• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Merken

DeletedUser

Gast
De kwaliteit van Merk is een andere vraag,heb een Broek van 86 euro gekocht van Jack & jones prenium,na een kleine maand is mijn broek gescheurt..
Door gewoon even op mijn fiets te stappen.
Jack en Jones is geen goeie kwaliteit. Je had beter voor dat geld kunnen wachten tot December en een gtar voor het zelfde geld kunnen halen.
Ik doe het zelfde ook bijv in de 2e week van juni voor zomer kleding in een warenhuis. Hilferger, Ralph Lauren, stone island, lacoste, harlinger, etc etc polos voor 30 euro. Tshirts zullen ook we'll zoiets zijn.
Zelfde geldt voor winter kleding eind December.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Voor de rest, zolang het maar lekker is. Water heb ik het liefst Chaudfontaine, andere soorten water zijn gewoon niet te pruimen. Noedels wil ik van het merk Indomie. Voor dit geldt eigenlijk ook dus dat smaak > naam.

Indomie is ook gewoon lekker. Ik koop ze zelfs in ierland. Zo duur zijn ze ook niet. Als je een dood koopt is het 25 cent per pakje ofsoo.
Kraanwater sla Ik over maar Ik koop gewoon doe goedkope water van aldi... Water is water lol...
 

DeletedUser

Gast
Een aantal mensen zegt dat merkkleding vaak van betere kwaliteit is. Wat maakt die kwaliteit dan beter?
 

DeletedUser21204

Gast
Een aantal mensen zegt dat merkkleding vaak van betere kwaliteit is. Wat maakt die kwaliteit dan beter?

Ik zou zeggen, het feit dat ze een naam hoog te houden hebben.
Als iedereen die een Jack en Jones broek koopt er meteen doorheen scheurt, en dit rond gaat bazuinen op fora, hebben ze toch wel een klein probleempje.
 

DeletedUser

Gast
Ik ken iemand die heeft g star broeken al 15 jaar.. Dat is het verschil. Gstar 100 euro voor 15 jaar of Penny's 20 euro voor 1 jaar... Wat kies je
 

DeletedUser12440

Gast
Jack en Jones is geen goeie kwaliteit. Je had beter voor dat geld kunnen wachten tot December en een gtar voor het zelfde geld kunnen halen.
Ik doe het zelfde ook bijv in de 2e week van juni voor zomer kleding in een warenhuis. Hilferger, Ralph Lauren, stone island, lacoste, harlinger, etc etc polos voor 30 euro. Tshirts zullen ook we'll zoiets zijn.
Zelfde geldt voor winter kleding eind December.

Ga je in den haag naar een warenhuis zo ja waaro ? want ik betaalde in de zomer 100 euro voor lacoste polo's
 

DeletedUser

Gast
Ik zit in buitenland. 26 December is het winter sale hier In Nederland zal de zomer sale nu we'll gestart zijn. Gedraag je gewoon net als due wijfen en loop elke Winkle binnen in de stad. Amsterdam zal we'll goed zijn denk Ik.
 

DeletedUser16004

Gast
Ik zou zeggen, het feit dat ze een naam hoog te houden hebben.
Als iedereen die een Jack en Jones broek koopt er meteen doorheen scheurt, en dit rond gaat bazuinen op fora, hebben ze toch wel een klein probleempje.

Heeft niet sowieso elke kledingfabrikant zijn naam hoog te houden, of het nou van een echt merk is of van een "nep" merk. Uiteindelijk kan je kleding altijd herleiden van daar komt het vandaan. Al is het maar de winkel, dan koop je toch minder snel bij die winkel iets.
 

DeletedUser5716

Gast
Ik draag altijd merkkleding. Daar heb ik een aantal redenen voor:
- het is vaak van goede kwaliteit,
- het is gemaakt in fatsoenlijke fabrieken,
- ik wil er niet bij lopen als een pauper/tokkie.

Voedsel, mwah, vaak de zuivel gewoon van het huismerk of de Aldi. Chips, bier, frisdrank andere lekkernijen moeten wel van een merk zijn, ik proef daar wel vaak het verschil. De rest boeit mij eigenlijk weinig, als het maar goed smaakt.

Ik ben het met je eens dat de kwaliteit wel beter is dan de goedkopere merken, de prijs wordt echter niet zozeer bepaald door de arbeidskosten maar door de marketing die ze hebben gevoerd. In 2013 is er nog een artikel verschenen waar uit is gebleken dat merken zoals het hier genoemde Lacoste niet zo goed scoort inzake child labour.

Dit rapport dook ik op internet op omtrent een onderzoek naar ruim 300 merken Feel Good Fashion 2014

Ik ken iemand die heeft g star broeken al 15 jaar.. Dat is het verschil. Gstar 100 euro voor 15 jaar of Penny's 20 euro voor 1 jaar... Wat kies je
Met andere woorden die persoon heeft in 15 jaar geen nieuwe broek gekocht. Je hebt niet 1 broek in je kast hangen neem ik aan, stel dat je een kleine 5 tot 7 broeken in je kast heb hangen ben je al 500 tot 700 euro kwijt aan broeken. De Penny's zoals jij ze omschrijft zouden totaal 100 tot 140 kosten. Je kan deze elk jaar vernieuwen (met de modetrend meegaan).

Afgelopen week nog naar een topoverleg geweest met flink wat rijke bobo's, stond een jong menneke langs mij die zegt eh dat is een mooie broek waar heb je die gehaald. Antwoord was bij de Takko voor 12 euro
smiley_emoticons_saufen.gif
. Een broek die ik overigens al jaartje heb, en nog steeds als nieuw eruit ziet.

FYI: mijn kast loopt uit een van merken als G-Star, PME Legend, naar helemaal geen merk of een huismerk van een C&A (ook een partij die in het nieuws is geweest net als H&M) etc..
 

DeletedUser

Gast
Jaartje doe je goed. ik heb wel eens mee gemaakt dat die de zelfde week kapot ging ..
 

DeletedUser

Gast
Ik betaal graag iets meer als het exclusief is, want gebaseerd op mijn ervaringen zien zulke producten er ook goed uit, gaan lang mee en is de kwaliteit ook goed.

Als het gaat om kleding probeer ik altijd te kopen wat anderen net weer niet hebben, om toch er toch een beetje tussenuit te springen. Ik koop altijd kleding van Zumo of Jack & Jones. Ondanks dat het volgens anderen veel te overprized is, vind ik het waard omdat het ook altijd lekker zit en volgens de laatste trends is.

Ik ben nu ook helemaal overgestapt op Apple qua electronica. Het begon met een iPhone 6, en ik stond te kijken van de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid. Gelijk een 27" iMac gekocht, en die bevalt me heel goed! Mijn vader heeft er nu ook al eentje die 6 jaar oud is, en die werkt nog als een trein - terwijl ik normaal een HP computer al na 2 jaar weg moet doen.

Het is maar wat je eigen ervaringen zijn en waar je je goed bij voelt.
 

DeletedUser25570

Gast
ik kijk niet echt naar het merk,als ik het mooi vind koop ik het
maar ik heb wel veel merk kleding dat vind ik blijkbaar mooi ^^
 

DeletedUser20586

Gast
Ik koop niet merken als Nike, Adidas, Jack&Jones etc, maar meer echt dure kleding. Waarom? Omdat het er veel beter uitziet dan goedkope zooi.
 
Bovenaan