• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Malaysia Airlines MH17

DeletedUser

Gast
Kleine update over die recordings
http://joostniemoller.nl/2014/08/zijn-de-opnamen-verkeerstoren-kiev-zoek/

Iemand reageert op dat artikel:
: “At one point, Humennyi seemed to question the significance of the ATC tapes, saying that ‘it is just the same as the flightdata and cockpit voice recorders’.”

Maar anders dan de BBox data, bevat die ATC data ook communicatie met andere vliegtuien, en bovenal de registratie van de radarbeelden van de luchtverkeersleiding. Daarop kan men de 777 volgen tot buiten het radarbereik komt (te laag bijvoorbeeld), maar ook alle overige vliegbewegingen in de omgeving, dus ook van militaire toestellen.


en een ander

De ATC data bevat bovenal de radarbeelden van de verkeersleiding, met alle vliegbewegingen in de omgeving. Dat is niet terug te vinden op de CVR of FDR. Daar gaat het om.
 

DeletedUser

Gast
ik denk dat igor achter de ellende zit hij zegt wel dat ie het niet heeft gedaan maar het is zelf op het nieuws geweest hij onkent het gewoon
 

DeletedUser

Gast
Een van mijn meest favoriete websites is Kleintje Muurkrant. Dagelijks scherpe korte opmerkingen, taalkundig stijlvol, over allerlei missstanden. Oekraïne komt uiteraard regelmatig aan bod.

Sprookjes

maandag 18 augustus 2014
Er was eens een land waar de pers trouw opschreef wat de machthebbers verklaarden en daarna beschreef wat er van dat verhaal wel en wat er niet van klopte. De gedachte was dat lezers / luisterars / kijkers dan zelf een oordeel konden vormen en goedgeïnformeerde kritische burgers konden worden. Dat was, zoals gezegd, een sprookje want die pers heeft nooit bestaan. We hebben kunnen ervaren hoe de Golfoorlog van de jaren negentig werd ingestoken, laten we Joegoslavië maar even vergeten, hoe de tweede Irakoorlog werd bijeen gelogen (atoomwapens meneer), hoe Libië is bevrijd (mensenrechten meneer) en hoe Syrië bijna werd “bevrijd” (gifgas meneer). Trompetgeschal, trommelgeroffel en hoeragetwitter op beeldbuizen en in kranten. De culturele situatie is overduidelijk: er moet oorlog zijn. De ideale bodem daarbij is uiteraard die van emotie, gevoel, zeker niet die van ratio of kritiek.
Neem Oekraïne, iemand nog iets diepgravends gelezen over de achtergronden van dat “Fuck the EU” telefoongesprek, of dat telefoontje inzake de identiteit van de schutters op het Maidanplein, de brand van het vakbondsbureau in Odessa? Nee toch.
Laat staan de neergehaalde MH17? De meest logische vraag zou zijn geweest wie er profijt heeft. Maar nee, het was duidelijk wie de schuldige was. Nog iets gehoord van de zwarte dozen? Vreemd hè na al die tijd. Hoe snel was bekend wat er op de zwarte dozen stond van dat neergestorte Algerijnse vliegtuig. Nog iets gehoord van de geluidsopnamen van de verkeersleiding, die snel in beslag werden genomen door de Oekrainse veiligheidsdienst? Nog iets gehoord van Amerikaanse radarbeelden van dat gebied?
Vervelende vragen, laten we vooral lucht geven aan de gevoelens van woede en kwaadheid. Dat trekt kijkers en lezers. Zeker als we zien dat op de komende NATO bijeenkomst de Oekraïnse president is uitgenodigd. In zijn entourage wellicht ook wat nazi’s van de Nationale Garde?
 

DeletedUser

Gast
Niet echt een flutkrantje. Al sinds 1981 actief en buitengewoon scherp op nieuws dat weggemoffeld dreigt te worden.

Waarom je de doden er nu bij haalt is mij een raadsel.
 

DeletedUser

Gast
It's okay, KingSpartacus.

Ondertussen is het verdacht stil rond het onderzoek naar MH17, of zal ik zeggen doofpottend stil. De westerse oorlogsretoriek is als sneeuw voor de zon verdwenen. Zelfs de Telegraaf vind het onderwerp opeens niet meer interessant.
Het Europese enthousiasme over sancties tegen Rusland lijkt ook een beetje afgevlakt te zijn. Maar we zullen van de VS binnenkort wel weer nieuwe sancties moeten doorvoeren. Wat we uiteraard gedwee zullen doen.
 

DeletedUser

Gast
ah, dit is leuk dat je het zegt. De vlucht was VAN PLAN om langs de 'onafhankelijke volksrepublieken' te vliegen, maar door een plotselinge weersverandering viel dit hele plan in het water. Toen moest op het laatste moment toch worden afgeweken. Het vliegtuig vloog zo hoog, er werd niet gedacht dat Poetin zo dom zou zijn om lange afstandsraketten aan de separatisten te geven.

Leugenaars raken vanzelf verstrikt in hun leugens. Hier een mooi mainstream artikel. Die duidelijk vermeld dat het vliegtuig niet van koers is geraakt alleen van hoogte.
http://nu.nl/buitenland/3864595/vlucht-mh17-vloog-kilometer-lager-dan-gepland.html

Volgens Timmermans heeft de MH17 geen andere route gevlogen dan gebruikelijk. De enige wijziging van de gevlogen route ten opzichte van het vluchtplan was de vlieghoogte boven het oosten van Oekraïne. De route was conform het door de Europese vluchtleiding Eurocontrol goedgekeurde vluchtplan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Eff bumperren.
Het lijkt erop dat timmermamns een dikke fout heeft begaan.
Buk systeem is uitgesloten.
Zo zie je maar weer hoe de media mainstream ons steeds wee voorliegt
 

DeletedUser

Gast
Of Buk-systeem nu uitgesloten is weet ik niet. Feit is dat er tot nu toe geen enkel bewijs voor is. Dat plaatst in ieder geval alle Buk-verhalen in de categorie complottheoriën.

