• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mag weg topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorremans

Mentor
Dus met je moet maar iemand met een handicap die maar 1 uur per dag online kan zijn vanwege zijn persoonlijke omstandigheden toelaten tot je ally en als je die afwijst kom je persoonlijk aangifte doen
Je haalt er nu een element erbij, dat hij maar 1 uur per dag online kan komen. Op basis van zoiets mag je iemand wel afwijzen. Zoals Friday het zegt bedoel ik het precies ja.

"Dus nee ik lig er niet uit, maar jij"
Als we naar de definitie kijken van discriminatie betekend dat : "het maken van onderscheid" in de meeste letterlijke vorm
"ik niet, maar jij wel" is een verschil een "onderscheid" dat je zojuist zelf maakt. Bij deze kan ik dus officieel een melding doen van discriminatie.....
Dit is natuurlijk wel volsterkte onzin wat je hier uitkraamt.

Ik ga kapot hier hahaha ....
aub zeg .... je heb mij dag weer helemaal gemaakt .. bedankt .

Ik zal netje op een bericht wachten van support ...

Zou jij nu dan ook even willen stoppen met het besmeuren van de onze topic die bedoelt is voor aanvragen en niet voor spellentjes ;) daar hebben ze andere plekken voor op de forum ... alvast bedankt.
Haha nou blij dat ik je dag goed heb kunnen maken. Mijn punt heb ik ondertussen ook al gemaakt, dus ik zal verder je topic niet besmeuren met mijn """"onzin"""". Veel succes op de wereld.

Leer eens lezen Diddi!
Dorremans zegt enkel dat je niet op voorhand iemand mag afwijzen omdat ie in jou geval een handicap heeft. Iemand met een handicap kan ook gewoon een goede speler zijn, net zoals iemand van 17.
Discriminatie is het maken van onderscheid, dat is in principe wat bij de beslissing van elk lid word gedaan bij het toetreden bij elke alliantie met voorwaarden. Voor deze ally moet je minimaal 50.000 punten hebben is bijvoorbeeld een veel gebruikt criterium. Dat is discriminatie want je maakt onderscheid, en zelfs voor de personen die vinden dat er bij die definitie "bij voorbaat" hoort is dit discriminatie. Zonder de 50k punten mag je er namelijk sowieso niet in.

Na dit te hebben gezegd, ga ik gehoor geven aan de vraag van Zeus.

Dorremans

Mentor
Discriminatie is het maken van onderscheid, dat is in principe wat bij de beslissing van elk lid word gedaan bij het toetreden bij elke alliantie met voorwaarden. Voor deze ally moet je minimaal 50.000 punten hebben is bijvoorbeeld een veel gebruikt criterium. Dat is discriminatie want je maakt onderscheid, en zelfs voor de personen die vinden dat er bij die definitie "bij voorbaat" hoort is dit discriminatie. Zonder de 50k punten mag je er namelijk sowieso niet in.

Na dit te hebben gezegd, ga ik gehoor geven aan de vraag van Zeus.
Misschien moet je niet enkel naar de definitie van één woord in de zin kijken, maar naar de hele zin. Maakt het misschien ineens een stuk duidelijker voor je.

Er staat dat je geen onderscheid mag maken op blablabla dingen. Dus er staat niet dat je überhaupt geen onderscheid mag maken.

DonFrank

Teamleider Forum & Game
Forumleiding
Officiële reactie vanuit het Grepolis.nl Team

Beste oprichters, leiders en spelers,

In onze regels staat het volgende:

§4) Gedragscode
Iedere speler wordt geacht andere spelers met respect te behandelen en zich op een gepaste manier te gedragen binnen het spel.

Het is niet toegestaan:
Om een speler te discrimineren op afkomst, ras, religie, geloof, geslacht, handicap, leeftijd of andere relevante categorieën.
Deze regels vallen in de wet onder de gelijkebehandelingswetgeving behorende bij artikel 1 van de grondwet. Kortom, een alliantie mag geen verplichte leeftijd eisen, dit valt dan namelijk onder discriminatie en is daarmee een regelovertreding van §4.

Daarnaast willen wij jullie er op wijzen dat het niet is toegestaan om spelers af te wijzen op gronde van het niet geven van privacygevoelige informatie/persoonsgegevens. Elke speler mag, maar is zeker niet verplicht deze gegevens te geven en mag op basis daarvan niet worden uitgesloten.

Aan de starter van dit topic: Wij verzoeken je vriendelijk, doch dringend, deze eisen te verwijderen uit je lijst met eisen.

Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis.nl Team,
DonFrank​

Smh discriminatie en alle andere 18- schooljochies die triggered zijn.. zou zeggen uiteindelijk heeft zeus toch zelf in hand welke lamlul die afwijst. Dus vanwaar de tevergeefse en - toch vooral voor een mod opmerkelijk? al verbaast de incompetentie me niet natuurlijk - kinderachtige moeite je gelijk te behalen lol..

Officiële reactie vanuit het Grepolis.nl Team

Beste oprichters, leiders en spelers,

In onze regels staat het volgende:

Deze regels vallen in de wet onder de gelijkebehandelingswetgeving behorende bij artikel 1 van de grondwet. Kortom, een alliantie mag geen verplichte leeftijd eisen, dit valt dan namelijk onder discriminatie en is daarmee een regelovertreding van §4.

Daarnaast willen wij jullie er op wijzen dat het niet is toegestaan om spelers af te wijzen op gronde van het niet geven van privacygevoelige informatie/persoonsgegevens. Elke speler mag, maar is zeker niet verplicht deze gegevens te geven en mag op basis daarvan niet worden uitgesloten.

Aan de starter van dit topic: Wij verzoeken je vriendelijk, doch dringend, deze eisen te verwijderen uit je lijst met eisen.

Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis.nl Team,
DonFrank​
Hmm ik voel me hier toch ietwat gediscrimineerd. Artikel 1 van de grondwet waar ik woon heeft daar namelijk niets mee te zien.

Daarnaast, wat een slap gelul levert dit topic weer op zeg. Good luck aan Pantheon in elk geval.

ZeusFromHell

Winnaar Bingo 2016
topic mag weg ... We zitten Vol.

Met toeval kwam er een bejaarde bus langs waardoor we in 1 klap op limit zitten ... helaas zullen de jongkies dus bij de andere allys aan moeten kloppen .

S6 en veel plezier op deze kers verse wereld.

Mvg Zeus

Er zit ook een leeftijdsgrens op alcohol is dat discriminatie? Nee dat is niet. Wij vinden de andere eisen ongeschikt voor minder jarigen dus er is een leeftijdsgrens vanaf wanneer wij dit verantwoord vinden. Dit is ter bescherming van de jonge grepolis spelers. Maargoed als dat niet mag dan leren we zo 13 jarigen een nacht doorhalen, dwingen we ze tijdens hun lessen te spelen enzovoort. Ook goed zeg het maar

Eigenlijk kom ik er niet bij hoe het tegen de regels is om een minimumleeftijd in te stellen voor je alliantie, dit slaat echt nergens op... Volgens mij zou iedereen het recht moeten hebben om zelf eisen te stellen, of het nu tegen de regels is of niet de leiding van allianties gaan (terecht) te jonge spelers afwijzen anyways, aangezien die 95% van de keren niet eens actief zijn....

Laatst bewerkt:
Eigenlijk kom ik er niet bij hoe het tegen de regels is om een minimumleeftijd in te stellen voor je alliantie, dit slaat echt nergens op... Volgens mij zou iedereen het recht moeten hebben om zelf eisen te stellen, of het nu tegen de regels is of niet de leiding van allianties gaan (terecht) te jonge spelers afwijzen anyways, aangezien die 95% van de keren niet eens actief zijn....
Maar je mag wel iemand afwijzen op grond van activiteit. Maar volgens de spelregels, mag je niet iemand afwijzen omdat zijn leeftijd categorie vaak niet actief is.
En de spelregels moet je respecteren, want anders word grepolis nog een slechter spel...
En ik vind het prima dat je tegen die regel bent, ik respecteer ieders zijn/haar mening, maar ga dan niet hier nog wat van zeggen, maar stap op de support af en zeg je dat je het een rare spel regel vind..
(Die zullen er waarschijnlijk net zo veel er mee doen als inno met de voorgestelde ideeën doet..)

Maar je mag wel iemand afwijzen op grond van activiteit. Maar volgens de spelregels, mag je niet iemand afwijzen omdat zijn leeftijd categorie vaak niet actief is.
En de spelregels moet je respecteren, want anders word grepolis nog een slechter spel...
En ik vind het prima dat je tegen die regel bent, ik respecteer ieders zijn/haar mening, maar ga dan niet hier nog wat van zeggen, maar stap op de support af en zeg je dat je het een rare spel regel vind..
(Die zullen er waarschijnlijk net zo veel er mee doen als inno met de voorgestelde ideeën doet..)
Hoe kom je erbij dat grepolis op die manier een slechter spel wordt? Dit wordt al gedaan sinds het begin en is eigenlijk ook meer dan normaal... Je moet zelf de vrijheid hebben om te beslissen wie je aanneemt en wie niet, ongeacht wat de regels zeggen of niet. Maar zoals je zegt iedereen heeft zijn/haar eigen mening...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.