• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Moraal

DeletedUser25975

Gast
Ik heb nog nooit echt met moraal gespeeld, speel ondertussen al kleine tijd op Achilles en ik heb hier een aantal vragen over.

1) Ik ben nogal klein tegenover de spelers die rondom mij liggen, als ik een kolo leg bij een grotere speler en er komen aanvallen op die kolo, wordt er dan rekening gehouden met de punten van de speler bij wie ik een kolo leg, of met mijn punten bij het berekenen van de moraal?
Dus: ik heb 110.000 punten, mijn tegenstrever waar ik een kolo bij leg heeft 740.000 punten, als zijn alliantiegenoot van rond de 800.000 punten of hijzelf gaat aanvallen op die kolo, staat de moraal dan op 67% of op 100%?

2) Als een speler mij aanvalt met 67% moraal en geluk van -10%, vechten zijn eenheden dan met 57% (60% - 10%) kracht, of met 60% (67%-6,7%)?

Bedankt alvast
 
Bovenaan