Dit stukje is wel grappig. Geeft goed weer hoe eenvoudig we te manipuleren zijn.[video=youtube;4ZRjzinc55E]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4ZRjzinc55E[/video]
 

DeletedUser

Gast
Eff bumperren.
Het lijkt erop dat timmermamns een dikke fout heeft begaan.
Buk systeem is uitgesloten.
Zo zie je maar weer hoe de media mainstream ons steeds wee voorliegt

Huh? ik snap niet waarom het buk systeem is uitgesloten?
Er is net zo weinig bewijs voor dat buk systeem als een oekrains gevechtsvliegtuig.
 

DeletedUser

Gast
Huh? ik snap niet waarom het buk systeem is uitgesloten?
Er is net zo weinig bewijs voor dat buk systeem als een oekrains gevechtsvliegtuig.

Met een buk zou het vliegtuig onmiddellijk uit elkaar zijn gespat en was er geen tijd geweest zijn om wat dan ook te doen. En dus helemaal niet om een zuurstofkapje over je hoofd te plaatste.
En bewijs betrekking tot die vliegtuigen is er wel dergelijk. Rusland heeft orginele sataliet beelden laten zien met tijds stempel.
 

DeletedUser

Gast
Met een buk zou het vliegtuig onmiddellijk uit elkaar zijn gespat en was er geen tijd geweest zijn om wat dan ook te doen. En dus helemaal niet om een zuurstofkapje over je hoofd te plaatste.
En bewijs betrekking tot die vliegtuigen is er wel dergelijk. Rusland heeft orginele sataliet beelden laten zien met tijds stempel.

Het betrokken vliegtuig was een vliegtuig dat gemaakt is om gronddoelen aan te vallen, niet om vliegtuigen aan te vallen. En het vloog nog is een stuk lager ook.

Een bukraket kan ook op de verkeerde plek zijn ontploft, en daardoor bijvoorbeeld het besturingssysteem lam hebben gelegd, of de staart eraf geblazen, of alleen een paar gaten waardoor een vliegtuig toch nog neerstort (verklaart meteen waarom omstanders niet het vliegtuig uit elkaar zijn ploffen)
 

DeletedUser

Gast
De Russische media hebben satelliet beelden van de amerikanen weten te bemachtigen. Waarschijnlijk is dit de reden dat de Amerikanen de sataliet beelden niet willen vrij geven...
proof.jpg
bekijk ook even de tijdstempel. Voor een eventuele uitvergrote versie: http://www.niburu.co/images/2014/nov/proof.jpg

Ik heb zitten googlen(maps) waar het vliegtuig is beschoten en is neer gestort. Overal kwam ik tegen dat die is neer gestort in Hrabove. Dus ik heb de bovenstaande foto vergeleken met Hrabove. Gebruikt google maps en maak dat vliegveld Links onder Mh17(vliegveld donesk) even groot. En zet het neer op de zelfde plaats.

En toen vond ik op google een onderzoeks raport van 9 september. Volgende foto is voral interessant en dan niet te vergeten dat dit rapport al van 9 september is en dus ruim 2 maanden ouder is dan de bovengenoemde foto. Waar die zwarte en rode streep kruisen is die graakt. Die blauwe cirkel is grofweg Hrabove. Meegerekend dat een vliegtuig vliegt met 1 km per 4 sec, Een (buk)raket er ook enkele tientallen sec over doet en de plotselingen koers wijziging(en). Vind ik het tog aardig overheen komen.
buklocatie.png


@http://eriktoonen.wordpress.com/tag/mh17/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Zeggen dat alles van de Amerikanen onbetrouwbaar is en beïnvloed wordt en dan met dingen komen die je via google gevonden hebt. x)))))
 

DeletedUser

Gast
Neehoor spionage zijn ze eerste klas in. Ze zijn tog ook niet te vertrouwen anders hadden ze die beelden wel al vrij gegeven.
In dat artikel zie je ook dat dat buk systeem is uitgesloten aangezien die 50 km van het vliegtuig werd gezien.(nos beelden van een raket die de lucht in gaat en wielsporen) terwijl een buk systeem maar een bereik van 35 km heeft.
Dat is het enige wat ik van google heb. Naast google maps dan... Die eerste foto heb ik van verschillende nieuws sites.

Maar je kan wel met modder blijven gooien maar waar is jouw bewijs dan dat het een buksysteem was ?! Ik kom al maanden met overeenkomende bewijzen. Inplaats van op de blauwe ogen van de Yankees te vertrouwen of wat wielsporen en een raketspoor op de nos... De indianen zeiden het al jaren geleden; blanke man spreek met dubbele tong ;)
 

DeletedUser

Gast
Zhb-hoven is een rascist. Ik denk dat veel ariërs zich door jou gediscrimineerd zullen voelen!!
 

DeletedUser

Gast
zomg, ik ga amerikaantje hakken, банзай! volgens de lechende heefd poetin hoogstperzonlijk zelv met MS-DOS op een kompjoeter uit 1976 de cia gehakt en hij deet er slegts vieren20 minuuten over!!! en toen kon hei aan folk toonen dad hei het niet was maar de amerikaanen wel!!!1
 
Bovenaan