• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Manticore vs Griffioen

DeletedUser9104

Gast
Beetje afhankelijk van de def die je tegenkomt. Ik gebruik ze sowieso allebei. Wel meer manti's dan griffs, aangezien je die met de events kan verdienen.
 

DeletedUser7531

Gast
griff zijn sterker per bewoner, vind ze persoonlijk ook leuker dan manti. heb echter wel meer manti, net als signlady door de events waar ze te verdienen zijn.
 

DeletedUser24673

Gast
24 maart gaat er één van start, maar dit helaas zonder vliegers.

Persoonlijk vind ik die grifies beter, maar zoals hier boven gemeld heb ik inderdaad ook meer mantis
 

DeletedUser26261

Gast
Verschilt per verdediging :)

Grif is slag en manti is steek... stel het af op de DEFF, alleen zoals ze hierboven genoemd hebben zijn mantis te krijgen in de events dus makkelijker op te bouwen.

Ik zie griffioenen ook nog wel in de event komen zodra alle werelden open zijn ook de god artemis hebben, nu zijn er (volgens mij) nog wel werelden open waar artemis nog niet als god gebruikt kan worden.
 

DeletedUser26696

Gast
IK raad Mantis aan, Cerberussen zijn helegoede verdedigers tegen Griffioenen en Erinys maar niet zo goed tegen mantis
 
Bovenaan