• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Minimum aantal stemmen ideeën

latdekat

Harpij
Beste forumgebruikers,

Onlangs zijn nog ideeën naar de prullenbak gegaan, omdat er te weinig stemmen waren. Is het dan niet dom om gewoon de richtlijn te volgen van 20 stemmers, zoals een paar jaar geleden, toen er nog veel meer mensen kwamen? Daarbij komt nog eens dat de mods blijkbaar zelf soms wel goed- of afkeuren wanneer er te weinig stemmen zijn. Ik zou graag weten of daar redenen voor zijn, of dat gewoon de mods uit zichzelf mogen beslissen wie wel en wie niet wordt goedgekeurd. Want hier werd het bijvoorbeeld goedgekeurd, maar andere werden dan weer afgekeurd.

https://nl.forum.grepolis.com/index...-uitstaande-ondersteuning.36506/#post-1181726

Mvg,

Latdekat
 

DeletedUser22289

Gast
De richtlijnen zijn 80%, dat is het minimale aantal stemmen dat voor moet zijn om het idee door te laten, ik neem aan dat dit ook gehanteerd wordt als er minder dan 20 mensen gestemd hebben.


Ik neem mijn woorden terug, nu ik het tot nader order bekijk klopt het inderdaad niet. Sommigen worden goedgekeurd anderen weer niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Armand0

Manticore
Er zijn inderdaad minder forumgangers en dus stemmers. 20 stemmen lijkt niet veel, maar is tegenwoordig toch soms moeilijk haalbaar.
 

DeletedUser23442

Gast
Voor dat er idd nog eens serieus heroverwogen wordt of dit aantal nog wel past met de huidige activiteit
 

DeletedUser23782

Gast
Voor, deze week werd er nog een, naar eigen mening, best wel goed idee van mij afgewezen doordat er te weinig stemmen waren. Als Inno mans genoeg is om speler weg te jagen door dit spel ptw te maken, moet er ook zoiets als dit kunnen worden aangepast.
 

DeletedUser25975

Gast
Waarom wordt er hier gestemd? Dit is geen idee/voorstel. Het is inderdaad wel een goed idee om het aantal benodigde stemmen te verlagen, maar dan kan er best een topic bij Ideeën/suggesties aangemaakt worden.
 

DeletedUser27183

Gast
ik ben het met laddekat eens soms worden er ideeën goed gekeurd zonder het aantal benodigde stemmen of zonder het benodigde percentage van 80%
Meestal zijn het de modjes die het zelf een goed idee vinden en het er dus maar vlug even doorheen drukken.

Er zijn duidelijke regels volgens mij en die zijn

Minimaal aantal stemmen ---->20
benodigde percentage voorstemmers ------> 80%

Als je geen modderfiguur bij inno wil slaan zal je toch echt de regels in acht moeten nemen.

Idee:
Om meer stemmers te krijgen zou je net als in het verleden een feetback kunnen vragen aan de leden ingame

Nu zou je de voorstellen kunnen bundelen en dan ingame de mensen er op kunnen laten stemmen dit idee zou nader door support worden onderzocht wat de mogelijkheden waren maar hierover hebben we nooit meer wat gehoord, wat is de stand van zaken hierover?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25847

Gast
Of misschien de ideeën wat serieuzer benaderen?

Waarom zou ik nog een mening geven aangaande bijvoorbeeld een verbetering van een probleem op de app; om vervolgens te zien dat aangaande ieder idee rondom de APP er 5 tegenstemmers zullen komen omdat ze vinden dat het een browsergame is?

Of..

Waarom zou ik een mening geven op een idee van Joop, als Piet al tegen aan het stemmen is geweest omdat Joop dat vorige keer bij hem gedaan heeft..

Volgens mij zijn er genoeg mensen actief/in het bezit van een AF account. Het is ons eigen gedrag dat bepaald hoe ideeën en reacties worden ontvangen.
 

latdekat

Harpij
Of misschien de ideeën wat serieuzer benaderen?

Waarom zou ik nog een mening geven aangaande bijvoorbeeld een verbetering van een probleem op de app; om vervolgens te zien dat aangaande ieder idee rondom de APP er 5 tegenstemmers zullen komen omdat ze vinden dat het een browsergame is?

Of..

Waarom zou ik een mening geven op een idee van Joop, als Piet al tegen aan het stemmen is geweest omdat Joop dat vorige keer bij hem gedaan heeft..

Volgens mij zijn er genoeg mensen actief/in het bezit van een AF account. Het is ons eigen gedrag dat bepaald hoe ideeën en reacties worden ontvangen.

Je hebt gelijk, alhoewel het hier niet van toepassing is. Hier vroeg ik waarom er nog altijd aan de huidige richtlijnen worden vastgeklampt en waarom bepaalde ideeën die niet aan die richtlijnen voldoen wel worden geaccepteerd.

Ik wou daarop even antwoord van de mods. Want goede voorstellen worden afgekeurd omdat ze tegenwoordig niet die twintig stemmen halen. Dit heeft niets te maken met wel of niet interessant, maar puur dat er niet voldoende mensen stemmen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan