• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Meerdere accounts

DeletedUser

Gast
Hallo,

Ik was tijdje geleden met een vriend grepolis gaan spelen, maar na een tijdje is hij gestopt en hij wist niet of hij helemaal wou stoppen. Dus vroeg hij aan mij of ik zijn account tijdelijk wou overnemen. Maar nu hoorde ik dat er iemand in mijn alliantie geband was voor, mogelijke reden, meer accounts.

Ben ik dan nu strafbaar bezig of niet?

Mvg,
TA
 

DeletedUser19428

Gast
Hallo,

Ik was tijdje geleden met een vriend grepolis gaan spelen, maar na een tijdje is hij gestopt en hij wist niet of hij helemaal wou stoppen. Dus vroeg hij aan mij of ik zijn account tijdelijk wou overnemen. Maar nu hoorde ik dat er iemand in mijn alliantie geband was voor, mogelijke reden, meer accounts.

Ben ik dan nu strafbaar bezig of niet?

Mvg,
TA

Ja, je bent strafbaar en loopt kans om een ban te krijgen.
Als je met 2 accounts op 1 wereld speelt.
Wat wel mag is dat je met het ene account op wereld A speelt en met het andere account op wereld B
Maar ze mogen nooit samen op 1 wereld spelen.
 

DeletedUser23782

Gast
§2) Accountgebruik


Iedere speler mag per wereld met één account deelnemen. Het is niet toegestaan om te spelen op het account van een ander.

Een account mag doorgegeven worden aan een ander persoon, echter alleen na goedkeuring van het team. Accountovernames dienen dus via het supportsysteem te verlopen. Het team mag deze aanvraag afwijzen indien nodig geacht. Wanneer de overname doorgevoerd is, wordt deze niet meer teruggedraaid.


Het is onder geen enkele omstandigheid toegestaan om een account voor financiële doeleinden te gebruiken.

Omdat het spel beschikbaar is in verschillende taalversies, dient elke speler de Nederlandse taal te kunnen toepassen binnen deze taalversie. Dit geldt voor, maar is niet beperkt tot, berichten, spelers- en alliantieprofielen en dergelijke.

Adverteren, in welke vorm dan ook, is niet toegestaan. Hieronder valt ook elke vorm van het massaal rondsturen van berichten.


Voorbeelden: •Het is toegestaan voor meerdere spelers om dezelfde internetverbinding te gebruiken, zolang iedere speler alleen zijn/haar eigen account beheert en §3 toegepast wordt.
•Het is niet toegestaan om voor een andere speler te spelen, zelfs wanneer hij (tijdelijk) afwezig is. Hiervoor dient de vakantiemodus.
•Het is niet toegestaan om in te loggen op het account van een ander.
•Het is toegestaan om gedeeltelijke uitspraken, spreuken en dergelijke in een andere taal in spelers- en alliantieprofielen te plaatsen, echter dient de geschreven taal grotendeels in het Nederlands te zijn.
•Het is niet toegestaan om allianties op te richten voor één nationaliteit of taal en anderstalige spelers uit deze alliantie uit te sluiten.

Dit zegt de spelregels erover, dus het beste wat je kan doen is even contact opnemen met het support-team
 
Bovenaan