• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Meer info over helden

DeletedUser20048

Gast
Gequote van de wiki:

Incidenteel kom het voor dat een held, naast de munten, een bepaalde award nodig heeft. Dit zal worden getoond in het kostenoverzicht van de desbetreffende held. Als dit het geval is, is er een speciale opdracht welke dient te worden voltooid om deze award te ontvangen. Elke held welke een award nodig heeft, zal over zijn eigen verhaallijn beschikken welke willekeurig zal verschijnen. Deze opdrachten zullen dan zichtbaar zijn in het overzicht van de eilandopdrachten. Daarnaast zal de locatie van de opdracht met een kleine stip op de kaar zichtbaar zijn.

Heeft hier iemand een plaatje of een voorbeeld van? Ik ben wel benieuwd en ik kan het niet terug vinden op de wiki...

Groetjes,
Nathan
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat ze hiermee doelen op de events, waarmee je helden kan vrijspelen.
 

DeletedUser20048

Gast
Ik zou denken van niet anders staat het niet bij de kosten he :p
 

DeletedUser20232

Gast
Sommige helden zijn exclusieve helden, deze helden speel je vrij door een bepaald event te spelen.
Zoals je de Held 'Hektor' kan verkrijgen door 'De slag om Troje' te spelen.
'Andromedia' (de heldin die je in het begin verkrijgt) krijg je pas door na het voltooien van 20 inleidingsopdrachten, waarbij je ook een award ('Ervaren heerser') krijgt.

Hopelijk heb je nu wat meer duidelijkheid, zo niet kan je het even duidelijker uitleggen wat je wil precies weten?
 

DeletedUser19428

Gast
Sommige helden zijn exclusieve helden, deze helden speel je vrij door een bepaald event te spelen.
Zoals je de Held 'Hektor' kan verkrijgen door 'De slag om Troje' te spelen.
'Andromedia' (de heldin die je in het begin verkrijgt) krijg je pas door na het voltooien van 20 inleidingsopdrachten, waarbij je ook een award ('Ervaren heerser') krijgt.

Hopelijk heb je nu wat meer duidelijkheid, zo niet kan je het even duidelijker uitleggen wat je wil precies weten?

Vraagje wordt het niet weer eens tijd dat er een paar exclusieve helden vrij worden geschakeld?
want we krijgen zo wel erg veel exclusieve helden.
Straks met het nieuwe event komt er al weer 1 bij
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Vraagje wordt het niet weer eens tijd dat er een paar exclusieve helden vrij worden geschakeld?
want we krijgen zo wel erg veel exclusieve helden.
Straks met het nieuwe event komt er al weer 1 bij


Het is voor ons niet mogelijk dit te beslissen, dit wordt gedaan door Innogames. Ik begrijp je punt , maar wij kunnen hier niks aan veranderen.
 
Bovenaan