• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ministerie van Onderwijs

DeletedUser

Gast
Wat vinden wij hier nou van?
Ik persoonlijk ben al die staatssecretarissen zat die denken van "kom, laat ik weer een of ander idioot idee bedenken".
Eerst had je van Bijlenveld, die nu minister is >.< met haar idiote 1040 uren.
Toen kreeg je dit managertiep die gaat zeuren over studeergeld.
Wat een onzin!
 

DeletedUser

Gast
AW: Ministerie van Onderwijs

Ik zie er behoorlijk tegenop. Volgensmij gaat het alleen maar bereiken dat het aantal studenten omlaag gaat, wat voor een kenniseconomie zoals wij die hebben en willen houden natuurlijk dodelijk is.

Mijn studie moet iig waarschijnlijk afgebroken worden als ze die regels doorvoeren want ik heb al vertraging van een vorige studie jaren geleden en op dit moment geen geld en tijd om em af te ronden als ie 3,000 euro per jaar extra kost.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ministerie van Onderwijs

Deze extra kosten zijn voor veel studenten een goede reden om te stoppen. Sommigen zitten nu al in de schulden, en als je dan 1x verkeerd kiest, dan zit je al op het randje.

Ik hoor verhalen van mensen die pas in hun eerste jaar zitten, dat ze al 5.000 euro in het rood staan. Als je dan een erg zware studie doet, waarvan van te voren word gezegd dat 9 op de 10 mensen het niet in 1x haalt, dan kun je die 3.000 euro echt niet betalen.

Ik vind dit een erg slechte reden. Als ze dan moeten bezuinigen, ga dan ergens anders op korten. Het is nooit leuk, maar in onze economie moet je dit niet willen. Er gaat zo een hoop kennis verloren.

Mvg,
Fenus
 

DeletedUser

Gast
AW: Ministerie van Onderwijs

Dat is niet waar, er gaat een hoop talent verloren
 

DeletedUser

Gast
AW: Ministerie van Onderwijs

Kennis en talent.
Talenten doen later kennis op. Het gaat met elkaar gepaard.

Mvg,
Fenus
 
Bovenaan