• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

MajorOrbital

DeletedUser30426

Gast
Naam forum / spel: MajorOrbital op het forum, Ezio76 ingame.

Leeftijd / Verjaardag: 21jaar, 5 maart

Woonplaats: Doorheen de week te vinden in hartje Antwerpen voor mijn studies, en in het weekend in mijn thuisstad in het noorden van België.

Mijn beroep / opleiding: Student Toegepaste Informatica te Antwerpen (Karel De Grote)

Mijn hobby's/interesses: Ik vind het wel eens leuk om dingen te programmeren (Wie had dat verwacht?). Daarnaast volg ik MMA les en geef ik ook les aan kinderen van 8 tot 14 jaar. Dit doe ik al 12 jaar. Daarnaast game ik regelmatig.

Mijn lievelingsmuziek: Dit is van alles. Het ligt er aan waar ik zin in heb. Dit gaat van Lo-Fi muziek, tot rap , pop, dance, rock. Alles zo een beetje

Mijn lievelingsfilms/-series: Mijn favoriete film is 8-Mile, gevolgd door Eragon. Een favoriete serie is iets moeilijker te geven. Dit zal tussen Dexter en The Flash gaan. The Witcher staat mooi op plaats 3.

Mijn Grepolis 'carrière': Mijn carrière in Grepolis is begonnen rond de Alpha en Beta werelden. Ik had toen een ander account, maar ben die naam al lang vergeten. Een paar keer terug begonnen en dan weer gestopt (Farsala, Thebes). Daarna heb ik op Byllis gespeeld en nu speel ik op Hermonassa en Mochlos.

Ik zou niet kunnen leven zonder: Mijn laptop. Deze heb ik zo goed als altijd bij me. Het is een belangrijke tool in mijn dagelijks leven die voor zo goed als alles wordt gebruikt.

Ik hou niet van: Als iets niet werkt zoals ik wil dat het werkt. Denk hiermee programmeren en games spelen. Ohja, en erwtensoep. Iew.

DeletedUser22909

Gast
Favoriete film Eragon? Heeft die film niet onmetelijk hard geflopt op zowat alle vlakken en is de franchise dood vanwege de slechte executie van de eerste film?

Don't get me wrong, geweeeeldige boeken he. Paolini kan wel een degelijk wereld scheppen en een verhaal vertellen, maar de film was hierin een teleurstelling voor velen.

Ieder zen smaak natuurlijk :)

Ik had op basis van je andere voorkeuren mss eerder verwacht van een shawshank of zo terug te vinden.

Voor de rest uiteraard welkgekomen enzo en veel plezier/sterkte ermee! XD

DeletedUser30426

Gast
Ik ga akkoord dat de film niet zo goed was, maar het heeft mijn liefde voor fantasy enorm aangewakkerd. Daarom dat ik het als mijn favoriete film heb gezet, aangezien het voor veel ander kijkplezier heeft gezorgd.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de boeken nooit heb gelezen, dat zou ik eigenlijk wel is moeten doen :p

Shawshank is een goede film, maar ben niet de grootste fan van mysterie

Dankjewel!

Araluen

Manticore
Wat ga je doen om dit forum een betere plek te maken?

En vind je het zelf ook verwarrend dat je als titels zowel gamemoderator als forumleiding hebt?

DeletedUser30426

Gast
Wat ga je doen om dit forum een betere plek te maken?

En vind je het zelf ook verwarrend dat je als titels zowel gamemoderator als forumleiding hebt?
Ik ga samen met de rest van het forumteam bijeen zitten en samen beslissen over hoe we het forum aantrekkelijker kunnen maken. Daarnaast zal ik natuurlijk mijn gewoonlijke moderatortaken uitvoeren op het forum ;)

Verwarrend dat ik die beiden heb? Absoluut niet :D Ik ben ze gewoon beiden :p

Araluen

Manticore

Wat?

Ik ga samen met de rest van het forumteam bijeen zitten en samen beslissen over hoe we het forum aantrekkelijker kunnen maken. Daarnaast zal ik natuurlijk mijn gewoonlijke moderatortaken uitvoeren op het forum ;)

Heb je zelf al ideeën? :O

Dan zou ik maar gelijk om titelverlenging vragen.

Wat is je favoriete programmeertaal?

Dorremans

Mentor

Fijn dat je het forum wil opleuken, maar misschien een idee om ook te vragen om de input van de normale spelers i.p.v. alleen met je forumteam bijeen te zitten.

DeletedUser30426

Gast
Heb je zelf al ideeën? :eek:

Dan zou ik maar gelijk om titelverlenging vragen.

Wat is je favoriete programmeertaal?
Ideeën heb ik een aantal, maar die zullen eerst in overleg met de andere leiding besproken worden en waarschijnlijk daarna naar de spelers terug gekoppeld worden. Dus geen zorgen, het komt allemaal goed ;)

Favoriete programmeertaal zal wel Python zijn, maar heb op het moment wel meer programmeerervaring in Java en Net (C#)

Fijn dat je het forum wil opleuken, maar misschien een idee om ook te vragen om de input van de normale spelers i.p.v. alleen met je forumteam bijeen te zitten.

Tuurlijk wordt er ook naar de feedback van de community geluisterd! Zonder jullie was er namelijk niets :p

zebia

Winnaar Bingo 2018
Keek je tegen iemand op van het Grepolis team voordat je aan deze vrijwilligersjob te werk ging?

DeletedUser30426

Gast
Keek je tegen iemand op van het Grepolis team voordat je aan deze vrijwilligersjob te werk ging?
Niet direct nee. Ik wilde vooral bij het Grepolis team omdat ik veel vrije tijd had met school en dergelijke. Het leek me leuk om mensen te helpen met hun vragen en meer.

DeletedUser29155

Gast
Favoriete film Eragon? Heeft die film niet onmetelijk hard geflopt op zowat alle vlakken en is de franchise dood vanwege de slechte executie van de eerste film?

Don't get me wrong, geweeeeldige boeken he. Paolini kan wel een degelijk wereld scheppen en een verhaal vertellen, maar de film was hierin een teleurstelling voor velen.

Ieder zen smaak natuurlijk :)

Ik had op basis van je andere voorkeuren mss eerder verwacht van een shawshank of zo terug te vinden.

Voor de rest uiteraard welkgekomen enzo en veel plezier/sterkte ermee! XD

Paolini is een verschrikkelijk slechte schrijver.

On topic: ben je het met me eens dat een IQ-test vast onderdeel zou moeten zijn van het proces van forumregistratie?

Bovenaan