• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Meerdere startbonussen?

DeletedUser28410

Gast
Een startbonuspakket is gemakkelijk, ik heb het ook gekocht, kan je er meerdere kopen voor 1 wereld?
Ik ben nu bezig op Helorus, ik heb pas een stad in Idalium en het startbonuspakket komt weer tevoorschijn, maar ook in de wereld Helorus. Betekent dit dat als ik de startbonus op Helorus koop, ik de adviseurs verleng met 10 weken? Of ik koop het pakket op Helorus en krijg de bonus op Idalium.

Mvg Djenzy
 

Dorremans

Mentor
Alleen het goud is aan je account verbonden en zal op iedere wereld hetzelfde zijn. Verdere voordelen zoals spreuken, adviseurs, enz zijn per wereld. Dus als je het startpakket koopt op Idalium dan krijg je de voordelen op Idalium en als je het startpakket op Helorus koopt dan krijg je op Helorus de voordelen. Alleen als je goud gaat kopen maakt het niet uit op welke wereld je dit doet.

Mocht het nog niet duidelijk zijn dan kan je mij gerust een bericht ingame sturen of je kan een supportticket aanmaken zodat de support je verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Dorre.
 
Bovenaan