• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Moet ik opnieuw beginnen wanneer mijn laatste stad is overgenomen?

DeletedUser29084

Gast
hallo,

Ik speel dit spel nu een aantal weken en door vandaag aangevallen te worden merk ik dat ik blijkbaar mijn stad kan verliezen?????????
Kan dit zomaar? en wat daarna? mijn gronstoffen, mijn goud, wat gebeurt daarmee?

Dus een drietal weken opbouwen, al mijn tijd daarin steken en dan alles verliezen???
 

DeletedUser13371

Gast
ja dat is nieuw je kan elkaar aanvallen en elkaars stad veroveren
smiley_emoticons_panik4.gif


dan ben je alles van die stad kwijt maar je goud mag je houden gelukkig
smiley_emoticons_neutral_new.gif

je krijgt wel een vrij slotje terug om zelf een nieuw stadje te bouwen weer

dus het is belangrijk een goede verdediging te hebben en misschien een alliantie zodat spelers elkaar kunnen helpen verdedigen tegen zulke gemene aanvallen
smiley_emoticons_candle.gif
 

DeletedUser29084

Gast
tja, ik zat in een alliantie maar ben weggegaan omdat ik geen reacties kreeg toen ik de aanval meldde. pfff.

Ik denk dat ik er dan mee stop want het is niet te doen als je in een alliantie zit waarin niet gezorgd word voor elkaar.
 

DeletedUser13371

Gast
tja, ik zat in een alliantie maar ben weggegaan omdat ik geen reacties kreeg toen ik de aanval meldde. pfff.

Ik denk dat ik er dan mee stop want het is niet te doen als je in een alliantie zit waarin niet gezorgd word voor elkaar.

ja je moet idd een goede ally zoeken maar er is ook een wereld hyperborea daar mogen ze geen steden veroveren dat kan ook nog als je gewoon leuk een koninkrijk wilt bouwen
smiley_emoticons_idea2.gif
 

DeletedUser22705

Gast
inderdaad, er moeten duidelijk maatregelen genomen worden, want zo kan het niet verder natuurlijk. Het kan niet zijn dat je steden waar je zoveel tijd in stopt om uit te bouwen kan verliezen. Dit kan niet het doel zijn van dit spel
 

vickyvh

Winnaar bingo 2019
wat ???
uw stad verloren ?
smiley_emoticons_irre4.gif

op welke wereld was dat ?
smiley_emoticons_panik4.gif

wie heeft uw stad afgepakt ?
smiley_emoticons_confusednew.gif


ik zou toch opnieuw beginnen en mijn verloren stad van die gast terug pakken hoor ...
smiley_emoticons_steckenpferd.gif

ge moogt u zo maar niet laten doen he ... en heel belangrijk NIET opgeven !!!
smiley_emoticons_grepolove.gif
 
Bovenaan