• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Maandag 11 November of vrijdag 15 November?

Kunnen jullie ooit maar ooit ins juist zijn me die datums, kinderen van 5 jaar kunnen het nog beter.
Nooit zo slecht forum geweten dan nu

zebia

Winnaar Bingo 2018
Kunnen jullie ooit maar ooit ins juist zijn me die datums, kinderen van 5 jaar kunnen het nog beter.
Nooit zo slecht forum geweten dan nu
Z'n soort reactie had ik ook kunnen typen maar de mods kunnen je daarvoor in principe denk ik voor bannen, al heb je er al 1 gehad op lalysos ingame dus wie weet komen zulke dingen op je strafblad te staan die ze achter de schermen bijhouden

Dat ze me maar bannen, zegt da ook veel over hun als ze geen commentaar willen hebben.
Dan is het gewoon een dictatuur

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
We zullen een vacature voor een typist overwegen. Die kan dan elk bericht met de hand typen om fouten te vermijden.

Gaat niet over dt fouten hoor gaat over die fucking datums da overal verkeerd staan.
Bij werelden, bij updates. Is toch niet moeilijk om die datums het z4lfde te maken of de juiste te zetten

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Dat klopt, helaas zijn wij ook gewoon vrijwilligers met een leven buiten Grepolis. Als er dus een standaardbericht wordt gebruikt bij het aankondigen van een update en/of nieuwe wereld kan het al eens gebeuren dat in de haast van het moment wordt vergeten om alle informatie correct aan te passen.