen. Verder is hij ook heel aardig. Hij weet je altijd op te vrolijken!

Nee.
Zou je het erg vinden, moest je man deelnemen aan het evenement in november, waarin je je de hele maand niet mag scheren?

Ja.
Houd je van Weerwolven van Wakkerdam?

Ja.
Jouw geliefde is Weerwolfgek (Roelof). Roelof houdt van WvW. Hij is ook een hele grappige jongen, waarmee je vast goed kan opschieten.

Nee.
Houd je van grappenmakers?

Ja.
Ben je bereid om het lief/vriendje van een meisje af te pakken?

Ja.
Jouw geliefde is Semmie (Sem). Sem is zeer grappig, hij houdt van grappen en grollen. Er valt altijd wel lol te maken met hem. Je zult je met hem zeker niet vervelen.

Nee.
Jouw geliefde is Fascination. Fascination houdt van grapjes maken. Er valt altijd wel wat lol met hem te beleven. Hij deed zichzelf zelfs gedurende bijna een jaar voor als een vrouw, wat hilarische gevolgen had.

Nee.
Jouw geliefde is Paddy Murphy (Daan). Daan weet nachtwaker vaak grappig te houden door grappige afbeeldingen te posten. Je kunt ook wel met hem een babbeltje maken, als je wilt.

Nee.
Jouw geliefde is De Bezem (Frank). Frank houdt wel van een baardje. Verder heeft hij swag en kan hij daarom zeer grappig zijn.

Een jongen die gezellig is.
Houd je van anime?
Ja.
Jouw geliefde is Lars kv (Lars). Hij houdt van anime, je kunt daarnaar kijken gezellig met hem. Hij is verder altijd aardig en een loyale persoon. Hij zal je nooit laten stikken!

Nee.
Ben je een metalfan?

Ja.
Jouw geliefde is Ironmaiden666 (Erwin). Erwin is een zeer grote metalfan. Met hem zul je zeer vaak rocken!

Nee.
Val je vaak op slimme jongens?

Ja.
Jouw geliefde is Ydeger (Yde). Yde is zeer intelligent, dat is zeker. Het zou me niet verbazen, moest hij het ver schoppen. Verder is hij erg schattig, maar dat betekent niet dat hij je niet goed kan zoenen!

Nee.
Vind je het belangrijk dat je geliefde 'swag' heeft?

Ja.
Jouw geliefde is Gewooneenspartaan (Frank). Frank is echt een persoon die alles chill doet. Maar dat betekent niet dat je geen lol met hem kunt maken!

Nee.
Houd je van alcoholische dranken?

Ja.
Ben je bereid je geliefde van een meisje af te pakken?

Ja.
Jouw geliefde is Jelgan. Jelgan houdt van bier en andere alcoholische dranken. Met hem ga je zeker goed kunnen feesten! Je zult wel aan zijn adem moeten wennen.

Nee.
Jouw geliefde is Edatgoirle (Edwin). Edwin houdt van feesten en veel zuipen. Lol zul je zeker met hem hebben, maar niets is zo belangrijk voor hem als vriendschap en loyaliteit.

Nee.
Houd je van gekko's?

Ja.
Jouw geliefde is Gekkootje63 (Thomas). Thomas houdt van gekko's en is een enorme dierenvriend. Hij houdt ook wel van spelletjes.

Nee.
Vind je het erg, als je geliefde soms driftbuien heeft?

Ja.
Vind je het belangrijk dat je geliefde iemand is die op een volwassen manier spelletjes speelt en tegen zijn verlies kan?

Ja.
Vind je het belangrijk dat je geliefde gekend is door veel andere mensen?

Ja.
Is het mogelijk dat je valt op schattige jongens?

Ja.
Jouw geliefde is Genius0615 (Matthias). Matthias is lief en schattig, dus zeer loyaal. Hij zal nooit een vlieg kwaad doen. Hij houdt ook wel van League Of Legends.

Nee.
Vind je het erg, als je geliefde vaak grof taalgebruik gebruikt?

Ja.
Vind je het belangrijk dat je dominant bent in je relatie?

Ja.
Vind je het belangrijk dat je geliefde een zeer verdraagzaam persoon is?

Ja.
Jouw geliefde is Marcoknight (Marco). Marco is zeer verdraagzaam en lief. Je kunt met hem ook altijd een gezellig babbeltje maken.

Nee.
Vind je het belangrijk dat je geliefde goed is in Grepolis?

Ja.
Jouw geliefde is Virus Spreader/Ticolo (Robin). Robin is zeer goed in het spel Grepolis, het is een echte hobby van hem. Hij is altijd aardig en zeer loyaal.

Nee.
Vind je het belangrijk dat anderen jouw geliefde ook mogen?

Ja.
Houd je van League Of Legends?

