• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Minder Gunsten

DeletedUser9211

Gast
Hallo,
Ik heb opgemerkt dat als je in verschillende steden verschillende goden aanbid, je meer gunst krijgt per uur dan dezelfde god in alle steden...
Hoe komt dit?

MVG
Osgaroth
 

DeletedUser

Gast
AW: Minder Gunsten

Het aantal gunst dat je per uur krijgt hangt af van hoe hoog jouw tempels zijn. Kijk op deze deze pagina om te zien hoeveel gunst je per uur krijgt voor elk niveau van de tempel.

Wanneer je dit allemaal doorleest is het ook voor jouw duidelijk, en kost ons dit niet een hoop schrijfwerk.

Mvg,
Fenus
 

DeletedUser9211

Gast
AW: Minder Gunsten

ik bedoel, als ik al de goden aanbid in al mijn steden krijg ik meer gunst per uur(alles samen opgeteld) dan bij dezelfde god...

BV.
30 gunst bij Hera
30 gunst bij Poseidon
30 gunst bij Zeus
40 gunst bij Athene

alles samen is 130 gunst per uur
toch als ik in alle steden dezelfde god aanbid zou ik dan moeten 130 gunst per uur hebben voor 1 god, nu kom ik maar aan 70...
 

DeletedUser

Gast
AW: Minder Gunsten

De tempel niveau's moet je bij elkaar optellen. Niet per stad bekijken hoeveel je ervoor krijgt. Doe je dat?

Mvg,
Fenus
 

DeletedUser9211

Gast
AW: Minder Gunsten

ja ik doe dat, maar op de wiki staat ook dat het niet accuraat is...
en btw ik tel gewoon de totale gunsten per god op
 

DeletedUser

Gast
AW: Minder Gunsten

Dan moeten andere mensen jouw helpen. Ik kom er ook niet uit. Speel het pas 4 maanden. En het interesseert mij niet hoeveel ik krijg. Als ik maar meer krijg, en tot nu toe gaat dat allemaal goed :)

Mvg,
Fenus
 

DeletedUser

Gast
AW: Minder Gunsten

Een simpel voorbeeld:

2 steden (2 verschillende goden, beide tempels level 1):
De ene god heeft tempel level 1 en produceert wortel1=1 gunst
De andere god heeft ook tempel level 1 en produceert ook wortel1=1 gunst

2 steden (2 dezelfde goden, beide temels level 1):
De god heeft in totaal tempel level 2 en produceert wortel2=1,41 gunst

Je ziet in de eerste stad in totaal 2 gunst en in de tweede stad 1,41 gunst
Het is dus voordeliger om 2 verschillende goden te aanbidden
 

DeletedUser9211

Gast
AW: Minder Gunsten

ahzo, hmm eigenlijk raar dat het nu bijna de helft scheelt
 
Bovenaan