• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

lifefeed

ik zou het op prijs stellen als grepo er wat aan zou doen ,dat wanneer ik een kolo heb liggen het forum gedeelte waarop de lifefeed staat ,dat men die naar eigen inzicht zou kunnen kleiner maken en dat je die dan in beeld kan laten staan,,zodat het je nooit ontgaat wanneer er een incomming aanval odw is

thx volgens mij heb ik fans ,ja ik vind ook ik maak echt geen nutteloze topics ik doe graag mijn best met goede ideeën te komen om het spelplezier te verhogen en zelfs spelers terug te halen die wegens allerlei regels weg gegaan zijn.
Dat dat meestal werk betekend voor innogames is duidelijk maar voor wat hoort wat

thx volgens mij heb ik fans ,ja ik vind ook ik maak echt geen nutteloze topics ik doe graag mijn best met goede ideeën te komen om het spelplezier te verhogen en zelfs spelers terug te halen die wegens allerlei regels weg gegaan zijn.
Dat dat meestal werk betekend voor innogames is duidelijk maar voor wat hoort wat
We appreciëren je inzet man.