• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Mijn werk

DeletedUser

Gast
Net even gefotoshopt :gunst:, oordeel :

21cf0vp.jpg

5kosv9.jpg

33cnfyb.jpg

25aj05d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Mijn werk

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je er allemaal aan gedaan hebt. Kan je de stocks/renders er bij zetten?
 

DeletedUser

Gast
AW: Mijn werk

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je er allemaal aan gedaan hebt. Kan je de stocks/renders er bij zetten?

Achtergrond, naam, Pattern overlay, Inside Stroke en natuurlijk Shadow effects.
*Patterns zelf maken

Niet heel moeilijk en je bent er niet heel lang mee bezig maar je hebt wel een aardig resultaat :) .
 

DeletedUser

Gast
AW: Mijn werk

Prachtig

Heb er niets op aan te merken. Zeker die laatste is heel mooi.
 

DeletedUser

Gast
AW: Mijn werk

Oke.
Je stocks zijn namelijk heel erg mooi.
Je kan jezelf nog verbeteren door over het lichaam (en dan in het speciaal het hoofd) geen pattern te maken. Of in ieder geval lichter. Dat doet de persoon er nog iets meer uit springen. En op een of andere manier is dat meestal gewoon mooier, ik weet ook niet precies waarom. xD
Je kan de richting van de schaduw van de tekst ook nog overeen laten komen met de lichtinval. Dat kan mooi met plaatjes waar het licht duidelijk van een bepaalde kant komt. Bij je laatste afbeelding is de schaduw net in de verkeerde richting en dat stoort mij een beetje. (Ik ben ook wel een pietlut hoor, haha.)
Overigens vind ik het pattern op je laatste afbeelding heel leuk. =)
 

DeletedUser

Gast
AW: Mijn werk

Dit kan in het algemeen plaatjes topic. Eneh dit is heel simpel te maken. Dit zijn profielplaatjes. Als je echt wilt PHotoshoppen dan is het beter om tags te maken. Dan moet je veel meer oefenen. EN meer dingen doen. VOlg tuts
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Mijn werk

Ripper, plaatjes stelen van Google en tekst er op plakken.

lol dit valt niet echt onder rippen
de stocks zijn niet gemaakt door taggers/lp'ers
anders is elke signature een rip omdat de renders nooit door de artiest zelf zijn gemaakt (soms wel zelf gerendert, maar de oorspronkelijke stock is ook fotografie of een still uit een game, en dus gemaakt door een artiest.

dus ga niet mensen vals beschuldigen lol
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Mijn werk

sorry voor dubbelpost maar ik kan niet editen op mobiel

het is wel een rip als hij artwork van een designer gebruikt (zonder toestemming) en die claimed als de zijne
ten eerste claimed hij de stocks niet alszijnde zelf getekend, en ten tweede zijn deze stocks prolly alleen gemaakt als graphics voor games. sorry als dat niet zo is

ook gebruikt 90% van alle beginners gewoon plaatjes van internet als stocks, zonder te weten dat het artwork van DA, IN, cosmosys ofzo is, en als je al die mensen daarop moet aanspreken (terwijl 90% toch niet heel ver komt met taggen/dp'en etc) verspil je echt je tijd.
 
Bovenaan