• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Script Modscripts

DeletedUser13371

Gast
Hé verhalenschrijver! Blij dat je die functie leuk vind, heb ik die toch niet helemaal voor niks gemaakt :)

eigenlijk zouden ze behalve een allykleur ook een nummer moeten hebben voor het lijstje eronder met de steden in bb code

als we bijvoorbeeld afspreken om een stichteiland in 1 keer compleet te vullen dan maak ik zo'n eiland kaartje en gaf ik de steden dus een nummer en daaronder een lijstje wie welk nummertje neemt.. op die fiets
 

DeletedUser10470

Gast
We kregen heel veel meldingen (en foutmeldingen) dat het laden van de overzichtspagina op een wereld erg traag was en een 500-foutmelding gaf, en dat klopt! Onverwachts is er een tabelletje iets te groot geworden zonder indexering (voor de programmeurs hier, die begrijpen dat dat zorgt voor problemen).

Problemen zijn verholpen en er is een extra caching toegevoegd om de pagina nog sneller te laten laden.

Dank voor jullie meldingen!
 

DeletedUser10470

Gast
Omdat de data die Modscripts heeft ondertussen zo groot is geworden, neemt deze meer dan 40% van de gehele serverruimte in beslag. Donaties komen er ook niet binnen, waardoor het niet rendabel is om een uitbreiding aan te schaffen. Daarom zal op 26 februari de volgende data verwijderd worden:
  • Alle eilandafbeeldingen die vòòr 1 januari 2019 zijn gemaakt en minder dan 200 keer zijn bekeken
  • Alle data van script installaties die vòòr 1 januari 2019 zijn opgeslagen. Dat betekent dat je mogelijk je instellingen opnieuw in moet stellen.
  • Data van bepaalde werelden die gesloten zijn en veel ruimte in beslag nemen
Bij elkaar heeft Modscripts de afgelopen jaren meer dan 200 miljoen mutaties van spelers bijgehouden, waar er dagelijks 200.000 bijkomen. Omdat er dagelijks toch zeker 200 unieke spelers de statistieken bekijken, blijft de website wel in de lucht en zal de huidige data niet verwijderd worden.
 
Topscript Frank!
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
 

DeletedUser30171

Gast
Hallo @DonFrank

Wat een praktische script! Helaas niet beschikbaar voor Franse gebruikers

Kunt u uw site/script update voor Franse werelden? aub

Het spijt me voor mijn slechte nerderlands..Ik heb dit taal drie jaar lang niet gesproken ( Ik ben Waals, uit Belgie)
 

DeletedUser29138

Gast
Hallo @DonFrank

Wat een praktische script! Helaas niet beschikbaar voor Franse gebruikers

Kunt u uw site/script update voor Franse werelden? aub

Het spijt me voor mijn slechte nerderlands..Ik heb dit taal drie jaar lang niet gesproken ( Ik ben Waals, uit Belgie)

Het script wordt niet meer geupdate helaas. De bijbehorende website is wel in het Frans beschikbaar als ik mij niet vergis.
 

DeletedUser10470

Gast
De Franse markt was helaas te klein om door te zetten. Het aantal bezoekers was dusdanig laag, dat het niet de moeite waard was om daar de server heel veel werk voor te laten verrichten.

De Internationale, Duitse en Nederlandse werelden worden vooralsnog wel bijgewerkt. De Modscripts website is wel in het Frans beschikbaar: https://fr.modscripts.com/
 

erikdc

Slingeraar
kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe die spooksteden zoeker werkt, want ik snap er niks van ik ben, helemaal niet goed met computer!
 
Bovenaan