• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Messi vs Ronaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24090

Gast
Ohja en bundesliga is ofc veel moeilijker dan de Premier League, ik denk dat er iets meer competitie is in Engeland dan in Duitsland qua goede ploegen hoor.

Premier league is het hoogste niveau. Altijd wel 2 wedstrijden in de week, altijd is er wel een andere club kampioen, zijn ongeveer 7a8 teams, elke tegenstander is lastig. Premier league is het hoogst, maar dat betekend niet dat hazard beter is dan robben
 

DeletedUser23053

Gast
Ohja en bundesliga is ofc veel moeilijker dan de Premier League, ik denk dat er iets meer competitie is in Engeland dan in Duitsland qua goede ploegen hoor.

Pure bullshit. Duitse competitie is de sterkste van Europa. Engelse stelt nou niet bepaald zoveel voor, leukste competitie om te kijken, maar zeker niet de sterkste.
 

Genius0615

Erinys
Pure bullshit. Duitse competitie is de sterkste van Europa. Engelse stelt nou niet bepaald zoveel voor, leukste competitie om te kijken, maar zeker niet de sterkste.

Rofl sorry hoor maar buiten Bayern weet ik niet hoeveel echt goede ploegen de Duitse competitie heeft, veel sub-toppers ja, maar geen topploegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan