• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Minimale aantal inwoners bij aanval

DeletedUser26927

Gast
Stel je wilt iemand aanvallen, en je doet dat met 1slingeraar krijg je altijd een minimum aantal inwoners te zien waarmee je moet aanvallen. Mijn vraag is: hoe word bepaald hoeveel inwoners je moet sturen? Want dit verschilt altijd
 

DeletedUser28080

Gast
Zou zeggen stuur gewoon 1 eenheid, dan krijg je de melding hoeveel je minimaal moet sturen
 

DeletedUser29138

Gast
Ik heb momenteel in een stad 2757 eenheden, daarvan moet ik minimaal 83 troepen sturen; hiervan kom ik op ±3% uit. kan er wat naast zitten, maar misschien heb je er wat aan :)

Dit klopt inderdaad, ik weet zelf ook het exacte percentage niet maar het is inderdaad gebaseerd op hoeveel troepen je in die stad hebt.
 
Dit klopt inderdaad, ik weet zelf ook het exacte percentage niet maar het is inderdaad gebaseerd op hoeveel troepen je in die stad hebt.
Neem aan dat je bedoeld, hoeveel vrije inwoners je nog beschikbaar hebt? Want inwoners worden niet alleen voor troepen gebruikt maar ook voor gebouwen dus troepenhoeveelheid op zich is niet het criteria.
 

DeletedUser29138

Gast
Neem aan dat je bedoeld, hoeveel vrije inwoners je nog beschikbaar hebt? Want inwoners worden niet alleen voor troepen gebruikt maar ook voor gebouwen dus troepenhoeveelheid op zich is niet het criteria.

Het is een percentage van het aantal inwoners toegewezen aan het leger.

Je kan een volledig uitgebouwde stad van 17k punten hebben maar als je maar 1 slinger in die stad hebt gaat er niet 'Je moet minimaal 90 eenheden sturen' opkomen.
 
Bovenaan