• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Geen bug Life feed blokkeert

Gebruikersnaam: ZorbasX

Spelwereld: cytheria

App versie: 2.194.0

Toestel: Huawei p20

Besturingssysteem (+ versie): android 9

Omschrijving van het probleem: life feed posten werkt niet. Ik kan publiceren typen, maar wanneer ik probeer life feed te posten, blijft molentje draaien en slaagt game vast na 1 minuut.

Welke stappen moet je zetten om het probleem te ervaren? proberen life feed op forum te plaatsen (of te delen)

Hoe het zou moeten: posten mogelijk zoals voordien.

Screenshot(s) het probleem: molentje blijft draaien en mogelijke life feeds worden niet zichtbaar.

Bijlagen

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
We zijn op de hoogte van dit probleem en hebben het in het verleden als eens gemeld bij InnoGames. Het lijkt echter moeilijker op te lossen dan gedacht, we zullen nogmaals melding maken en eventueel een update vragen naar het oplossen hiervan.

Alvast bedankt voor het melden.

Alvast hartelijk dank.
Momenteel heel lastig om overnames te realiseren op actieve spelers of om OS te vragen.
Zal me waarschijnlijk in vakantie modus zetten.