Ja.
Jouw geliefde is Mineos (Stef). Hij is altijd aardig en altijd vrolijk. Met hem kun je niets anders dan plezier maken! Hij houdt ook van knuffels, maar wees niet bang om intiemer te worden.

Nee.
Jouw geliefde is Vinie15 (Vincent). Vincent is aardig en altijd in voor een gezellig babbeltje. Verder is hij een vrij rustig type.

Nee.
Vind je het belangrijk dat je geliefde iemand is die altijd aardig is?

Ja
Jouw geliefde is Mitchjol. Mitchjol is altijd al erg aardig geweest. Helaas werd hij niet aanvaard en gehaat door de ouwerds, die over het forum heersten in zijn tijd. Nu zou hij het hier leuk hebben, maar helaas is hij niet meer teruggezien.

Nee.
Wie zou je het liefst als geliefde hebben? De grootste noob of de op 1 na grootste noob?

De grootste noob.
Jouw geliefde is Jesse26 (Jesse). Jesse is vaak irritant tegen mensen die hij niet mag, maar als je goed voor hem doet, zal hij lief voor je zijn. Je zult je wel moeten bewijzen om zijn vertrouwen te winnen.

De op 1 na grootste noob.
Jouw geliefde is Kaboem (Noah). Hij probeert vaak grappig te zijn, maar dat mislukte in het verleden vaak. Zo ontstond het dat bijna iedereen hem niet mocht. Zijn grapjes liepen zo uit de hand, dat al zijn accounts een permaban hebben. Hierdoor is hij niet meer op het forum te zien. Als jij aardig voor hem bent, is hij aardig voor jou.

Nee.
Jouw geliefde is Mayco11 (Mayco). Mayco houdt ervan om zijn eigen zin te doen. Maar dat betekent niet dat hij geen rekening houdt met jou! Mayco is ook wel iemand die het belangrijk vindt om dominant te zijn in de relatie. Hij is heel lief en houdt van knuffels.

Nee.
Jouw geliefde is Heibrink (Twan). Twan vloekt vaak en zo, maar hij bedoelt daar zelden iets slechts mee. Verder is hij ook een echt feestbeest.

Nee.
Jouw geliefde is Gerben. Veel zul je hem niet tegenkomen, maar als je hem tegenkomt, heb je altijd wel plezier met hem. Hij is zeer gezellig.

Nee.
Jouw geliefde is Moonmonkey. Hij is een leuke gozer, waarmee je altijd gezellige praatjes mee kunt hebben. Alleen maakt hij zich snel kwaad als het op spelletjes aankomt.

Nee.
Jouw geliefde is Archer Of Doom (Remon). 't Is een goede gozer, maar af en toe heeft hij zo zijn driftbuien en kan hij onaardig doen.
 

DeletedUser

Gast
"Rubinho: Hij ownt alle ouwerds, en dat geven zij zelf toe."

Ik zie dat er diepgaand onderzoek is gedaan. *kuch*
 

DeletedUser

Gast
Bwihihihi.

Bwihihihi.

Bwihihihi.

Geweldig, Initia.

Maar hier klopt niks van:(:

Jouw geliefde is Utisha (Lies). Jou maakt het je niet zoveel uit hoe ze eruit ziet, zolang ze maar naar je luistert en jij de dominante persoon bent. Jij hebt geen relatie omdat je van je partner houdt, maar je gebruikt haar om indruk te maken op anderen. Dat zal bij Utisha het beste lukken. Want wie durft er nu het vriendinnetje/lief van Kroenuh, de machtige CM te stelen? Kijk wel uit voor de banhamer.
 

DeletedUser

Gast
''Jouw geliefde is Ironmaiden666 (Erwin). Erwin is een zeer grote metalfan. Met hem zul je zeer vaak rocken!''

waarom sta ik ertussen en welke manier van rocken word hier bedoelt?
 

DeletedUser16774

Gast
''Jouw geliefde is Ironmaiden666 (Erwin). Erwin is een zeer grote metalfan. Met hem zul je zeer vaak rocken!''

waarom sta ik ertussen en welke manier van rocken word hier bedoelt?
Letterlijk rocken, meestal op een concert. Maar ook wel figuurlijk hoor, hoewel ik niet denk dat 'rocken' gebruikt wordt om door te denken.
 

DeletedUser

Gast
Jouw geliefde is Nikitirana (Amy). Amy is een zeer speelse meid die van grapjes houdt. Bovendien haat ze net zoals jij serieus zijn. Voor haar is lol hebben en lachen het belangrijkste. Je zult je bij haar dus nooit vervelen en heel veel lachen. Serieuze relaties zijn super saai, je geliefde moet iemand zijn waarmee je kunt lachen. Daarom is Amy de perfecte geliefde voor jou!


Wie is dit zelfs ? :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan