• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Met mythische eenheden een kolo ondersteunen?

ries01

Slingeraar
Hoi,

Ik had de vraag is het mogelijk om bij een overname van een stad Hydra's te gebruiken als zee verdediging. Of worden die dan meteen terug gestuurd.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

groetjes Ries01 (Richard)
 

DeletedUser29138

Gast
Hey Richard,

Ik speel zelf geen belegering dus ik geef gewoon door wat mensen rondom mij zeggen op deze vraag.
Als je hydra's meestuurt met een kolo en deze komt aan dan zullen de hydra's blijven liggen. Verder hydra's sturen als ondersteuning kan echter enkel indien de stad Poseidon als god heeft.

Opnieuw, andere spelers, verbeter mij indien ik hier foute dingen zeg.
 

DeletedUser23442

Gast
Hey Richard,

Ik speel zelf geen belegering dus ik geef gewoon door wat mensen rondom mij zeggen op deze vraag.
Als je hydra's meestuurt met een kolo en deze komt aan dan zullen de hydra's blijven liggen. Verder hydra's sturen als ondersteuning kan echter enkel indien de stad Poseidon als god heeft.

Opnieuw, andere spelers, verbeter mij indien ik hier foute dingen zeg.
Klopt helemaal hoor :)

Net als elke mythische eenheid die je bij je kolo zelf meestuurt, zullen hydra's blijven liggen als de kolo ligt.
En net als elke mythische eenheid die je als ondersteuning probeert te sturen zal dit alleen blijven liggen als de stad van de speler die je belegert de juiste god daarvoor heeft.
 
Bovenaan