• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Messi vs Ronaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24422

Gast
Ben ook trots Belg, maar Messi is net iets beter naar mijn mening.
Heeft meer consistentie en dat mist Hazard een beetje.
Al doet die het de laatste tijd zeker niet slecht :p
 

DeletedUser

Gast
Stiekem moet ik je wel gelijk geven, maar toch... zoals je al zei: de laatste tijd doet hij het echt geweldig en wordt alleen maar beter en beter! :p
 

DeletedUser

Gast
redface2.gif
 

DeletedUser24788

Gast
Messi > Ronaldo > Hazard > Robben

Ach als ik naar ons eigen elftal kijk mogen wij kaaskoppen ook niet klagen hoor,

Komen een paar sterren aan, en met robben hebben wij toch een van werelds beste spelers in het team
 

DeletedUser23053

Gast
Messi > Ronaldo > Hazard > Robben

Belg gespot, sorry hoor maar Robben is toch wel gewoon een stuk beter dan Hazard hoor...
Hazard groot talent, maar nu nog niet kaliber Robben, Messi en Ronaldo.
Ronaldo wel weer 5x gescoord vandaag godver :D
 

DeletedUser23653

Gast
Heb Hazard talloze keren zien spelen en vind hem toch echt overschat en niet te vergelijken met laat staan robben...
denk dat messi en ronaldo ook plaats moeten maken voor de echte nr 1 ibrahimovic :p
 

DeletedUser24090

Gast
Ronaldo is de beste, al raakt messi wel weer in vorm. Robben is kei voorspelbaar, trekt altijd naar zijn linkerbeen en toch verast ie elke keer weer zn tegenstander chapeau, alleen robben doet niet vaaks iets gek. Wat robben doet verwacht je gewoon van robben en dat heeft ronaldo niet. Ronaldo is echt een nr. 1 voor mij met aguero en ibra op 2 en robben op 3
 

DeletedUser23053

Gast
Ronaldo is de beste, al raakt messi wel weer in vorm. Robben is kei voorspelbaar, trekt altijd naar zijn linkerbeen en toch verast ie elke keer weer zn tegenstander chapeau, alleen robben doet niet vaaks iets gek. Wat robben doet verwacht je gewoon van robben en dat heeft ronaldo niet. Ronaldo is echt een nr. 1 voor mij met aguero en ibra op 2 en robben op 3

Ik vind niet per se dat je moet verrassen als wat je doet gewoon lukt ;)
Waarom gek doen als het ook normaal kan?
 

DeletedUser24090

Gast
Ik vind niet per se dat je moet verrassen als wat je doet gewoon lukt ;)
Waarom gek doen als het ook normaal kan?

Goeie vraag. Je gaat maar het stadium om gewoon mooie dingen te zien. Neem als voorbeeld botaka en schaken. Zelfde niveau en toch kijk je liever naar botaka dan naar schaken. Waarom? Omdat botaka iets geks doet. Een raar trucje.

Zelfde geld om manu en boetius. Even een goed, maar toch zie je liever manu, want die doet gekke dingen.
 

DeletedUser16774

Gast
Belg gespot, sorry hoor maar Robben is toch wel gewoon een stuk beter dan Hazard hoor...
Hazard groot talent, maar nu nog niet kaliber Robben, Messi en Ronaldo.
Ronaldo wel weer 5x gescoord vandaag godver :D
Robben beter dan Hazard? Ik heb Robben alleen nog maar zien gaan liggen.
 

DeletedUser16774

Gast
Dan moet je die stront uit je ogen wrijven. Hazard mag nog niet de veters van Robben strikken. Kom op zeg.

In plaats van je te misdragen zou je misschien een beetje argumentatie kunnen toevoegen of op z'n minst je standpunt normaal verwoorden.
 

DeletedUser23653

Gast
Kom op... vergelijk ze nu eens serieus. Je kan mij niet vertellen dat Hazard echt zo goed is... niveau Di Maria vind ik (wat niet slecht is uiteraard)
 

DeletedUser23053

Gast
Goeie vraag. Je gaat maar het stadium om gewoon mooie dingen te zien. Neem als voorbeeld botaka en schaken. Zelfde niveau en toch kijk je liever naar botaka dan naar schaken. Waarom? Omdat botaka iets geks doet. Een raar trucje.

Zelfde geld om manu en boetius. Even een goed, maar toch zie je liever manu, want die doet gekke dingen.

Klopt, ik zie graag mooie acties, maar uiteindelijk ga ik naar het stadion voor goals ;)

Robben beter dan Hazard? Ik heb Robben alleen nog maar zien gaan liggen.

Dit is zo'n onzinargument he, je praat hier gewoon de media na die tegen Robben zijn...
Robben gewoon 17 goals in de bundesliga, doe het maar eens in zo'n sterke competitie, zie ik Hazard nog lang niet doen!

Kom op... vergelijk ze nu eens serieus. Je kan mij niet vertellen dat Hazard echt zo goed is... niveau Di Maria vind ik (wat niet slecht is uiteraard)

Precies, maar Hazard is nog jong, kan zeker een belangrijke speler gaan worden.
 

Genius0615

Erinys
Klopt, ik zie graag mooie acties, maar uiteindelijk ga ik naar het stadion voor goals ;)



Dit is zo'n onzinargument he, je praat hier gewoon de media na die tegen Robben zijn...
Robben gewoon 17 goals in de bundesliga, doe het maar eens in zo'n sterke competitie, zie ik Hazard nog lang niet doen!



Precies, maar Hazard is nog jong, kan zeker een belangrijke speler gaan worden.

Ohja en bundesliga is ofc veel moeilijker dan de Premier League, ik denk dat er iets meer competitie is in Engeland dan in Duitsland qua goede ploegen hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan