• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Mole Hole Tool

DeletedUser25546

Gast
Hallo,

Ik heb al een tijd de Mole Hole tool en dat werkt altijd prima bij mij, maar nu ging gisteravond opeens de grondstoffen bovenaan weg. Is dit een update ofzo? Kan ik dit uitzetten? Weet iemand dat? Want zonder mole hole zie je de grondstoffen wel maar ik vind de tool heel fijn. Ik heb hem ook al uitgezet en opnieuw opgestart maar hij blijft hetzelfde doen

alvast bedankt
 

DeletedUser27183

Gast
ik heb nergens problemen mee
wat ook wel eens wil helpen is je chase leegmaken en je browsergeschiedenis verwijderen
 

DeletedUser25546

Gast
Het rare is het gebeurd bij mij alleen op de wereld Calydon, en niet op een andere wereld als Rethymnos...
 

DeletedUser25546

Gast
5301d0d780.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Staat je browser gemaximaliseerd (op volledige beeldgrootte)?*
Rechtsboven moet er zo uitzien:
b06b766818ea432f8773c98ccf6fb98a.png

En niet zo:
3c17fc02e6794e2db590c3ce592c74ed.png


(als het toch die tweede is, klik dan op het vierkantje om het op te lossen)

En staat je zoom op 100% en niet stiekem net ingezoomd?

Door middel van control-0 zet je snel je zoom terug naar de standaard waarde
 

DeletedUser25546

Gast
De zoom is gewoon normaal net als de tabbladen. De rest van de tool doet het gewoon goed alleen dat gs en dat toolbalkje bovenin is weg
 

DeletedUser25546

Gast
zoals je kan zien stond dat rode pijltje onder mijn stadsnaam naar beneden en daar had ik blijkbaar op gedrukt ofso. Als je die weer goed doet, doet ie het gewoon weer
 
Bovenaan