• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mag weg topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even voor de mensen die de eisen niet begrijpen.
(Dit is allemaal verplicht! )
Geef te veel geld uit aan goud.
Zorg er voor dat je niet fatsoenlijk meer kan leven, omdat je grepo moet spelen.
En omdat wij niet in staat zijn om de irritante 12 jarigen er uit te halen, moet je 18+ zijn

Succes met joinen, maar ik voel me buiten gesloten omdat ik geen 18+ ben..
(Oja, plezier doet er niet toe, als je maar wint. En dat doe door met goud te smijten...)

Oja en het is het forum. Niet de forum... wie is hier nou 18+...

Zorg er voor dat je niet fatsoenlijk meer kan leven, omdat je grepo moet spelen.
En omdat wij niet in staat zijn om de irritante 12 jarigen er uit te halen, moet je 18+ zijn

(Oja, plezier doet er niet toe, als je maar wint. En dat doe door met goud te smijten...)
mooi ik ben 16
en geef geen geld uit
je hebt er toch niks aan

ZeusFromHell

Winnaar Bingo 2016

Oja en het is het forum. Niet de forum... wie is hier nou 18+...
Bedankt voor je reactie .
Als we jouw niet hadden he ;)

Altijd leuk dat mensen zich geroepen voelen om foutjes te verbeteren , als jij er blij van wordt prima ;) .

Dorremans

Mentor
- Verplicht alle kennis van het spel.
Ik daag je uit, in een kennis battle over Grepolis. Nou mijn eerste vraag aan jou zal een relatief simpele zijn: wanneer is een speler volgens het systeem echt inactief en wordt dan dus niet meer bij de 'actieve' spelers van een wereld geteld.

Het punt wat ik hier mee wil maken is dat dit natuurlijk wel een idiote eis is.

- Verplicht = minimaal 18 jaar en ouder.
Deze eis is ook heel duidelijk tegen de spelregels. Denk ook niet dat het eerlijk is om enkel iemand af te wijzen van wege zijn leeftijd.

Laatst bewerkt:
wanneer is een speler volgens het systeem echt inactief en wordt dan dus niet meer bij de 'actieve' spelers van een wereld geteld.
Langer dan een maand geen actie. Automatische verlenging van de adviseurs wordt gezien als een actie.

Next.

Deze eis is ook heel duidelijk tegen de spelregels. Denk ook niet dat het eerlijk is om enkel iemand af te wijzen van wege zijn leeftijd.
Er staat nergens in de spelregels dat je verplicht mensen moet aannemen binnen je alliantie. Je bent dus bij deze al afgewezen.

Dorremans

Mentor
Not bad, not bad. Ps. kom ook maar met een counter vraag hoor ;d

Hoe werken meerdere troepenbewegingen op de seconde?

ZeusFromHell

Winnaar Bingo 2016
Ben je nou serieus ? en jij daag mij uit....

Dat je het zelf niet zou doen een leeftijdsgrens trekken ja dat ligt aan jouw als je een ally vormt...

Dorremans

Mentor
Ben je nou serieus ? en jij daag mij uit....

Dat je het zelf niet zou doen een leeftijdsgrens trekken ja dat ligt aan jouw als je een ally vormt...
Dat het tegen de spelregels is? Ja was wel een serieuze mededeling van mij voordat de support je er een officele waarschuwing over gaat geven.

Er staat nergens in de spelregels dat je verplicht mensen moet aannemen binnen je alliantie. Je bent dus bij deze al afgewezen.
Er staat in de spelregels het volgende: "Het is niet toegestaan:
  • Om een speler te discrimineren op afkomst, ras, religie, geloof, geslacht, handicap, leeftijd of andere relevante categorieën."
Oftewel mag je iemand niet van te voren al buitensluiten van deelname op grond van zijn/haar leeftijd.

Dus nee ik lig er niet uit, maar jij.

Laatst bewerkt:
Dat het tegen de spelregels is? Ja was wel een serieuze mededeling van mij voordat de support je er een officele waarschuwing over gaat geven.

• Om een speler te discrimineren op afkomst, ras, religie, geloof, geslacht, handicap, leeftijd of andere relevante categorieën."
Oftewel mag je iemand niet van te voren al buitensluiten van deelname op grond van zijn/haar leeftijd.

Dus met je moet maar iemand met een handicap die maar 1 uur per dag online kan zijn vanwege zijn persoonlijke omstandigheden toelaten tot je ally en als je die afwijst kom je persoonlijk aangifte doen bij het support vanwege "discriminatie"?

"Dus nee ik lig er niet uit, maar jij"
Als we naar de definitie kijken van discriminatie betekend dat : "het maken van onderscheid" in de meeste letterlijke vorm
"ik niet, maar jij wel" is een verschil een "onderscheid" dat je zojuist zelf maakt. Bij deze kan ik dus officieel een melding doen van discriminatie.....

ZeusFromHell

Winnaar Bingo 2016

Ik ga kapot hier hahaha ....
aub zeg .... je heb mij dag weer helemaal gemaakt .. bedankt .

Ik zal netje op een bericht wachten van support ...

Zou jij nu dan ook even willen stoppen met het besmeuren van de onze topic die bedoelt is voor aanvragen en niet voor spellentjes ;) daar hebben ze andere plekken voor op de forum ... alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.