• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Merry Christmas!!!

DeletedUser14078

Gast
Hoi,

Hier een klein berichtje om jou en je familie een fijne kerst te wensen en een jaar zonder verdriet of tegenslag.

In tijd van nacht en duisternis, is licht een groot gemis.
Laat dan Kerst, het feest van het Licht, de vrijheid terugbrengen op ieders gezicht.
Ik heb daarom een wens voor iedereen, een mooie Kerst met lieve mensen om je heen.
Mensen die van je houden om wie je bent, in wie je misschien een stukje van jezelf herkent.
Laat merken dat je om die mensen geeft, dat je samen met hen iets moois beleeft.
Voel de warmte die dat alles brengen kan, geniet van de liefde tussen ouders, kinderen, vrouw en man.
En vergeet niet om al de liefde die je hebt gekregen,aan iedereen die het nodig heeft door te geven.

Ik hoop dat deze dagen je duizenden redenen geven om een glimlach op je gezicht te toveren.

Fijne Kerstdagen en we zien elkaar (sommige) na de kerst weer!

Gr,

B 72

DeletedUser

Gast
Alhoewel ik niet op Achilles speel wil ik toch even melden dat ook ik de beste wensen voor jullie heb tijdens deze mooie kerstdagen.

Bovenaan