1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

maximalisatie kolonisatietijd

Discussie in 'Ideeën & suggesties' gestart door jeangenie, 10. aug 2019.

1. jeangenie

jeangenie

Bij stichten op de diverse werelden worden na landing diverse tijden aangehouden voor de kolonisatie.
    Deze is bv op de wereld Gonnos 24 ???????? uur.
    Mijn voorstel is om hier maximaal 12 uur van te maken ( op alle werelden).
    Reden: je begint al van 0 met stichten ,de reis/vaartijden zijn lang.
    Door een maximale kolonisatie tijd van bv 12 uur te zetten wordt het spel iets sneller en overzichtelijker.

2. samir69

samir69

Pwo dat is nou eens een berg vraagtekens zeg.

Verschillende werelden hebben verschillende getallen voor de duur van een stichting. Dat is een instelling die je kan zien in de aankondiging van een nieuwe wereld. Het verschil tussen bijvoorbeeld 12 en 24 uur zorgt voor een verschil in dynamiek aan het begin van het spel, waardoor spelers hun steden anders uitbouwen omdat stichten meer/minder interessant is. In the grand scheme of things maakt het verder allemaal niet zoveel uit. Na die beginfase boeit het zelden echt heel erg of stichten nou lang of heel erg lang duurt. Wat mij betreft dus geen enkele reden om iets te veranderen aan de manier waarop er nu met stichttijd wordt omgegaan.

Gr Samir

3. jeangenie

jeangenie

ben het daar dus grondig mee oneens. het mag lang duren maar 24 uur is bijna onwenselijk/onmenselijk.
    En wat het te maken heeft met dat het bekend is bij de instellingen, snap ik niet. daar gaat het niet om het gaat om het speelbaar maken en in mijn ogen is 24 ur wachten niet speelbaar.

4. seppke

seppke

De jeugd van tegenwoordig heeft geen geduld meer, wordt hier maar weer eens pijnlijk blootgelegd.
    In mijnen tijd duurde een kolonisatie 48 uur!!!!/2 DAGEN!!!! en je moest nog 1TB en 1 troep missen. Dat was pas zwaar en onmenselijk, maar zag je ons zagen

The Exalted One vindt dit leuk.
  5. Ms. Angelika

Ms. Angelika

het was juist op een aantal werelden minder, maar laatste weer 24 uur.
    vind dat wachten niet zo'n ramp eigenlijk hoeft er verder niet veel voor te doen.

6. KingSpartacus

KingSpartacus

outsiders11.jpg

helemaal mee eens

7. OHANA2019

OHANA2019

Mss meer veroveren dan stichten, dat duurt een pak minder lang ;)

8. Adrian Asah

Adrian Asah

jij wordt toch altijd weggespeeld dus ja

Terug Naar Boven